Diverse thinkvantage og fingerprintleser thinkpad

S

svk

Gjest
Hei!

fant en gammel sliter som jeg kjøpte. X200
har montert SSD og lagt inn win 10 pro. endelig funnet alle drivere. og alt ser greit ut under enhetsbehandling.
men får ikke fingerprintleseren og thingvantage knappen til å fungere.ingen krise. men liker at ting er på stell.

noen tips?

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.137
Sted
Holmestrand
Hei!

fant en gammel sliter som jeg kjøpte. X200
har montert SSD og lagt inn win 10 pro. endelig funnet alle drivere. og alt ser greit ut under enhetsbehandling.
men får ikke fingerprintleseren og thingvantage knappen til å fungere.ingen krise. men liker at ting er på stell.

noen tips?
Har du installert lenovo-drivere for disse?
Tok du vare på servicepartisjon?

S

svk

Gjest
har lagt inn lenovo driver for fingerleser. men ikke for thinkvantage.men er nå ingen krise. ikke tatt vare på noe,da jeg satte i ny SSD og la inn win.
finner ingen thinkvantage driver for 64bit/win10

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.407
Torget vurderinger
1
Har du vært for streng med personverninnstillingene eller Windows hello så vil den ikke virke.

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Antall liker
755
Torget vurderinger
3
X200 er 8-9 år gAmmel så godt mulig der ikke finne Win10 drivere til alt :)

S

svk

Gjest
den har akuratt bikka 10år.men gruser alle celeronlabtoper som de selger idag :).
tror nok jeg gir opp å få thinkvantage knappen. men skal se om jeg får fingerleseren til å fungere. den er jo ok under enhetsbehandling. skal få sjekket personvern innstillinger som nevnt.

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Antall liker
755
Torget vurderinger
3
Kastet 2 stk X200/201 på mandag ellers skulle jeg sjekket på de :) Har vell selv aldri brukt verken fingeravtrykk så vet ikke om det noen gang har fungert med W10. Thinkvantage knappen er vell for recovery eller husker jeg feil?

S

svk

Gjest
må ikke kaste disse om de ikke er utslitt...
fungerer bedre enn alt en får kjøpt på elkjøp til under 3000kr

baldrick

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2006
Antall liker
755
Torget vurderinger
3
Hehe, vi har nok forskjellige behov og syn på dette, har også en gammel X240 som jeg synes er ubrukelig treg. Min erfaring er det stikk motsatte av din, at selv en ny billig PC er langt raskere og :)

S

svk

Gjest
har en billig labtop fra 2014. denne er tregere enn x200'n fra 2009.
hva skal du ha for x240'n?
spørs vel hva en bruker pc'n til. mitt bruk er vel å betrakte som lett bruk. har 20pcer på jobb som stortsett er 5år eller eldre. server akuratt bikka 5år. ingen som klager, fortsatt nok fart. men vår bruk er enkel

Sist redigert av en moderator:
S

svk

Gjest
{56C74734-301A-4764-8984-1DAF57E23298}.bmp.jpg

slettet Lenovo fingerprint software trenger vel ikke den i win 10?. burde vel fungert når alt er ok i enhetsbehandling?

Topp Bunn