Beklager om jeg skuffer Xerxes, men nå har ikke jeg den helt store erfaring i dette med multitasking når det gjelder damer. Men jeg ser for meg to årsaker til å være utro mot kona. Den første burde være grei, man blir forelsket og finner ut at gresset ER grønnere på den andre siden. Dvs av en eller annen grunn ( som hverken jeg eller andre egentlig har det minste med, - til tross for Se & Hørs forsøk på å fortelle oss det motsatte ) bestemmer man seg for å bytte partner. Den er grei, og her skulle ikke utseende ha noe å si.
Den andre grunnen jeg kan tenke meg er lysten på et rent sexuellt forhold uten noen andre vurderinger eller "strings attached". Vel tror ikke det er noe for meg, men sånn i teorien skulle jeg anta at sexuell tiltrekning burde ha noe med saken å gjøre. Og da skulle jeg anta at jeg ville finne en dame som var hakket "vassere" enn hun jeg er gift med nå. Men som sagt, her er jeg ganske blottet for erfaring. Det har muligens noe med alder og livserfaring å gjøre, men et slikt "tomt" forhold frister ikke.
Å riskere så meget som man naturlig nok gjør om man "har seg på si" forkommer meg "noe underlig" om premien "kun" er 3. premie, når man allerede innehar 1.premien ! Mulig at jeg er over snittet heldig som faktisk har vunnet 1. premie, og at det stiller seg anderledes for de som ikke var så heldige!?