Tidal sliter nå såpass mye med performance at det tar like lang tid å søke opp en ny artist, skifte låt osv som det tar å skifte side på en LP som spiller på platespilleren. Situasjonen er helt uholdbar og jeg har gitt KLAR beskjed! Får raskt tilbakemeldinger slik som denne:
Hello,
Thanks for reaching out.
As I have stated in previous correspondences, our programming team is aware of the issue and has made it a priority. Unfortunately, they are still working on a resolution. I know this isn’t the best experience for you, and so to make up for the continuing issues, I have added 7 days to your account.
Best Regards,
Kevin - Technical Support Specialist
TIDAL Member Support
Løsningen er å velge en annen avspiller slik som feks ROON eller Audirvana og linke mot biblioteket hos Tidal. Da omgår man problemene. Slik det er nå så gir Tidal rett og slett totalt FAN i kundene, noe som både mangel på remote funksjon og manglende forbedringer av brukergrensesnittet viser. Jeg mistenker at dem også gir samme fan i å sende ut nye koder og at det er dette som er grunnen for avgjørelsen til Høvdingen (?)
-BB-