- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 11.611
Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
|
"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-IversenPink_Panther skrev:Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
Det er et gullkorn som det svinger av!R.E.S. skrev:"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-IversenPink_Panther skrev:Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?
Han nevnte vel også noe om at hans egne prestasjoner var vel så gode.R.E.S. skrev:"Lennon og McCartneys innflytelse på populærmusikken er grovt overvurdert." Egil Monn-IversenPink_Panther skrev:Egil Monn-Iversen hadde en ganske så tåpelig kommentar i forbindelse med John Lennons død, men min teflonhjerne husker ikke ordlyden. Kanskje noen andre husker kommentaren?