Tidenes "gullkorn" om musikk

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.445
Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
 

Barbaresco

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
2.934
Antall liker
587
Fra innledningen til The Concert for Bangla Desh:

Ravi Shankars gruppe entrer scenen, sier noen velvalgte ord, og starter med å lage lyder med flere instrumenter sammen i noen sekunder. Så dør lydene ut, og publikum klapper pliktskyldigst. Så sier Ravi Shankar veldig tørt: "Thanky you very much. If you appreciate the tuning so much, I hope you'll like the playing more".
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Pink_Panther skrev:
Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-Iversen
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
R.E.S. skrev:
Pink_Panther skrev:
Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-Iversen
Det er et gullkorn som det svinger av!
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.445
R.E.S. skrev:
Pink_Panther skrev:
Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-Iversen
Han nevnte vel også noe om at hans egne prestasjoner var vel så gode.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.521
Antall liker
102.855
Torget vurderinger
23
"We like BOTH kinds of music here" "Country AND Western"

Blues Brothers forespør redneck-bar/dance hall innehaver om hva de liker, før aftenens opptreden..... og får svar som seg hør og bør!!
 

Vedlegg

Topp Bunn