Tabber..

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Tenkte det trengtes en tråd for egne (eventuelt andres) morsomme tabber her.

Kan jo starte med en jeg kommer på i farten, den gang jeg gikk på jobb med to forskjellige sko… :-[

Begge var svarte da… 8)

En annen jeg kjenner gikk på jobb i to totalt forskjellige sko, de var også i forskjellig høyde, så han reagerte på at han haltet litt, men skjønte ikke hvorfor… ;D
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.917
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Da jeg våknet i halvsvima, kledde på meg, reiste avgårde på jobb. Kjørte i ca 1.time gjennom rushtraffikk og endte opp i stavanger der vi skulle legge takstein. For så og merke når jeg trådde ut av bilen at jeg var i joggebukse og tøffler. Løsningen ble og finne nærmeste åpne butikk og kjøpe både stilongs, bukse sokker og sko ;D
 

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.112
Antall liker
3.645
Torget vurderinger
4
Hei!

Skulle ta bussen til jobb en tidelig mørk høst morgen,trodde jeg sto der alene så jeg lada til de grader opp en morrapromp,da den til slutt i orkan fart ville ut av analhullet,kom det ett stort brak etterfulgt av noen mindre utbrudd,til min fortvilelse stakk d et hode fram bak buss-skuret. Tittit (det var flaut)

mvh m
 
Ø

ØivindJ

Gjest
Mens jeg ennå bodde hjemme hos modern:

Lånte bilen og dro til en kammerat. Glemte hele bilen og gikk hjem senere på kvelden.

Neste morgen skulle modern på jobb, og bilen sto parkert 15 min unna :)
 
S

Slubbert

Gjest
En gang jeg gikk hjem fra fest en sen desemberkveld var jeg lykkelig uvitende om at jeg hadde tatt på meg sko som ikke var mine. Jeg fant ut dagen etter at de var tre nummer for store. Siden ble jeg fortalt at skoenes eier måtte gå hjem i lånte sandaler. Det var betydelig snømengder på dette tidspunktet.

En annen historie som jeg ikke kan autentisere da jeg har hørt den fra en tredjepart, er at en bekjent som det kan tilføyes er universitetsprofessor, feiret salg av hus (eller leilighet, vet ikke) og kjøpt nytt, med en fuktig kveld på byen. Da festlighetene var over sjanglet han i henhold til gammel vane tilbake til huset han hadde solgt. Etter fem minutters bestreveligheter med å få opp døra ble han møtt av en svært skeptisk kjøper som hadde stått opp for å finne ut hva bråket skyltes.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Jeg skulle holde et kurs i IFRS-regnskap et sted i Oslo, og presterte å sette en minnepinne med acroinstruksjonsfilmer i mediasenteret på talerstolen.

Det ble en pinlig pause mens sekretæren kjørte kopimaskin.

Feil minnepinne. Arrrrrgh. :-[



Edit: Hvis noen av dere var der; hold kjeft.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Jeg var på en butikk og handlet mat sammen med et par andre. Jeg hadde stablet en haug med matvarer i armene da jeg innså at det ble litt i overkant, så jeg ba en av de andre om å finne en kurv. Jeg stod og snakket med en mens jeg ventet, så stopper det opp en person med en tom kurv foran meg, så jeg lemper varene oppi mens jeg fortsetter samtalen og ikke studerer kurvbæreren så nøye. Da hører jeg en forsiktig stemme si “ Jeg tror ikke jeg skal ha dette…” Da viste det seg selvsagt at jeg hadde lempet varene oppi kurven til en totalt fremmed mann… :-X

En gang jeg var angrepet av ammetåke holdt jeg på å glemme igjen barnevognen med unge på butikken. Oppdaget det da jeg ikke fant bilen, hadde nemlig gått til butikken..


En jeg kjenner tok med seg jakken "sin" med hjem fra jobb en fredag. Han tok den ikke på seg, tok den bare fint med seg hjem og hang den opp, og det viste seg at han hadde tatt feil jakke, omtrent som i Slubberts tilfelle var hans egen mange nummer mindre, men det verste var at i lommen på jakken han tok var husnøklene til den egentlige eieren...
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.470
Antall liker
35.301
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Dette var mens jeg jobbet i den lokale kjøttbutikken (i Stavanger) Som ny-ansatt og go' østfolding, med veldig lite peil på pinnekjøtt ble jeg satt bak disken etter bare noen få dager på jobb. Det var klart for årets julematsalg, som her betyr pinnekjøtt. Og jeg som knapt nok hadde sett disse tørre tynne beina før - som skulle selges, tenkte at hm.. de derre tynne beina som henger på den delen med mere kjøtt trenger vel ikke kundene å få med seg - det er jo ikke noe annet en bein.. Så jeg tok sagen i egene hender og ga kundene altså kotelett-delen til til samme pris som pinnekjøttet i sin helhet. Etter noen DAGER så oppdaget sjefen min det - og ho begynnte å gråte.

"VET DU HVOR MYE PENGER VI HAR TAPT PÅ DETTE?" var svaret jeg fikk, jeg fikk også lov til å ta en tidlig dag..

Kundene fikk sikkert en herlig julemåltid, og jeg jobbet der i noen år etterpå også, julen etter hadde jeg faktisk lært litt..
 

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.112
Antall liker
3.645
Torget vurderinger
4
Sikkert mange røver historier om dette,men jeg har faktisk dusja i do,ca 20 år siden kun 16år gammel på camping tur i Italia. Det som er ille,er at jeg glapp såpa ned i hullet,når jeg gravde etter den kom det en kar,så rart på meg,dro av seg buksa og la en kabel i hullet ved siden av.

Fyfa.. jeg dusja godt i den ordentlige dusjen. (det var flaut)

mvh m
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.660
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Skulle kjøpe VG en gang. Da jeg kom hjem så jeg til min forskrekkelse at det var dagbladet.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.470
Antall liker
35.301
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
bambadoo skrev:
Skulle kjøpe VG en gang. Da jeg kom hjem så jeg til min forskrekkelse at det var dagbladet.
Det kan umulig være en tabbe..
 

kjellbjarne

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2008
Innlegg
5.112
Antall liker
3.645
Torget vurderinger
4
Motsatt her ;D

jepp dagbladet er best ja
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
bambadoo skrev:
Skulle kjøpe VG en gang. Da jeg kom hjem så jeg til min forskrekkelse at det var dagbladet.
Har en mistanke om at skaden skjedde før du kom til butikken. 8)
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.660
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Var litt spøk den der, men kan fortelle om min tid i Trondheim som ung og håpefull student.

Nærmet seg sommer og det var eksamensperiode. Skulle for en gangs skyld prioritere fag og karakterer. Hadde tenkt å ta opp igjen Matte 2 på NTH.

Siste vanlige eksamen var ca 20 mai. Den jeg skulle ta om igjen var nesten 14 dager senere. Leste som pokker og hadde stålkontroll. Alt var bare enkelt og jeg gledet meg til å ta den eksamen, få 1.0 og sette meg på flyet hjem for å ta en velfortjent ferie.

På eksamensdagen våknet jeg kl. 1200 :(

Flybuss og fly hjem var neste...

Har forøvrig også lest i feil lærebøker til eksamen, men det er en helt annen sak.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Håper du fikk tatt eksamen ved en senere anledning. Å få 1.0 er hyggelig.
 
Topp Bunn