Til minne av Karla

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.808
Antall liker
26.408
Sted
Oslo/Grebbestad
Som noen av dere allerede vet så blev min barndomskamrat og beste venn (Karla) eller Mikael som var hans navn hastig borte her tidl i høst. Han var våran eneste utlands/distanse stødmedl som vid flere anledninger møtte opp på Ovk arr:) Han sa til meg att att han var sjalu på det vi hade av gemenskap i Ovk
og hade velat deltaga mer om ikke avståndet varit for stort.

Og det er takk vare Karla som jeg fått tilbake mitt interesse for vinyl hobbyn igen! For meg var han en stor inspirasjons og motivator kilde spesiellt inom våra gemensamma interessen som hifi&musikk og motorsykler, han ville alltid videre og se vad som fantes rundt hjørnet. Det er ufattligt trist att det er slut nå, han forlater ett stort tomrum etter seg.

vi minnes Karla med noen bilder
Takk for allt






Hans kjære Victory Vegas


Med Ovk i Göteborg






Hvil i fred Mikael
Du finnes alltid i mine tanker
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Trist når man ... noen .. vi (!) .. legger inn årene. Nyter vi vårt otium? Filosofi. Lev nå, i alle fall! Så får det andre livet leve sitt eget!
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Å se igjen "Mikke" (Karla) på disse bildene vekker sterke minner og ikke minst medfølelse overfor deg Sweedisj. Det å vite at din bestiss og vår vinylfrende ikke er blant oss lenger, at "Mikkes" rolige vesen og lune humør nå deles med andre - et helt annet sted, er vanskelig å venne seg til. Jeg slo opp og leste igjennom de trådene han hadde inlegg i. Siste gang var i mai. Det jeg leste var slik han var, men jeg vet at han var mye mer enn det også. Etter det har han vært svært syk inntil motoren i Victory Vegas slukket for godt - så altfor tidlig. Ta vare på de gode minnene Sweedisj. Ta med deg den delen av fortiden inn i fremtiden. Jeg vet "Mikke" betydde mye for deg, men det gjorde han jaggu for oss andre i OVK også ...in memoriam!
 

Paulsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2003
Innlegg
611
Antall liker
314
Sorry kompis..., kondolerer. Vi får bare gi gass videre.
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
faen, innom sentralen innom så hastig i natt. Karla sier meg lite personlig i type "personlig", men selvsagt som en som postet nå og da, særlig i casherns tråder, ikke minst samme plattform og sfære for musikk vi liker.
Gode pønks glemmes ikke, Karla, faen heller, utskremte svenken her på HFS, cash, har mer enn en gang fortalt levende historier gjerne med kompis Karla som partner in crime. Varme tanker til dere som som sto Karla nær.

beste!
Eros
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.808
Antall liker
26.408
Sted
Oslo/Grebbestad
Takk for omtanke og gode ord fra dere! Som Eros er inne på så var vi nærmest som brøderer å regne og gjorde det meste sammen. Han var dessutom en særdeles god trummis som jeg førsøkte følge med bassen:rolleyes:
Har blitt ryddet en del etter hans ægodeler Jobbigt! Ett bilde som blev funnet og som jeg fikk med meg tilbake hit, er dette blink-skuddet fra ett jernbanespor i de Småländska skoger (Hultsfreds festivalen -88

DSC_0269.jpg
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
kondolerer, cash.

jeg kjente ikke karla, men han må ha vært en veldig bra mann siden han var en god kompis av deg.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.202
Antall liker
101.672
Torget vurderinger
23
Auauau - Så jævlig trist da, meget hyggelig kar husker jeg. Det er leit å miste slike gode kamerater. Kondolerer.
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.415
Antall liker
4.015
Torget vurderinger
10
Kondolerer.

Mvh.
SAL
 

Whiplash

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2013
Innlegg
1.870
Antall liker
2.086
Sted
Østfold
Torget vurderinger
4
Kondolerer. Alltid trist når venner går bort.

Mvh Ulf
 
M

musicus

Gjest
Kondolerer!! mötte vel Karla vid ett tilfälle i Gbg i OVk regi for ett par tre år siden...

mvh
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.808
Antall liker
26.408
Sted
Oslo/Grebbestad
Det er riktigt musicus! vi spiste sammen på en Italiensk kvarters krog i nærheten av Linne' gatan.

/Roger
 

Nikko03

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.11.2008
Innlegg
4.425
Antall liker
2.849
Torget vurderinger
3
Kondolerer.

Mvh
Nikko
 
Topp Bunn