The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    nice!
    fælt så poppis du er, gunz, som får pakker stadig vekk.

    (jeg får en morsom pakke fra england neste uke ;)
    Seff, mezutz bror, jeg får gaver stadig hivd etter meg fra inn- og utlandet. Ulempen er at lømlene krever penger til gjengjeld.:p

    Morsomt pakke fra Engerland? Spennende! Aner ikke hva jeg skal tippe (*host*DAC*host*), så uforutsigbar som du er. Men antar det vil bli slått opp i tråden din.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Xindak FA-1 tipper jeg de linjekablene er.
    Her var det mye digg. Selvom fluefiske overgår min tålmodighet og indre styrke. Hvilke kabler har du fått deg ? :)
    Tror det er Xindak. Strømpen ligner på mine SC høyttalerkabler fra samme firma. Tror de er make til et sett linjekabler broderen har. Eller kanskje en kopi? Xindak har jo blitt merkevare.
    Kopi av Xindak? Næh, dette er Harmonic Tech. Det kjipe er at de er 10 cm for korte, så en ommøblering må til hvis de presterer.

    Liker å ha noe å velge mellom hva kabler og andre duppeditter angår.
    Harmonic Tech kjenner jeg ikke til, men der faktisk helt make til Xindaks kabler. Samme strømpe og tilsynelatende make stikk. Utrolig hvordan endel kabler begynner å ligne på hverandre, for her var jeg faktisk overbevist om at det var Xindak. Svært like FA-1 såvidt jeg husker. Og det er hverken billige eller dårlige kabler.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    harm tech var populære greier på slutten av nittitallet.
    brukte pro silway ii (signal) og pro 9 (ht) et år eller to da jeg hadde gamut d200 og monitor audio studio 60.
    litt mørk lyd og bra tyngde i bassen, kledde daværende anlegg bra.

    gikk etter hvert tilbake til kimber kcag (eller annet flettet sølv) og rør, og har holdt meg der siden - med unntak av noen få krumspring hit og dit for adspredelsens skyld.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kabler fra Xindak kjenner jeg ikke til, baluba, men skulle ikke forundre meg om de spiller godt i visse anlegg - sånn er det med kabler flest, IMO.

    KCAG vil alltid ha en spesiell plass hos meg, mesut, siden det er vel den signalkabelen jeg oftest har anvendt og vendte stadig tilbake til. Men etter å ha mistet to sett etter flytting (0,5 og 1m, samt svindyre og gode ht-kabler fra JPS), så blir det nok ikke aktuelt å legge ut så mye penger i signalkabler igjen:p. Men at du måtte ty til både Harm Tech og Gamut D200 for å balansere ut den lyse klangen til Studio 20 - legendariske ht! - høres litt vel drøyt ut(!). Uheldig med rommet da, kanskje?

    Pro Silway kler iaf nåværende oppsett veldig bra (siden den gode balansen ble noe forrykket etter at jeg ommøblerte). Den malmfulle klangen passer perfekt inn. Og bassen er et eget kapitel nå; saftig, rik på tekstur og nyansering, men ikke svulmende og pløsete. Mellomtonen har mer glød og fylde. Toppen mer dempe uten å gå på bekostning av detaljering. Akkurat det jeg jaktet etter som makker til Oblivion ht-kabler, som er slankere i klangen. Jeg er strålende fornøyd at mine antagelser slo til. Av og til gir det gevinst med litt ballast og erfaring. Å lese specs og slå seg til ro med det - vi har en gren av slike meningsbærere her på HFS - er altså ikke min greie. Jeg setter på kjent musikk og lar ørene avgjør, enkelt og greit. Og jeg fornekter aldri mine ører! Kan iaf ikke se at det tar mere tid og resurser enn å virre rundt med avanserte apparater rundt baug. Virker ikke på meg som at den metoden bringer folk kjappere "i mål" heller! :rolleyes:

    Men før selvdigging tipper helt over:rolleyes:, så gjenstår det jeg liker å kalle "syretesten", dvs å leve med lyden fra oppsettet dag etter dag og smiler tilfreds hver gang musikken strømmer ut av ht ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: awe

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    studio 60, ikke studio 20se.
    studio 20se hadde jeg så langt tilbake som på midten av nittitallet (den gang gikk det i densen-elektronikk).
    mellom studio 20se og studio 60 hadde jeg også studio 50 en kort periode (pluss sikkert 10-20 andre høyttalerpar, hehe).
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Xindaks kabler er gode, de ble vel først kjent for kablene sine internasjonalt. Det var endel som importerte dem selv før Audiofoni startet med import av både kabler og elektronikken deres. Først da ble Xindak kjent som elektronikkprodusent, men jeg kjente til dem som kabelprodusent før jeg oppdaget elektronikken. Husker flere herfra kjøpte kabler rett fra Xindak.

    Jeg liker godt høyttalerkablene deres, bruker jo selv noen ålreite solid core. Linjekablene synes jeg er litt fiklete med den låsemekanismen på RCA-pluggen. Og de var ikke alltid like solid loddet før i tiden, så det var noen som valgte å lodde dem om som nye kabler. Har opplevd at folk som ikke kjenner kablene har ødelagt dem fordi de ikke har kjent til låsemekanismen. Jeg er svært fornøyd med mine høyttalerkabler, de virker ikke å gjøre noe som helst galt i systemet. Skal sammenligne med CS-122 når jeg får ånden over meg, men først skal de termineres med banan siden jeg har "konvertert" vintage Radionette til å ta bananplugger.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ah, det stemmer. Knall røde Studio 20SE representerte iaf et aldri så lite sjokk da du dro de hjem, selv med relativt utilstrekkelig elektronikk koblet til, hehehe! Hadde vært morsomt å få hørt de nå, for å sjekke ut hvordan de står seg mot dagens ht i samme prisklasse.

    Edit: husker at 20SE ble også koblet opp min Jadis Orchestra Ref. Spilte som faen - om enn litt lyst - på 2x40 rørwatt med KT88, men tror nok de fortjente enda bedre forsterkere.
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takk for tips, baluba. Skal ha kabler fra Xindak på listen fremover!:cool:
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Ah, det stemmer. Knall røde Studio 20SE representerte iaf et aldri så lite sjokk da du dro de hjem, selv med relativt utilstrekkelig elektronikk koblet til, hehehe! Hadde vært morsomt å få hørt de nå, for å sjekke ut hvordan de står seg mot dagens ht i samme prisklasse.

    sånn som jeg husker de, så låt de veldig "hai-end" på en ikke udelt positiv måte.
    detaljerte og hete i toppen, gravde frem mange artige effekter i opptakene, stor wow-faktor på innspillinger som kledde dem, relativt uutholdelig på mye annet.
    dessuten prøvde de å grave for dypt i bassen med det stakkars 6,5" elementet, noe som sægget rytmen når man foret dem med musikk av det travle slaget.

    tror neppe jeg hadde orket å forholde meg til en sånn spillestil idag.

    når det er sagt, så tviler jeg ikke på at de fremdeles står seg helt fint mot dagens "hai-endere" i samme prisklasse.
    for de som liker den type høyttalere.
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jepp, alt til sin tid. Jeg hadde neppe klart å ha kun de som mine eneste ht selv i dag, men det gjelder for endel av dagens kreasjoner også (med kun en 6.5").
    Lurer på hvor de har blitt av og hvem som sitter på de. Finner ikke noen bilder av dette spesielle røde paret, ikke engang på google, så det er sjeldne saker.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Xindaks kabler er gode, de ble vel først kjent for kablene sine internasjonalt. Det var endel som importerte dem selv før Audiofoni startet med import av både kabler og elektronikken deres. Først da ble Xindak kjent som elektronikkprodusent, men jeg kjente til dem som kabelprodusent før jeg oppdaget elektronikken. Husker flere herfra kjøpte kabler rett fra Xindak.

    Jeg liker godt høyttalerkablene deres, bruker jo selv noen ålreite solid core. Linjekablene synes jeg er litt fiklete med den låsemekanismen på RCA-pluggen. Og de var ikke alltid like solid loddet før i tiden, så det var noen som valgte å lodde dem om som nye kabler. Har opplevd at folk som ikke kjenner kablene har ødelagt dem fordi de ikke har kjent til låsemekanismen. Jeg er svært fornøyd med mine høyttalerkabler, de virker ikke å gjøre noe som helst galt i systemet. Skal sammenligne med CS-122 når jeg får ånden over meg, men først skal de termineres med banan siden jeg har "konvertert" vintage Radionette til å ta bananplugger.
    Skjønner at du tenkte på Xindak. På nettkablene mine er mønsteret litt mer fremtredende, men mulig det er litt mer diskre på signal og høyttalerkablene. Mine gjør nytten, i hvert fall med litt elektrotape rundt koblingen så de sitter godt :D

    IMG_3744.jpg
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det var til pokker for noen seriøs feite kabler du bruker der, Karmana. Hva sier damene når de kommer på besøk, da?!:eek:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var til pokker for noen seriøs feite kabler du bruker der, Karmana. Hva sier damene når de kommer på besøk, da?!:eek:
    Ser litt lett overbærende på meg, og jeg registrerer lett rødme i kinnene og at de blir litt blank i øynene når de kaster stjålne blikk mot stereoen. Faen jeg har frem til nå trodd det var høyttalerne som var grunnen til rødmen og det fuktige blikket :mad:
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skal se om jeg ikke får tatt bilde av Xindak signalkabel i kveld. De har et mønster som jeg tror er helt likt de jeg trodde var Xindak.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg skal se om jeg ikke får tatt bilde av Xindak signalkabel i kveld. De har et mønster som jeg tror er helt likt de jeg trodde var Xindak.
    Jamen, baluba, mulig kablene dine ser bra ut på bildet, de også, men mine låter langt bedre. Sånn er det bare med den saken!:cool:

    (men de måler helt identiske, selvsagt!)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    For et strålende album! Inneholder flere kjente sanger i nakent akustisk innpakning. RLJs stemme er ren og innlevende og får vist seg frem i gode arrangementer. Smæshing god lyd også. Finnes kun på CD, og fås for noen vanlige tiere.

     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skal se om jeg ikke får tatt bilde av Xindak signalkabel i kveld. De har et mønster som jeg tror er helt likt de jeg trodde var Xindak.
    Jamen, baluba, mulig kablene dine ser bra ut på bildet, de også, men mine låter langt bedre. Sånn er det bare med den saken!:cool:

    (men de måler helt identiske, selvsagt!)
    Tror det er samme kabel med annet navn, jeg. :rolleyes:

    Det er forøvrig ikke mine, det er min bror som har signalkabel fra Xindak. Jeg har høyttalerkabler fra Xindak, og forsterker. Så dyre signalkabler som FA-1 har jeg ikke med unntak av et sett VdH The First MkI som faktisk henger på veggen istedenfor å være tilkoblet noe som helst. Bør kanskje få dem ut av arbeidsledigheten, men de har liksom ikke overbevist i tidligere oppsett. Kanskje jeg endelig har godt nok anlegg til at de overbeviser? Muligens noe å utforske i helgen.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.662
    Antall liker
    58.505
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    inntil da Jones minst kommersielle suksess, men absolutt en av mine favoritter.
    Covrer gamle jazzstandards, men ogs å Jimi Hendrix.
    Produsert av Don Was med Charlie Haden og Robben Ford.
    En litt rolig og god lekkerbisken.
    Står på min vinyl-wish-list.


    It`s Like This som du har kjøpt er også bra, og låter fett,fett,fett;)
    (Men best på vinyl,-MÅ jeg si:p)
    Steely Dan cover:

    Fantastisk samling (CD):
    coolsville img302_79715.jpg

    3 CDer hvorav en med ikke tidligere utgitt materiale.
    Bare duetten med Dr John er verdt penga.

     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Må høre mer på dama, har ikke fått fot enda. Enda jeg har 6 skiver med henne. Funker ikke, rett og slett :). Men skal gi de litt mer tid, skivene.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    "Girl at her volcano" er noe av det cooleste dama har gitt ut. Dessuten så lydmessig kanon og dynamisk at "Under the boardwalk" avspilt på gode hønn skremmer vannet av enhver med apekister i stova. Den finnes på CD også, men er kun utgitt i Japan, så den vokser ikke på trær.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg skal se om jeg ikke får tatt bilde av Xindak signalkabel i kveld. De har et mønster som jeg tror er helt likt de jeg trodde var Xindak.
    Jamen, baluba, mulig kablene dine ser bra ut på bildet, de også, men mine låter langt bedre. Sånn er det bare med den saken!:cool:

    (men de måler helt identiske, selvsagt!)
    Tror det er samme kabel med annet navn, jeg. :rolleyes:

    Det er forøvrig ikke mine, det er min bror som har signalkabel fra Xindak. Jeg har høyttalerkabler fra Xindak, og forsterker. Så dyre signalkabler som FA-1 har jeg ikke med unntak av et sett VdH The First MkI som faktisk henger på veggen istedenfor å være tilkoblet noe som helst. Bør kanskje få dem ut av arbeidsledigheten, men de har liksom ikke overbevist i tidligere oppsett. Kanskje jeg endelig har godt nok anlegg til at de overbeviser? Muligens noe å utforske i helgen.
    Det hadde overrasket meg om de er indentiske, men det finnes jo større overraskelser i verden.

    Mine er iaf fra slutten av 90-tallet, og halvparten av lederne er av sølv. Og selv om kabelskeptikerne hudfletter meg, så har denne kabelen stoppet meg kraftig opp på min nøysomme vandring til deres rekker.

    Foreslår du setter in VDH igjen dersom oppsettet har forandret seg i mellomtiden, bare for å sjekke. Hva har du å tape på det?:confused:
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Halla, blues.
    Jeg har, som du ser, også Pop Pop på CD. Har den på vinyl ønskeliste også, men må nok ut med snaue 1000 kr, og det sitter langt inne. Vinyl er seff gilt, men til hvilken pris, spes når man har en rett så bra digitalrigg?

    Skal se å anskaffe "duchess...." også:cool:

    Det er iaf langt morsommere å høre på - og eie - CD fremfor Spotify!
     
    Sist redigert:

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    To viktige hobbyer!
    R
    Visst, roger, selv om jeg må innrømme at fluefiske er lidende nå som jeg har to små møkkaunger som krever sitt. Blir da lettere å kræsjlande i lyttestolen fremfor å karre seg ut på tur. :rolleyes:

    Du driver med begge delene?
    Absolutt. Jeg er så heldig å være pensjonist, så hele sommeren går med til fluefiske. Resten av året går med til musikk.
    R
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Må høre mer på dama, har ikke fått fot enda. Enda jeg har 6 skiver med henne. Funker ikke, rett og slett :). Men skal gi de litt mer tid, skivene.
    Tja, får man ikke fot, så får man ikke fot. Jeg får generelt nupper på sjelen av soul. Har lite sans for rap, blues og disco - litt moro i ny og ne, er det jo.

    Send heller platene til meg, du!:D
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    "Girl at her volcano" er noe jeg jakter på, ja.

    Jeg har nå 9 plater av denne sangfuglen - som av og til låter som en kråke - og flere ser det ut til å bli.
    Det som er fantastisk med RLJ, er at man kan bare kjøpe "i blinde" i visshet om at det er kvalitet, og lyden er - i mine ører - av svært høy karat, iaf de jeg har rukket å høre på. Blir iaf alltid spilt noe av RLJ hvis jeg ønsker å vise smørsiden av mitt beskjedne horn/rør-oppsett, og høster alltid godord for det ;)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    To viktige hobbyer!
    R
    Visst, roger, selv om jeg må innrømme at fluefiske er lidende nå som jeg har to små møkkaunger som krever sitt. Blir da lettere å kræsjlande i lyttestolen fremfor å karre seg ut på tur. :rolleyes:

    Du driver med begge delene?
    Absolutt. Jeg er så heldig å være pensjonist, så hele sommeren går med til fluefiske. Resten av året går med til musikk.
    R
    Du verden, en sånn pensjonisttilværelse håper jeg også å få meg!:eek:
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ok, hvor ligger denne The Garden sjappa, da?
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blitt rene RLJ fansiden dette nå :D Får se om denne halvgamle damen klarer å smelte et frossent mannshjerte i ettermiddag ;)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.211
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Blitt rene RLJ fansiden dette nå :D Får se om denne halvgamle damen klarer å smelte et frossent mannshjerte i ettermiddag ;)
    Ja, vi tar opp kampen mot wikipedia, må vite! ;)

    Men om en halvgamle RLJ klarer å smelte et frossent karmana-hjerte, vet bare han selv. Får håpe at det ikke er for sent for en ny vår, brusende blod og uslukkelig tørst etter livets sevje for utvandreren!:p
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    rickie lee jones synger som en kråke.
    men, der igjen, det gjør bob dylan også.

    (kom ikke på en fugleekvivalent til tom waits i farta).
     

    bevisfrond

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2005
    Innlegg
    638
    Antall liker
    510
    Torget vurderinger
    23
    Her var det mye digg. Selvom fluefiske overgår min tålmodighet og indre styrke. Hvilke kabler har du fått deg ? :)
    Tror det er Xindak. Strømpen ligner på mine SC høyttalerkabler fra samme firma. Tror de er make til et sett linjekabler broderen har. Eller kanskje en kopi? Xindak har jo blitt merkevare.
    Harmonic Technology ProSilwayII, langvarig favoritt hos meg. Har Harmonic Tech Pro9 ht-kabler liggende også. Funker alltid synes jeg.
    Kopi av Xindak? Næh, dette er Harmonic Tech. Det kjipe er at de er 10 cm for korte, så en ommøblering må til hvis de presterer.

    Liker å ha noe å velge mellom hva kabler og andre duppeditter angår.
    Harmonic Technology ProSilway II, langvarig favoritt hos meg. Har Harmonic Tech. Pro9 høyttalerkabler liggende også. De funker alltid.
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.431
    Antall liker
    17.141
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Har The Magazine, Pirates og Flying Cowboys i dag. De to førstnevnte er bra, mens sistnevnte ikke akkurat oppleves som noe høydare. Kjenner at jeg må ha It´s Like This inn i samlingen, men da greier det seg nok med RLJ for min del:)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.357
    Antall liker
    63.264
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    rickie lee jones synger som en kråke.
    men, der igjen, det gjør bob dylan også.

    (kom ikke på en fugleekvivalent til tom waits i farta).
    Tom Waits er er bakrusens skytsengel,mesut. Det holder i massevis.
    Låter lyrisk, men så plutselig for meg TW i Lucia-bunad og en pen bukett vinger på ryggen ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn