There is a sucker born every day....

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Normal stupiditet. Utifra hva en vet, hvorfor er det så mange mennesker på Plata, hvorfor tror endel kids på graviditet ved oralsex osv. Menneskelig dumskap skal en aldri la seg overraske over.

G

Gjestemedlem

Gjest
Høres jo litt amatørmessig ut ja, men at noen tar sjansen på en slik tur når de kan tjene slike summer er vel forståelig. Stupiditeten må vel ligge i dårlig planlegging og gjennomføring hvis de presterte å bli tatt i en rutinekontroll. Det skal jo jaggu noe til å bli stoppet mellom Tyskland og Danmark.

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.761
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Normal stupiditet. Utifra hva en vet, hvorfor er det så mange mennesker på Plata, hvorfor tror endel kids på graviditet ved oralsex osv. Menneskelig dumskap skal en aldri la seg overraske over.
Doktor - kan en bli gravid ved analsex?
Selvfølgelig - hvor tror du drittsekkene kommer fra ?

Johan-Kr

3

322_911

Gjest
100 kilo hasj med gateverdi på 16 mill. I mitt hode blir gateverdien 10 000? Tror forøvrig det er få hasjnarkomane på plata :)

Honkey-Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2007
Antall liker
388
100 kilo hasj med gateverdi på 16 mill. I mitt hode blir gateverdien 10 000? Tror forøvrig det er få hasjnarkomane på plata :)
Er det ikke slik at dette ligger på ca 100,- per gram? (beklager at dette er noe jeg har null peil på, men jeg har i hvert fall hørt at prisen ligger om lag der)
Dette innebærer da 100 000,- for 1 kilo (1000 gram)

Ganger man 100 000,- med 100 kilo, så finner vi 10 millioner. Dette skulle i sin tur tyde på at gramprisen nå er ca 160,-, og 16 mill er helt plausiblet i så fall.

Honkey

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Nå var ikke poenget mitt at det er hasjnarkomane på Plata. Heller det at utifra hva en vet om og ser av tunge narkomane, hva narkomani medfører, så velger skremmende mange det livet (uansett samfunnsbakgrunn). Rekruteringen er det ingenting å si på. Kan ikke det sees på som en form for idioti eller stupiditet? (Huff nå ser det ut som jeg stempler narkomane som idioter, men det er ett jævlig dårlig valg er det ikke?)
De aller fleste mennesker, deg og meg inkludert, kan lett gjøre dumme valg, uten å tenke over konsekvensene. Veien til Ullersmo kan være kortere enn du tror,bare trykk litt ekstra hardt på gasspedalen neste gang det.

10000 for 100kg tjall, hvor får jeg kjøpt det? ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Take me to your dealer!

Vil vel tippe at man for et slikt parti vil kunne få ca en tiendedel av hva de hever i tabloidpressen. 16.000kr pr kg i Norge for en slik stor haug? (Sikkert mye mindre) = 1,6m for hele partiet (<1m sikkert mer reelt) . Ordet gateverdi blir jo bare tåpelig, det er vel stort sett bare barn som kjøper en enkelt bønne på gata til overdrevene priser, og det er ikke mye sannsynlig at mye havner her. Det blir som å hevde at en liter vodka har gaterverdi på 2500kr fordi en 2cl shot koster 50kr på et utested. Svada fra Politimenn og tollere som vil sole seg litt i oppmerksomheten og fremstå som helter.

JohnBender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.04.2006
Antall liker
0
Hvis disse karene virkelig la sjela si i å selge hele partiet i små mengder rett til sluttbruker kunne de vel ha oppnådd en ca 7,5 millioner. Med det arbeidet det ville medført fortjener de vel nesten fortjenesten ? :D

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Regner med at det opprinnelig var nærmere 102 kg, ettersom de klarte å tiltrekke seg nok oppmerksomhet til å bli stoppet etter at kontrollen var avsluttet. 8)

"De to nordmennene kunne ikke gi noen god forklaring på hvor de skulle."

Fy fan. Hva med hjem?

;D

3

322_911

Gjest
Kilo betyr tusen Atle, altså var det hundre tusen gram. Fy faen og jeg var fullest i går, og dårligst i matte.

Ta ta

Topp Bunn