Til de som har solgt: Vær snill å merk annonsen som solgt og la den stå noen dager!

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Det gjør det mye lettere for oss som er på utkikk etter ting. Ellers kaster vi bort tid på leting etter annonser som vi aldri finner. Takk! :)

mariusaa

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2012
Antall liker
583
Torget vurderinger
9
Øøøøh... Forsvinner ikke annonsen automatisk fra torget når du merker den som solgt? Jeg solgte CM10 i går, og etter hva jeg kan se så er hele annonsen borte fra torget nå fordi jeg merka den som solgt..?

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Hvis så er tilfelle så synes jeg at høvdingen kanskje kan legge om rutinene noe? Er det mulig O' store? Et par dager hvor den er merket som solgt, feks.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hvis så er tilfelle så synes jeg at høvdingen kanskje kan legge om rutinene noe? Er det mulig O' store? Et par dager hvor den er merket som solgt, feks.
Vi har bygget opp Torget fra grunn av, men vi valgte å bygge det opp innenfor vBulletin sin motor, og vi er underlagt noen begrensninger som gjør en slik funksjon noe vanskelig å få til. Vi ønsket at annonser merket som Solgt skulle stå med et Solgt-skilt i en dag eller to, men dette skapte noen problemer. Jeg skal se nærmere på det, men kan ikke love at dette lar seg gjøre.

Hvis en legger en annonse til Mine favoritter så vil en se om annonsen er aktiv, reservert eller solgt, og for de som ønsker å følge en annonse så er det fornuftig å legge den til Mine favoritter.

haifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.10.2003
Antall liker
100
Sted
Ås
Det er bare å redigere annonsen selv og skrive "solgt" i overskriften på annonsen. Forsvinner ikke da.

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Vel - når jeg har solgt noe, markerer jeg produktet som solgt, og dett var dett. At en og annen kan hende ikke får ut fingeren og tar kontakt mens annonsen er synlig, er da ikke mitt problem. Den som sover hopper vi over. Løp og kjøp! Vi har da nok annonser å følge med i - om vi ikke skal ha en haug med forstyrrende "solgt"-merkede annonser i tillegg.

PowerMetal

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2010
Antall liker
2.196
Torget vurderinger
2
Jeg synes det er bra at solgte annonser forsvinner. Da slipper jeg å se en masse solgte produkter når jeg sjekker ut markedet. Hvis det er noe jeg vurderer sterkt så bruker jeg som oftest å legge dem til i bokmerker. Det er jo også en søkerfunksjon her, så det burde ikke være noe problem å finne tilbake til bestemte varer.

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Antall liker
2.854
Sted
Bærum
Det man kanskje kunne tenke seg, var en egen kategori: "solgte" produkter som annonsene automatisk ble overført til - gjerne for en begrenset tid. Dette omtrent som kategorien "sendte elementer" på eposten.

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
477
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Nei,nei,nei! Er annonsen borte så er den solgt! Det må være bra nok for 99,99% av kjøpersiden tenker nå jeg.

Topp Bunn