TH. Diy vinylrigg

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei folkens,fikk i dag en mail fra Steen Thorhauge,med bilder av hans nye diy vinylrigg---om den er for salg som diy spiller eller om han har laget den kun til eget bruk har jeg ikke fått has på enda,men sendt en mail tilbake å spurt...imes vi venter,kan det ikke skade å dele bildene med dere her HFS.....

Dansken imponerer meg....igjen.! :)

Mvh Espen Saatvedt.

Vedlegg

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Den så jo bra ut,har du flere data på spilleren?
vekt?
vekt på tallerk?
hvordan lager lager
AC/DC motor?
event hvilken pris den kan havne på?
Mvh Jan I

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Den var sinnsykt pen ihvertfall! Kanskje lyden står i stil med utseende? :)

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Ojsann! Lekkert! Om denne riggen gir like vanvittig mye for pengene som de andre produktene hans, er jeg glad jeg ikke er platespillerprodusent......

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.923
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Den var rålekker!
Det hadde vært artig å høre hvordan den spiller, og om den i det hele tatt er "på markedet".
Hmmmm.... Hva er prisen på noe slik da tro?

Spennende at disse gamle gode "guruene" er på gang igjen. Først Dr. Sperrling, og nå Thorhauge :)

Dette liker jeg!

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Legger ut mer info,så snart jeg mottar svar på mail som er sendt til Steen Thorhauge.

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.251
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
76
Kan ikke skjønne at designet var værd å snakke om???
Eller er det bord-duken som blender?

Arne K

A

aair

Gjest
Motorhuset synes jeg å ha sett før i en annen konstellasjon. Er den rappa fra en tysk produsent, mon tro?

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Cobra2 skrev:
Kan ikke skjønne at designet var værd å snakke om???
Eller er det bord-duken som blender?

Arne K
yepp,kanskje greit å vente til en pris foreligger,det er jo ganske interessant eller?

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Da kan jeg opplyse etter en mail til fra Steen,at dette kun er en prototype,og det er usikkert hvordan dette blir i fremtiden...men vil skal ikke se bort fra at det vil komme spiller å å få kjøpt som ferdig produkt noe ala denne!

Derimot slippes det snart en ny,bedre preamp med innebygget rørriia,på bildet jeg fikk,ser det ut til at denne kommer i ett fullbredde kabinett,kontra den som har vært før,som ikke er større enn riiakabinettene.....jeg vil tippe på at det vil bli en hyggelig pris på denne preampen,i forhold til ytelse....skal følge med litt der fremover,selv om jeg nå har kjøpt meg ny audionote preamp,denne skal duge en del år,så noen ny pre på meg blir det nok ikke.Espen

Topp Bunn