Tiger Woods er en taper!

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
Nå står mannen og leser opp et ferdigskrevet manus som PR-agentene har funnet på. Og som gleder de kristenkonservative i USA enormt. Han unnskylder seg for sin kåthet og det at han finner glede i kvinner seksuelt. En masse skyld og skam som han vistnok skal ha påført sin familie. Pysj!
Tiger: du er en taper!

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
Kanskje moderator flytter det ut av youTube hjørnet. En liten glipp.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
han har vunnet det som kan vinnes innen golf. han er ingen taper. det at han forsøker å tekkes de kristenkonservative miljøene i USA (hvis det er motivet) er trist.

F

fjellvåk

Gjest
Så også litt på dette; patetisk er vel ordet, the american way det der, sorry til kone, barn, gud og hele sulamitten. Hadde han vært Fransk hadde han vært en helt. Det er vel bare i US det finnes sexavhengihetskur. Det irriterer meg også at NRK klarte å bruke nesten hele 1700 sendingen på dette (unnskyld uttrykket...) pisset.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
fjellvåk skrev:
Så også litt på dette; patetisk er vel ordet, the american way det der, sorry til kone, barn, gud og hele sulamitten. Hadde han vært Fransk hadde han vært en helt. Det er vel bare i US det finnes sexavhengihetskur. Det irriterer meg også at NRK klarte å bruke nesten hele 1700 sendingen på dette (unnskyld uttrykket...) pisset.
Yes!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
enig med fingern.

rævva full av gryn og pult rundt. Manges drøm her, er det ikke?

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.174
Torget vurderinger
7
Skal vi se: Vellykket mangemillionær med drag som få på damene = Taper.
Da tør jeg ikke engang å spørre om hva jeg selv blir lablet som ;)

Skulle mer enn gjerne stått foran kamera og lirt av meg noe pr-oppgulp så lenge sponsorer hadde åpnet lommeboka og fortsatt å kaste penger i min retning.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
thomand skrev:

Skulle mer enn gjerne stått foran kamera og lirt av meg noe pr-oppgulp så lenge sponsorer hadde åpnet lommeboka og fortsatt å kaste penger i min retning.
Gjør du alt for penger? Hvor er din personlige integritet?

Hvis Tiger hadde stått med ryggen rak og ikke unnskyldt seg for sine høyst menneskelige handlinger, da hadde han i neste omgang ført det amerikanske samfunn et skritt videre.

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Antall liker
0
Espen R skrev:
Hvis Tiger hadde stått med ryggen rak og ikke unnskyldt seg for sine høyst menneskelige handlinger, da hadde han i neste omgang ført det amerikanske samfunn et skritt videre.
Enig. Han bør ha penger nok nå til å ikke trenge å komme krypende og tigge om tilgivelse.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.174
Torget vurderinger
7
Espen R skrev:
thomand skrev:

Integritet?? ;)

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Antall liker
0
thomand skrev:
Integritet?

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
ØivindJ skrev:
thomand skrev:
Integritet?
Ja, integritet. Han er sann mot seg selv, sin natur og sine følelser. Vil han knulle damer, så gjør han det. Hvorfor ikke? Handlingene strider imot ekteskapet som menneskeskapt kunstig institusjon. Men ikke mot mennesket.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.174
Torget vurderinger
7
Så integritet er altså en slags diagnose for de som ikke liker å pule fine damer og samtidig ha lomma full av stål??

Bare tøyser med deg, hehe :D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
synes det var fint han kom med denne unnskyldningen. Han er en offentlig persjon og et forbilde for mange, da er det upassende å stikke ut snabelen ved en hver anledning som byr seg.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
Tiger Woods skal altså fortsette med å gå i sexterapi. Klar det...the show must go on. Dette er "betalinga" og renvaskelsesprosessen for hans syndige gjerninger. Du snakker om komikveld.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
jeg syntes det er upassende å skrive offentlig om hvor ofte og med hvor mange tiger Woods har seksuell omgang med

Panama Red

Fumblin’ With the Blues
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
8.753
Sted
Burma-Shave
Torget vurderinger
2
Er vist en del representanter fra Foreningen For Høy Moral som frekventerer Hfs.

"Does it really matter what these affectionate people do — so long as they don’t do it in the streets and frighten the horses?"
Beatrice Stella Tanner Campbell

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
390
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Er da også Mr Clinton også en taper. Nei Jeg syns ikke det!
Setter Woods igang et omforlatelsesshow uten sidestykke, Ja! Men ingen taper.
Det er veldig lett og sitte på denne siden av dammen med en høyreist pekefinger.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
room skrev:
Det er veldig lett og sitte på denne siden av dammen med en høyreist pekefinger.
Clinton var på en måte tvunget til å bøye hodet pga hans posisjon i politikken. På samme måte som flere gifte senatorer og dommere har måtte trekke seg fra stillingen for å ha kjøpt eller hatt ukjøpt sex med diverse kvinner og menn. Høyst legale og lovlige handlinger i de aktuelle delstatene. Men i konflikt med morallovene som hovedsakelig har sitt utspring i det kristenkonservative hyklerske amerikanske samfunn.

Tiger Woods trengte ikke å knele for pressen i går, men han gjorde det.

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
Ble medlem
21.03.2006
Antall liker
24.712
Sted
Bydelen for okser i Oslo
Torget vurderinger
10
room skrev:
He he og Mr Clinton blir bare smågutt i sammenligning med Mr J. F. Kennedy and so on!

Nå er det vel sånn at store offentlige personer ofte kommer tilbake serkere og bedre etter en krise eller to. Være seg utroskap, narko, bråk i hjemme o.l. Noen har sagt at man skal skal bedømme en person på måten han gjør opp for seg når man har havnet i ulage. Konsekvensen blir bare større når man er allemans eie!

For alt jeg vet så er alt satt i regi og om et år så er han på forsiden av The Times med overskiften "Sorry I fucked up" og blir større en noen sinne. Show must go on........don't hate player hate the game........

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Det er som golfspiller Tiger er et forbilde. Hvis han er full og kranglevoren på golfbanene eller slår ned caddyen og lignende kan det være grunn til offentlig kritikk. Hva han gjør under dyna (eller på kjøkkenet, badet i skogen) er en privatsak som ikke har offentlig innteresse.

G

Gjestemedlem

Gjest
Espen R skrev:

Likte vel bedre Clintons forklaring hvorfor han hadde løyet om sitt forhold til ML, og prøvd å dekke over det hele i ettertid:Ø

"I was embarrassed."

Men tiger lever av at fansen betaler masse penger for at han skal få spille golf og delta i reklamer. Han tjener sikkert bedre på å spille den angrende synder. Slikt liker de kristne, de faller for den hver eneste gang, og de har mye penger i USA. Så det eneste "gale" han gjør er jo å lure disse religiøse tomsingene litt. Kan ikke se noe galt i det. :-\

Hvis valget står mellom din offentlige figurs "personlige integritet" og noen hundre millioner dollar eller whatever..

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.603
Torget vurderinger
2
65finger skrev:
Det er som golfspiller Tiger er et forbilde. Hvis han er full og kranglevoren på golfbanene eller slår ned caddyen og lignende kan det være grunn til offentlig kritikk. Hva han gjør under dyna (eller på kjøkkenet, badet i skogen) er en privatsak som ikke har offentlig innteresse.
Det er nok ikke fullt så enkelt som du sier. Normalt sett bør privatlivet være privat, men Tiger har i mange situasjoner stått veldig hardt på at familie (kone, mor og barn) kommer først, og golfen kommer som nummer 2. Folk har trodd på dette, og han har bygget opp en moralsk illusjon rundt seg som han egentlig ikke hadde trengt å gjøre.

I tillegg må en tenke på Tiger Foundation (pengeinnsamling til bl.a. barnesentere) og enkelte sponsorer som har bygget seg opp med Tiger som forbilde. Disse sponsorene selger produkter som ikke har noe med golf å gjøre, og de har også lidd tap etter at Tigers sengemoro så dagens lys.

Kort oppsummert så var Tiger for mange en "overnaturlig supermann", og som engelske Colin Montgomery (kjent golfspiller) sa i et intervju: "Det skal bli spennende å se hva som skjer på golfbanen fremover nå som Tiger er en av oss".

G

Gjestemedlem

Gjest
Tiger Woods er et varemerke. Og skaden på varemerket kan repareres hvis skuespilleren bak figuren spiller rollen sin godt nok. Han er bare en av mange som tjener penger på "Tiger Woods".

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
room skrev:
Erigert pekefinger? ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
room skrev:
.................. en høyreist pekefinger.
Hvilket også er det eneste enkelte har mulighet til å reise ! :D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Det som forbauser meg er at noen av disse damene som påstår seg å være beligget av Tiger'n er besynderlig mye støggere ( "mindre pene" for sarte sjeler ) enn kona hans. Det samme gjelder Clinton også, den gutten burde bytte optiker, for kona var da usedvanlig meget penere enn Monica.

Jeg mener, hva pokker er vitsen med å være rik og kunne høvle over det man har lyst på, for så å finne noe som utseendemessig ikke når kona til knærne??

Kan det ha noe med det noe besynderlige forholdet til sex de fleste amerikanere lider av? Eller er det de amerikanske (frustrerte) fruene som ikke har forstått at de bør si ja av og til selv etter at de er gift og har fått barn? Klart hvis systemet er slik at mor "stenger av for det varme vand" når hun har fått nok unger er det ikke annet å vente. Men Tiger's frue er dog svensk, og pen !

Eller er det slik at man aldri blir fornøyd og alltid vil ha noe mere?? ( Den var veldig seriøst ment )

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
12.052
Sted
Holmestrand
Pen eller "støgg"? Jeg har litt større forventninger til deg enn dette Spiralis!
Kan ikke se at noens utseende har noe som helst med saken å gjøre.

Her er det pressen som i vanlig dobbeltmoralsk vis skal slå mynt (bokstavelig talt) på å koke suppe på en spiker. Som dikteren sa: Om der hamrer eller hamres, alltid skal der jamres. Se f eks på Dagbladet som ropte "av med hodet" siden vi ikke fikk gull første dagen i OL. Dagen etter er det OL-konger og skidronninger for alle penga (bokstavelig talt).

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Beklager om jeg skuffer Xerxes, men nå har ikke jeg den helt store erfaring i dette med multitasking når det gjelder damer. Men jeg ser for meg to årsaker til å være utro mot kona. Den første burde være grei, man blir forelsket og finner ut at gresset ER grønnere på den andre siden. Dvs av en eller annen grunn ( som hverken jeg eller andre egentlig har det minste med, - til tross for Se & Hørs forsøk på å fortelle oss det motsatte ) bestemmer man seg for å bytte partner. Den er grei, og her skulle ikke utseende ha noe å si.

Den andre grunnen jeg kan tenke meg er lysten på et rent sexuellt forhold uten noen andre vurderinger eller "strings attached". Vel tror ikke det er noe for meg, men sånn i teorien skulle jeg anta at sexuell tiltrekning burde ha noe med saken å gjøre. Og da skulle jeg anta at jeg ville finne en dame som var hakket "vassere" enn hun jeg er gift med nå. Men som sagt, her er jeg ganske blottet for erfaring. Det har muligens noe med alder og livserfaring å gjøre, men et slikt "tomt" forhold frister ikke.

Å riskere så meget som man naturlig nok gjør om man "har seg på si" forkommer meg "noe underlig" om premien "kun" er 3. premie, når man allerede innehar 1.premien ! Mulig at jeg er over snittet heldig som faktisk har vunnet 1. premie, og at det stiller seg anderledes for de som ikke var så heldige!?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.603
Torget vurderinger
2
Spiralis skrev:
Jeg mener, hva pokker er vitsen med å være rik og kunne høvle over det man har lyst på, for så å finne noe som utseendemessig ikke når kona til knærne??
Hvis du ser litt nærmere på damene til Tiger så har flere av de rykter på seg for å like natteliv/klubber (for å si det på en innpakket måte), og det kan kanskje tenkes at Tiger (som mange andre mannfolk) får oppfylt fantasier som han ikke engang tør å nevne for kona. Da trenger kanskje ikke utseendet å spille den største rollen. Bare en tanke...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
OK Høvdingen kan ha et poeng. Min konklusjon er at om han har rett er det enda en grunn for meg til å holde fast på hun jeg er gift med! Det er en problemstilling jeg aldri har hatt grunn til å tenke over! Fy flate så heldig jeg er! ;D ;D

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
ErosLoveking skrev:
enig med fingern.

rævva full av gryn og pult rundt. Manges drøm her, er det ikke?
Do what you wan`t, but don`get kåt?

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Selvsagt er han en taper på linje med Bjørn Borg og Michael Shumacher , og da bør han ikke bosette
seg i Storsteines eller Tromsø for da blir han ihvertfall pekt nese til. Der kjenner folk tapere på utseendet.

Spiralis skrev:
en grunn for meg til å holde fast på hun jeg er gift med! Det er en problemstilling jeg aldri har hatt grunn til å tenke over! Fy flate så heldig jeg er! ;D ;D
det er bare noe du tror.

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.261
Spiralis skrev:
Du vet vel at de peneste og deiligste er de som er dårlig og kjedelig i senga? Det er klart at for Tigern å ha sex med kjærringa når alt hun gjør er å ligge der å være deilig å passe på at frisyren og make-up'en ikke går i ulage, det blir fort kjedelig det. Skjønner godt at han vil ha seg fremmed.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
De som har vært buksefyllet til Tiger kan felle dommen. Det er i alle fall ikke meg... ;)

Topp Bunn