thomand`s anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Tilbake etter en helt fantastisk uke på greske Samos. Virkelig en for meg ukjent perle. Vi bodde i Votsalakia, en stille og rolig landsby. Er du party-løve, så er IKKE dette plassen å være. Men for meg og fruen, så var dette fantastisk. Late dager på en sandstrand 5 min kjøring fra hotellet.

    20190722_114333.jpg


    Nydelig mat på en av de mange familedrevne restaurantene. Vi peilet oss raskt ut en restaurant som het Bill & Salome, hvor vi ble tatt godt i mot av innehaverens gamle mor, og fikk spist og drukket godt av familiens egne viner og ouzo. Gode greske viner er det langt mellom, men Bills røde var så absolutt drikkende.
    Den beste maten fant vi på en restaurant opp i fjellene. Tror det må være den beste angus biffen jeg noensinne har satt tennene i. Utsikten fra bordet var det heller ikke noe å si på.

    20190726_201713.jpg


    Siste kilometerne snirklet veien seg opp mellom vinrankene.

    Vi hadde leiebil hele uken, og det er jeg glad for. Fantastisk frodig og naturskjønn øy.
    Her skal vi tilbake.

    Men som alltid, godt også å komme hjem, å få noen late timer foran anlegget før jobbstart i morgen.
     
    Sist redigert:

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    I formiddag var jeg en tur hos PmAudio å fikk lyttet til de nye AlsyVox høyttalerne.
    Fy flate for en opplevelse. Dette er ikke bare det beste jeg noensinne har hørt med god margin, men det flyttet grensene for hva jeg trodde et hifi anlegg skal kunne klare å gjengi av musikk. Helt utrolig.
    Har dere muligheten, så må dere få lyttet til dette greiene her, for det var nesten uvirkelig.
    Gleder meg til neste lønning :) (In my dreams)
    Gidder ikke forklare lyden, for det er uansett meningsløst å snakke om dynamikk, oppløsning, gjennomsiktighet og andre hifi-flokser i denne sammenheng. Perfekt var det.
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.148
    Torget vurderinger
    7
    Følelsen når det er blå himmel så langt øyet ser, og værmeldingen melder om dagevis med fint vær, og man hiver seg rundt å smører tjæralin på huset etter beste evne, og i det man sier seg ferdig for dagen og går inn for å vaske hendene, så åpner vår herre slusene og pøsregn på nysmurt beis er et faktum.
    Fa....n i en viss plass.
    Øl og musikk hjelper heldigvis litt på det sykt dårlige humøret.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn