Hallo, vi ser på early civilisation high end her. Det kalles et drivverkOle I skrev:aboslutt "simplicity" - den har jo ingen arm !![]()
|
Hallo, vi ser på early civilisation high end her. Det kalles et drivverkOle I skrev:aboslutt "simplicity" - den har jo ingen arm !![]()
Javisst er det en LP12. De to bryterne arvet den fra Ariston RD11, som var forfaderen til LP12. Det tok ikke lang tid før de endret dette til en rød vippebryter.sonicfrontiers skrev:Den er ur-gammel ja.Dette må være en ur-LP12. Tipper '72 årgang med de bryterne.
Serienr: 0051
Sansynligvis den eldste i Norge ;D
Noen eldre?
40 år og still going strong
Ekte Linn LP12![]()
Det er for av og på.De der to bryterne har jeg ikke sett før. Er den ene for hastighetsvalg?
Ikke til salgs........ennå-psst- Hvor mye skal du ha for den?
Kan nevne at jeg ga 1200.- for den i 1982 med en SME 3009 arm.-psst- Hvor mye skal du ha for den?
Gjør det ja.Gratulerer.
Fin tråd
Men ligger ikke denne tråden under feil forum?
Se der ja- Wood SL. Venter på lytteinntrykk- hvordan den spiller i oppsettet ditt. Alltid spennende med nye komponenter i hus.sonicfrontiers skrev:Gjør det ja.Gratulerer.
Fin tråd
Men ligger ikke denne tråden under feil forum?
Er det noe jeg kan flytte på selv eller er det andre som må ha styringen ???
SF
Lytteinntrykk kommer. Bare synd det ble hytta i hega. Kommer vel sterkt tilbake i løpet av neste ukeSe der ja- Wood SL. Venter på lytteinntrykk- hvordan den spiller i oppsettet ditt. Alltid spennende med nye komponenter i hus.
Den er vel flyttet nå. Ble vel det i går tror jeg...Du tar kontakt med en moderator og ber denne flytte tråden din. Du finner et valg som heter "Rapporter til moderator" i bunn av innleggene.