V 

vredensgnag
Gjest
Gå til app-store, og søk etter VLC. Burde komme opp som både VLC Free og den versjonen man må betale for. Koster 17 kroner.Steinar_Lund skrev:Finner ikke VLC remote på app-stores sider. Hvor er den?vredensgnag skrev:Pass på, wotg, du risikerer å begå samme feil som NOKIA og SE ... og som Baard er innom.
Apple tilbyr et tilpasningsdyktig verktøy som brukeren selv lager grensesnitt for. I går kjøpte jeg VLC-remote fra app-store, aktiverte den på min Touch. Vha programmet la jeg inn ulike filer i en spilleliste i VLC, fra forskjellige kilder på nettet mitt (Server, datamaskiner, osv), og så styrte jeg avspillingen over trådløst, uten å behøve være i nærheten av noe hardware (annet enn å slå på høyttalerne.)
Nine Inch Nails viser en applikasjon; arkeologer bruker nå GPS for å vise folk i felt bilder, film, o.a. fra tidligere funn og aktiviteter, på akkurat den plassen de står; osv.
Ellers har vel EA nå forlangt nettilkobling for sine seneste spill - i fremtiden ligger spillene i serverne til spilltilbyderne, og bruker har lisens for å kunne spille over nett, med full kontroll av kopiering, o.a. Da er du plattformuavhengig - det wotg klager over er tilgjengeligheten av spill, ikke evnen til å spille dem.