The Garden

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
3.875
Antall liker
1.897
Sted
Sortland
Noen som vet eller kjenner noen som vet noe om 'The Garden'?
Har en bestilling liggende inne, datert 26/7 - 18.

Har ikke hørt noenting fra dem. Ikke et pip.
Har sendt to henvendelser via kontaktskjema på nettsiden. = ingenting.
En beskjed på telefonsvarer = niks, ingenting.
''Min side'' viser det samme i dag som den gjorde 26. juli.

Nå er det snakk om 8 uker siden.
( Ikke at musikken haster så jævlig, den er stort sett 20-30 år gammel, men kan jeg få beskjed om hvordan ordren ligger an?)

Som sagt, nå er det 8 uker siden ordren ble plassert.
så da lurer jeg på om de er stengt, nedlagt, konk eller hva vet jeg.
Vil ikke henge dem ut - men de får tåle denne posten,
tross alt: 8 uker og jeg har ikke hørt noenting.

Noen som vet noe?
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.957
Antall liker
11.765
Sted
Hus
Handlet en del der gjennom årene, men det meste er ting de har hatt i butikken. De bestillingene jeg har hatt har vært levert så fort det har kommet inn igjen. :)
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Kanskje det er mulig å ringe den fysiske butikken i Oslo å spørre dem? Det hender jeg får nyhetsskriv i epost fra dem, så da bør det vel være litt liv der. I nyere tid har jeg kun handlet i butikken når jeg er innom Oslo, så vet ikke hvor rask de leverer mailorders.
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
De svarer ganske kjapt på henvendelser via facebook, så det kan du jo evt. prøve.

Det har pleid å være god service der.
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.587
Antall liker
2.182
Ingen erfaring med å bestille over nettsiden deres. Men, butikken i Oslo ligger veldig sentralt til for meg.... Hyggelige og kunnskapsrike er vel stikkord jeg vil bruke på dem jeg møter der inne.
hvordan det står til med finanser og annet vet jeg ingenting om.
Mvh
JMK
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.151
Antall liker
6.728
Torget vurderinger
4
Var også innom der i dag. Ole som jeg har handlet med der i det siste er en gammel ringrev som er tilbake i Garden, - hyggelig, kunnskapsrik og pratsom. I dag var det en for meg ny fyr bak disken. Har bare gode erfaringer med Garden. Men opplevde det noe lignende da jeg bestilte over nett en gang. Tok tid uten at de klarte å få tak i det jeg skulle ha. Det var sluttsolgt fra leverandøren og de prøvde i det lengste å skaffe fra alternative leverandører, men jeg fikk heller ingen beskjed om det. Presis samme problemet med alle i bransjen. Ikke spesielt for Garden. Fikk raskt svar og avklaring da jeg mailet dem.
Nettsalget er nok noe de må ta seg av mellom slagene. Tror ikke de har noen avdeling ledet av Senior Vice Precident, internett sales. ;D
 

Handsoer

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
3.875
Antall liker
1.897
Sted
Sortland
Ingen grunn til surmuling.....

Alt ordner seg til slutt.

Foreslår at tråden stenges - var vel egentlig ikke nødvendig å lufte irritasjonen her, men det var nå nærmest....:rolleyes:

mvh Hans
 
Topp Bunn