The lemonheads synger Van Zandt

Sailor

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.01.2004
Innlegg
598
Antall liker
10
På den nye skiva til Lemonheads (Varshons) har de en Townes Van Zandt coverlåt - Waiting around to die......

For å bare si det rett ut..... det er en kongecoverlåt.

Verdt hele skiva......

Nå vet dere det...............

Må bare spille den noen ganger til........

8)
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Takk for tipset, den er herved bestillt. It's A Shame About Ray er også en kongeskive da ;)
 

Wergeland

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.05.2009
Innlegg
1.073
Antall liker
63
Torget vurderinger
1
decibelius skrev:
Takk for tipset, den er herved bestillt. It's A Shame About Ray er også en kongeskive da ;)
Så Evan Dando dra hele It's a Shame About Ray kronologisk på John Dee i fjor. Veldig bra konsert, som endte litt brått i typisk Dando stil.

En av mine favoritt-tekstlinjer er fra Lemondheads' Outdoor Type: "I can't go away on a rockclimbing-weekend /What if something's on tv and it's never shown again" Den rette slackerholdninga. Var på sykkel da jeg hørte den for første gang og holdt på å krasje.
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Wergeland skrev:
decibelius skrev:
Takk for tipset, den er herved bestillt. It's A Shame About Ray er også en kongeskive da ;)
Så Evan Dando dra hele It's a Shame About Ray kronologisk på John Dee i fjor. Veldig bra konsert, som endte litt brått i typisk Dando stil.

En av mine favoritt-tekstlinjer er fra Lemondheads' Outdoor Type: "I can't go away on a rockclimbing-weekend /What if something's on tv and it's never shown again" Den rette slackerholdninga. Var på sykkel da jeg hørte den for første gang og holdt på å krasje.
Hehe - alltid lurt å bruke hjelm når Dando er i farta ;)
 
Topp Bunn