Thales slim og Simplicity II

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Hei OVK'ere.
    Lørdag 22 august kl 14 er Micha Huber ferdig med å installere en Thales TTTSlim m/Clamp og Bateri pakke hos meg, og med en Simplicity II arm.
    Micha vil være tigjengelig en time eller litt mer fra kl 14 - hvis noen har lyst til å høre ham snakke om denne nye spilleren.

    For øvrig er det hyggelig om noen tar en tur denne dagen, og må gjerne komme fra ca 13.15. Det passer med båt fra Aker Brygge kl 12.33.
    For øvrig burde vel sykkelfantomene kunne se Nesodden veier og terreng som en bra utfordring. Og, jeg vil anta at for båtfantomer så vil det vel være gjeste plasser på Alværn brygge. Send pm så angir jeg adresse og flere detaljer.
    Mvh
    JMK
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir en bra "Thale" JM :). Spennende konsept med batteridrift.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Det er en flott arm du har valgt. Finishen betyr jo lite for ørene, men hvilken har du valgt? Jeg liker også at de har opsjon for at armen er gjennomgående kablet hele veien fra PU til RIAA.

    Gratulerer på forhånd.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Det er en flott arm du har valgt. Finishen betyr jo lite for ørene, men hvilken har du valgt? Jeg liker også at de har opsjon for at armen er gjennomgående kablet hele veien fra PU til RIAA.

    Gratulerer på forhånd.
    Takker - legger ut bilder og info etter hvert. har dog kun mobil kamera, så hvis noen med utstyret i orden kan trå til - så ville det være bedre!
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Gratulerer! Thales' produkter har holdt min interesse fanget en god stund nå :)
    Tusen takk for det. Ja, jeg tror dette skal bli bra.
    Nå har riktignok Murphy slått til så det suser, så min ene monoblokk er ikke i form. Så jeg får låne et kraftverk, så det skal gå an å få lyd når spilleren blir installert. Så får jeg satse på å få orden på sakene med det første.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Hurra hei og hopp, her skjer det saker og ting ude på odden igjen.
    Førstkommende lørdag blir det for fint vær til å sitte inne, men jeg Thales så gjerne ved en senere anledning jamakr.

    Ad nervøst sammenbrudd i eders ene monoblokk - hva er`e du har gjort nå a Solan?
    For egen del synes jeg i grunn Murphy kvota de er oppfylt nå med et stykk avbrent kanalboard på den ene EC NEMO blokka, og et stykk Krell EVO 402 hvis softstart relè ble i overkant kranglete (beistet nektet simpelthen å "starte"). Og nå da en psyk Krell 600 monoblokk. Ække bra detta jamakr, man blir nervøs av slekk.
    Håper feilsøkingen avstedkommer en forståelig diagnose, og reparasjon i Norge.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hadde vært veldig hyggelig med en tur. Nye, fete platespillere og dingser, presentert av produsent, og i det hele tatt. Men denne gangen er jeg smått indisponert av nattevakt rett i forkant.

    Krysser forresten fingrene for lettløste problemer med forsterker. Aldri greit med teknisk trøbbel.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Ad nervøst sammenbrudd i eders ene monoblokk - hva er`e du har gjort nå a Solan?
    For egen del synes jeg i grunn Murphy kvota de er oppfylt nå med et stykk avbrent kanalboard på den ene EC NEMO blokka, og et stykk Krell EVO 402 hvis softstart relè ble i overkant kranglete (beistet nektet simpelthen å "starte"). Og nå da en psyk Krell 600 monoblokk. Ække bra detta jamakr, man blir nervøs av slekk.
    Håper feilsøkingen avstedkommer en forståelig diagnose, og reparasjon i Norge.
    Joda - en del har skjedd. men, for det meste er Murphy og jeg gode venner. Det å bli påmint om en del I-lands problemer innimellom - det er nesten så det er greit.
    Diagnose er usikker - og jeg er også usikker på oppfølging av nåværende Krell agentur forvaltere. Avventer dette. Ville jo være spennende å høre hva forbrukerrådet mener, dersom det blir avslag på oppfølging. Time will show. Hils og kos dere.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Hadde vært veldig hyggelig med en tur. Nye, fete platespillere og dingser, presentert av produsent, og i det hele tatt. Men denne gangen er jeg smått indisponert av nattevakt rett i forkant.

    Krysser forresten fingrene for lettløste problemer med forsterker. Aldri greit med teknisk trøbbel.
    Høres ut som gyldig fravær. Men, nevner at seansene nok varer utover til 16 tiden eller der omkring....
    Yepp. Satser på at ting må la seg ordne.
    Mvh
    JMK
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hadde vært veldig hyggelig med en tur. Nye, fete platespillere og dingser, presentert av produsent, og i det hele tatt. Men denne gangen er jeg smått indisponert av nattevakt rett i forkant.

    Krysser forresten fingrene for lettløste problemer med forsterker. Aldri greit med teknisk trøbbel.
    Høres ut som gyldig fravær. Men, nevner at seansene nok varer utover til 16 tiden eller der omkring....
    Yepp. Satser på at ting må la seg ordne.
    Mvh
    JMK
    Høres bra ut. Jeg går av siste nattevakt om 6 timer. Får se an i hvor stor grad jeg makter å snu døgnet til lørdags formiddag. Kunne muligens orke å sykle til byen, reise over med båt, ta vidunderet i øyesyn og deretter sykle hjem via Nesset. Men døgnrytmen min er et troll å snu den veien...
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Gyldig fraværsgrunn her; mesking i godt selskap - hummer, sjøkreps, kongekrabbe og kam/blåskjell! :D
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Gyldig fraværsgrunn her; mesking i godt selskap - hummer, sjøkreps, kongekrabbe og kam/blåskjell! :D
    Og det bytter du ut mot gryterett og peanøtter? Forstå det den som kan !
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Høres bra ut. Jeg går av siste nattevakt om 6 timer. Får se an i hvor stor grad jeg makter å snu døgnet til lørdags formiddag. Kunne muligens orke å sykle til byen, reise over med båt, ta vidunderet i øyesyn og deretter sykle hjem via Nesset. Men døgnrytmen min er et troll å snu den veien...
    Dette er jo en god plan. Husk soft-ice på Nesset.
    Mvh
    JMK
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    Hva er det med den softice'n Jamakr? Jeg har en svoger og niese her i byen som kjører tur ut dit hver uke for å spise soft ice. Kinky.

    BTW, Gryterett og peanutter er glimrende spise, hadde vært der tvert om ikke dette andre allerede var booket (årviss foreteelse i Slukultur kalenderen)
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Hva er det med den softice'n Jamakr? Jeg har en svoger og niese her i byen som kjører tur ut dit hver uke for å spise soft ice. Kinky.

    BTW, Gryterett og peanutter er glimrende spise, hadde vært der tvert om ikke dette andre allerede var booket (årviss foreteelse i Slukultur kalenderen)
    Jeg har to teorier. Det en kan dreie seg om ingredienser i soft-ice blandingen. Sprit, sukker, lurium - annet? Den andre dreier seg mer om at det kan være hyggelig å reise dit?
    Slukultur kalender har jeg stor respekt for.
    Mvh
    JMK
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.204
    Antall liker
    101.691
    Torget vurderinger
    23
    ;) Lykke til og gratulere - dette er slemt utstyr!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Hva er det med den softice'n Jamakr? Jeg har en svoger og niese her i byen som kjører tur ut dit hver uke for å spise soft ice. Kinky.

    BTW, Gryterett og peanutter er glimrende spise, hadde vært der tvert om ikke dette andre allerede var booket (årviss foreteelse i Slukultur kalenderen)
    Tja, kinky eller ikke. Prøv en da vel!
    Og ja, soft-isen i kiosken på Nesset er faktisk særdeles god.
    På grensen til at det er moro å bli feit :rolleyes:

    Ha en god tur på fjorden Sluket.
    Over til Mika.
    Vi Thales jamakr.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Over til Mika.
    Vi Thales jamakr.
    Mika er en hyggelig fyr. Sammen med leverandør i Norge, ankom han med pakker
    innpakning.jpg


    Pakkene måtte åpnes og installeres. Heldigvis var det mer enn kyndig hender i gang med det..
    mika i arbeide II.jpg


    Og, det var hjelp å få av fremmøtte...
    mika og finn studererr II.jpg


    Og, sluttresultatet ble ikke gæærnt.
    spiller overfra.jpg


    Nærbilde av arm
    Simplicity fra siden.jpg


    Og, det hele måtte jo høres på. Og, et ørevåkent og engasjert publikum lot seg begeistre - riktignok etter noe avventende erfaring til å begynne med,,,,
    ørevåkent pulblikum bakfra.jpg

    som nevnt hadde Murphy tatt seg en tur tidligere i uka. Og, Krell 600 evo - den ene blokka - meldte seg ut. Den innlånte Edge forsterkeren var ikke balansert - og håndtvinnet sølvkabel fra Bergen måtte kobles av Tandberg anlegget for å sikre at det ble lyd, Lyd ble det - men, noe avmålt begeistring til å begynne med. Men, så ble Edge varm i trøya - og utover kvelden har diverse vinyl blitt avspilt. Med stadig økende glede. Med prisen som ble antydet at det var mulig å få kjøpt Edge forsterkeren for, så burde den havne i kategorien "gode kjøp nå".

    Inviter dere til lytting de som vil.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Simpelthen gratulerer med nye steinkake snurrer jamakr :cool:
    Enkel og minimalistisk i forhold til min oljeplattform.
    Armen fikk montert på en ny avtaster fra EMT ser det ut for.
    Så da er EMT 5 satt i opplag?
    Godt at dette ikke endte med havari, men havnet "Close to the Edge" :rolleyes:
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Grattis! Dette var elegante saker.

    334452d1440279374-thales-slim-og-simplicity-ii-simplicity-fra-siden.jpg



    Men en ting som slår meg på dette bildet. Ser det ikke ut som ledningen fra den grønne kontakten på pickupen er fryktelig stram? Går dette bra med headshell som roterer i forhold til armrøret og all ting? Det er jo temmelig tandre saker, dette.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.588
    Antall liker
    11.060
    Takk for strålende servering og en meget hyggelig og fin formiddag/ettermiddag!!

    Denne spilleren spilte i mine ører svært delikat, definert og med en nydelig klangbalanse som var meget virklighetsnær. Selv om den spilte på en nokså annerledes måte enn hva jeg er vant med, fikk jeg skikkelig fot for denne spilleren. Gratulerer nok en gang.:)

    De av dere OVKere som ikke fikk ut fingern i går må jeg bare anbefale et besøk og høre på en vinyl presantasjon som ikke er tilbake for noe særlig annet.

    Mvh Petter.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Takk for strålende servering og en meget hyggelig og fin formiddag/ettermiddag!!

    Denne spilleren spilte i mine ører svært delikat, definert og med en nydelig klangbalanse som var meget virklighetsnær. Selv om den spilte på en nokså annerledes måte enn hva jeg er vant med, fikk jeg skikkelig fot for denne spilleren. Gratulerer nok en gang.:)

    De av dere OVKere som ikke fikk ut fingern i går må jeg bare anbefale et besøk og høre på en vinyl presantasjon som ikke er tilbake for noe særlig annet.

    Mvh Petter.
    Hei, takker for det. Hyggelig med besøk. Spiller bare bedre her etter noe tid.
    Så blir det spennende å få tilbake sine egne ting etter hvert. Men, "snurreren" - den blir stående lenge!
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Men en ting som slår meg på dette bildet. Ser det ikke ut som ledningen fra den grønne kontakten på pickupen er fryktelig stram? Går dette bra med headshell som roterer i forhold til armrøret og all ting? Det er jo temmelig tandre saker, dette.
    '
    tandert tror jeg nok. Så vil det vise seg om det blir problemer. Så langt - not.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Simpelthen gratulerer med nye steinkake snurrer jamakr :cool:
    Enkel og minimalistisk i forhold til min oljeplattform.
    Armen fikk montert på en ny avtaster fra EMT ser det ut for.
    Så da er EMT 5 satt i opplag?
    Godt at dette ikke endte med havari, men havnet "Close to the Edge" :rolleyes:
    Du har et skarpt øye Power'n. Men, nei serru. Det har seg slik at EMT 5 i min versjon ble kortvarig tatt av - og så satte vi inn den nyeste versjonen av samme (noe metall skiftet ut med noe stein aktig sak - fikk det ikke med meg). Det gav faktisk en klar opplevelse av annen lyd. Men, det var unison forvirring på om dette også hadde med en Edge som begynte å bli varmet opp. Mika sin analyse var at selve diamanten var det ikke noe feil med - men, en gummiforing begynner å bli gammel. Han viste da også frem "en prikk" i gummiforingen - som kunne understøtte dette. Slapp gummi gir dårligere sporing (sa mannen - og vi trodde ham alle sammen). Men, siden kronasjene ikke står i kø for tiden - så klarte jeg fint å styre unna fristelsen til å spørre hvor mye den nye ville kostet. Oig - mannen - dvs Mika - tilbød seg å skifte gummiforingen bare det passet seg slik at jeg var i nærheten... Så da skjer jo ikke det med det første...
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Hæhæhæhæhæ....slapp gummi gir dårligere sporing :rolleyes:
    Men den EMT5 pick-upen er vel ikke gamle kroken?
    Rart om gummi opphenget skal være sletent etter ett par år.
    Men hva vet jeg.
    Det var nok ikke dumt at du sto i mot kjøpepresset, slik at en ny EMT 7.5 ble med Mika ut døra.

    Artig det du skriver om Edge blokka :cool:
    Ting skal jo lyde fett rett ut av esken vet vi, så da stryker vi Edge forsterkeri fra handlelista.
    Da er det bare om å gjøre å få reparert maKrell mono blokka.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Artig det du skriver om Edge blokka :cool:
    Ting skal jo lyde fett rett ut av esken vet vi, så da stryker vi Edge forsterkeri fra handlelista.
    Da er det bare om å gjøre å få reparert maKrell mono blokka.
    Må ha uttrykt meg dårlig - for når Edge blir varm så er den helt ok. Rett og slett røverkjøp hvis prisen som ble antydet er riktig.
    Slapp gummi er jo ikke bra, men demonstrasjonen var temmelig klar for oss som hørte. Men, jeg lever godt med slapp gummi en stund også jeg ...
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Artig det du skriver om Edge blokka :cool:
    Ting skal jo lyde fett rett ut av esken vet vi, så da stryker vi Edge forsterkeri fra handlelista.
    Da er det bare om å gjøre å få reparert maKrell mono blokka.
    Må ha uttrykt meg dårlig - for når Edge blir varm så er den helt ok. Rett og slett røverkjøp hvis prisen som ble antydet er riktig.
    Slapp gummi er jo ikke bra, men demonstrasjonen var temmelig klar for oss som hørte. Men, jeg lever godt med slapp gummi en stund også jeg ...
    Mvh
    JMK
    Tviler ikke på at Edge leverer varene jamakr. Dette forsterkeriet er temmelig myteomspunnet, og har ganske så elverte priser. Vistnok kler Edge og høyttaler merket Avalon hverandre godt. Selv synes jeg en titt under topplokket til effektforsterkerne var interessant. Oppbyggingen av elektronikken til Edge ligner meget på et ikke fullt så kjent norskprodusert forsterkerutstyr - Aura - som skrus sammen i Bærum av Joachim Fragoso. Det hade vært interessant å sette opp NL 10.1 og ditto watt og strømsterke Aura forsterker i en "shootout" :cool: rabadamtimtim....
     
    Sist redigert:

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Tviler ikke på at Edge leverer varene jamakr. Dette forsterkeriet er temmelig myteomspunnet, og har ganske så elverte priser. Vistnok kler Edge og høyttaler merket Avalon hverandre godt. Selv synes jeg en titt under topplokket til effektforsterkerne var interessant. Oppbyggingen av elektronikken til Edge ligner meget på et ikke fullt så kjent norskprodusert forsterkerutstyr - Aura - som skrus sammen i Bærum av Joachim Fragoso. Det hade vært interessant å sette opp NL 10.1 og ditto watt og strømsterke Aura forsterker i en "shootout" :cool: rabadamtimtim....
    Nå er ikke det du tar opp her - helt overraskende for meg. Uten dermed å ha hverken kunnskap eller informasjon den ene eller annen vei. Det eneste som var mitt poeng, var at etter en noe "tam start" - så viste det seg at det var mye å hente i anlegget slik det nå står (og venter på at blokka skal ordnes). Det kan jo skyldes flere ting, - en av dem er at Edge ble varm i trøya. Du burde i grunnen prøvd å komme innom .... Jeg har i alle fall aldri hørt så mange informasjoner på Amused plata. Noe som jo også nok har med behandlingen som vinylutgivelsen har fått. Uansett hva det skyldes, så er det klasseforskjell i opplevd lyd med den nye vinylsnurreren i forhold til vant lyd på cd. Og så har jeg fått satt inn et jordspyd som gjør strømmen inn i huset noe mer ... ?
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.408
    Antall liker
    12.893
    Tviler ikke på at Edge leverer varene jamakr. Dette forsterkeriet er temmelig myteomspunnet, og har ganske så elverte priser. Vistnok kler Edge og høyttaler merket Avalon hverandre godt. Selv synes jeg en titt under topplokket til effektforsterkerne var interessant. Oppbyggingen av elektronikken til Edge ligner meget på et ikke fullt så kjent norskprodusert forsterkerutstyr - Aura - som skrus sammen i Bærum av Joachim Fragoso. Det hade vært interessant å sette opp NL 10.1 og ditto watt og strømsterke Aura forsterker i en "shootout" :cool: rabadamtimtim....
    Nå er ikke det du tar opp her - helt overraskende for meg. Uten dermed å ha hverken kunnskap eller informasjon den ene eller annen vei. Det eneste som var mitt poeng, var at etter en noe "tam start" - så viste det seg at det var mye å hente i anlegget slik det nå står (og venter på at blokka skal ordnes). Det kan jo skyldes flere ting, - en av dem er at Edge ble varm i trøya. Du burde i grunnen prøvd å komme innom .... Jeg har i alle fall aldri hørt så mange informasjoner på Amused plata. Noe som jo også nok har med behandlingen som vinylutgivelsen har fått. Uansett hva det skyldes, så er det klasseforskjell i opplevd lyd med den nye vinylsnurreren i forhold til vant lyd på cd. Og så har jeg fått satt inn et jordspyd som gjør strømmen inn i huset noe mer ... ?
    Mvh
    JMK
    Jeg har tatt poenget med Edge blokka (hvilken modell er det?), og hvis jeg får anledning til å stikke innom før den forsvinner ut av eders hjem, så gjør jeg det. Jeg har i liten grad fått lyttet til musikk via Edge forsterkeri, da det er så få som sitter med isenkram fra denne produsenten her på berget. Edge forsterkeri erfaringer så langt er på Hortenmessa hos Audiofreaks, og det er jo ikke en optimal setting.

    Ad lydforbedringsgevinst hjemme hos demses kan vel det oppsummeres med inntoget av en dedikert vinylpressing, ny platespiller med ny arm. Hva Edge blokka og RCA kobling mellom blokka og Krell Phantom pre bidrar med kontra ovennevnte får du jo ikke vite før den andre monoblokka er på plass igjen. Men ja, det bør vel og vil vel vise seg å være en klar forbedring med ny rilleavtaster, dedikert vinylpressing kontra Krell Cipher CD-spinner og standard RWATD CD når Krell oppsettet atter er komplett.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hei.
    Det var greier!
    Har fått med meg nyervervelsen litt sent, men må si det var en nett og snasen sak:)-
    Jeg har aldri hatt gleden av å høre noen Thales -spiller, men etter hva jeg har lest skal dette være vellydende ting.
    Gratulerer så mye Jamakr!

    Da er det bare å legge på denne:

    bb
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.589
    Antall liker
    2.183
    Hei.
    Det var greier!
    Har fått med meg nyervervelsen litt sent, men må si det var en nett og snasen sak:)-
    Jeg har aldri hatt gleden av å høre noen Thales -spiller, men etter hva jeg har lest skal dette være vellydende ting.
    Gratulerer så mye Jamakr!

    Da er det bare å legge på denne:

    bb
    Fant kun denne - se under. Nytt for meg. Mvh JMK
    DCD (2).png
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn