Tandberg TR200 null / senter meter

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Trenger et null / senter tuning meter til TR220. Noen som vet om noe slikt?
 

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
Moderator
Ble medlem
08.03.2005
Innlegg
3.385
Antall liker
3.403
Torget vurderinger
0
Jag antar att du kollat Tandberg radio shop: www.gpfweb.com.

I "stickyn" "Webplatser som säljer vintage komponenter" kan det vara värt att maila och fråga hos:
www.bhiab.se
och
www.ecotec-online.se.

Den senare har mycket mer än vad som syns på hemsidan.
Det är möjligt att du kan få tag i en senter tuning meter som inte är Tandberg original, men som passar ändå.

M v h
 

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Innlegg
1.054
Antall liker
15
Om du vil handle fra vestlandet,så har han her det du er på jakt etter.Siden er litt "stammespråkaktig",så det er noe vanskelig å navigere om du ikke vet akkurat betegnelsen på det du skal ha.Derfor er det enklest å sende en mail til han å spørre.Han vet veldig godt hva et "sentermeter" til TR 200 er i alle fall ;)
http://www.ask.hl.no/

Mvh Rune :)
 

rveum

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2005
Innlegg
298
Antall liker
21
Torget vurderinger
3
Senter meter på Tandberg TR 200 Huldra 10 TR 1000 og TR 220 er like, så disse kan byttes om hverander, jeg har selv vært på jakt etter disse til en ok pris, det enneste jeg har funnet som har noe som muligens kan brukes er RS online, men disse er dyre, skal prøve han på vestlandet jeg også.
Her er lik til RS meter, har ikke prøvd dette.
http://no.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getProduct&R=0259549
 

Rune.U

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.10.2006
Innlegg
1.054
Antall liker
15
:)Glemte å si at merkingen er litt forskjellig på de nye . -Med litt fingerferdighet er det ganske enkelt å åpne meterene og flytte merkingen fra de gamle og over til de nye.-Må bare være litt forsiktig når du arbeider..
Ellers er de like!
Mvh Rune :)
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.111
Antall liker
4.964
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Mange takk for info.Tandbergshop er det eneste jeg har sjekket. Tar en runde med de andre i morgen.
 
Topp Bunn