Noen som har den nevnte Thorens TD 320mk3 ? trenger et bilde av hvordan motor / pulley ser ut originalt fra oversiden .
Mvh
Mvh
Hei!Takk @EirikB
Ting har løst her nåå kjøpe brukt platespiller på finn.no som halvblind gav meg noe utfordringer jeg ikke trengte , saken er at jeg kjøpte under meget sterk tvil en platespiller som hadde hvert på service å fått ny olje nypolert blank tallerken pluss rem på Kråkerøy et sted full service ifølge ex eier .
For en serviceved bytte av rem hadde service gubbejævel senket det flytende plinter på motorside over 6mm slik at ny montert rem ikke skulle hoppe av pulley , tenk på ex eier da som hadde brukt denne over tid vel jeg er fornøyd å glad nå i alle fall enda det var et helvete å få dette justert inn igjen .
Mvh
En som håper det ikke er mere tull med den nå![]()
Ja, men det er helv.... trangt og fiklete å få til.Noen som har juster autolift på TD320 ?
Plint skal flukte etter det lille jeg har fått med meg , justerte plint opp med tallerken pluss platematte på ( snudde tallerken på hode ) lettere å justere inn synes jeg i alle fall , var det microbryter eller fotocelle til autolift ?Ja, men det er helv.... trangt og fiklete å få til.Noen som har juster autolift på TD320 ?
Mht justering av det flytende opphenget, så skal bladfjærene strammes/slakkes slik at det ligger helt plant m/plinth. Da selvfølgelig belastet med tallerken.
Har du en link fant ikke noe ved søk på Eckstein .Har du hengslene så kan du jo bestille deksel fra Eckstein