T A F sin stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Holmium skrev:
    Fin stereo dette. Låter sikkert yyperlig. :)
    Føler du at du er der du for øyeblikket vil være?
    Ferdig med posisjoneringen av høyttalerne.

    Over til noe annet viktig: aner jeg en Milandrakt i rammen på bakveggen? :)
    Takker.

    Føler i allefall at det nærmer seg mål,men posisjonering av høytt her i stova blir umuligt å få heilt til.

    Eit nytt rom eller utviding av stova er på planleggingsstadiet,så før det er det ikkje godt å få til noke god plasering. :( Men desse Quartet,ene virker ikkje så vanskelige å ha med å gjera når det gjeld plasering.

    Den fotballdrakta har eg ikkje peil på. Er lite fotball interesert kan du sei. ;)

    TAF

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei og takk for sist.

    Ja no er det nye året godt begynt og det er kommet nye oppgraderinger gjennom vinteren. ;)

    Clearaudio Champion måtte vike for denna:



    Detta blei ei flott oppgradering da lydbildet blei mykje meir åpent og dynamisk kontra CC m/RB 300 arm.
     

    Vedlegg

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Ila januar kom også denna saken på plass. Isotek Gll Minisub.



    Er ikkje heilt enig med meg sjølv om Minisub var den heilt "STORE" oppgraderinga,men den gjorde eit eller anna.
    Det blei iallefall ikkje dårlegare ;),men fekk heller ikkje den opplevelsen som Audiophile-Arve fekk: http://www.audiophile.no/Publisering.asp?Id=436
    Den har ståt i annlegget i ca ei veka,så eg får gje den meir tid kansje.
     

    Vedlegg

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Og selvfølgelig måtte eit slikt headset på plass. ;D



    Er veldig glad i hodetelefoner og denne gjorde entusiasmen enda større. :)

    Bruker den meget gode innebygde headampen som er i Cary,en. Dei har kun spelt 8-10 timar,så eg har mykje å gle meg t har eg sjønt. :)

    Handlet også ein C&C Box+ portabel headamp til å ha med når eg er på rotasjonsjobb. Funka flott saman med
    K 701. Ambefales.
     

    Vedlegg

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Må få tilføye at det er trist at fotografen ikkje er kompetent nok til å ta bedre bilder en detta. :-[

    Fotografen er undertegnende.

    Mvh
    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Heisann.
    Da er tiden inne for å presentere nok ein ny oppgradering. ;D

    Etter å ha slitt med for lite krefter i botn (da Quartet,en dipper ned i 3.2 ohm på det laveste) bestemte eg meg for å prøve rørpre og transistor effekt som har vore ein del omtalt her inne på forumet og som mange synest funker fenomenalt. Litt sånn "Ole Brum" ;).

    Hadde lenge planer om å gå for meir lettdrevne høytt (Coincident feks),men fekk tilbudet om å prøve ein kombo hos Audiofoni AS. Fantastisk sørvis hos Ove og Audiofoni og ikkje minst,den nye butikken i hgsd er blitt FLOTT :).
    Gratulera. Håper detta går vegen. ;)

    Tilbake til stereoen. Første kombo eg hadde på heimlån var Xindak XA3200 Mkll og XA8550 og du værden for ein bass eg fekk ut av mine høyttalere. Trudde faktisk ikkje det budde so mykje bass idei. Ein varm,fast og presis bass som eg har savna ei stund kan du sei. Men kvaliteten i toppen vart sterkt redusert :( i forhold til Cary,en som i mine øyrer spelar heilt utruleg detaljert og oppløyst,men så har den også det finaste av NOS rør også.
    Xindak XA3200Mkll overbeviste ikkje meg akkurat og eg prøvde eit rør bytte mens eg hadde den heima. Til Golde Dragon.

    Ka gjer ein so tenkte eg og reiste til hgsd og kjøpte Xindak XA8550 og lånte med meg heim NMD MC3R Mkll og da falt liksom det meste på plass. ;D

    Eg er rimeleg overbevist om at detta fortrinnet kan nå opp mot Cary,en når detta er innspelt og gjerna eit par NOS rør kjem på plass.

    Eg føler at eg har beholdt den varme mellomtonen og samtidig fått massevis av krfter i botn. Yes. ;D

    TAF
     

    KHH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    18
    Kjempeflotte bilder, TAF.! :D
    Virkelig et smakfult anlegg.! ;)
    Men har du noe mer å gå på når det gjelder høyttalerene.?
    De står jo plassert tett inntil rack og det ser ikke ut til at de har mye luft bakover.?
    Har du godt med luft ut på sidene eller.?

    Har levd med et lignende oppsett for et års tid siden, det slapp seg rett å slett aldri løs.!
    Det er ikke før jeg fikk skikkelig med luft bakover og på sidene at jeg fikk frem muskken..
    Men du lider kanskje av samma syken som jeg led av den gangen, anlegget står i ei stue og spiller, og sjefen godtar ikke at du dyrker hobbyen fullt ut.?
    Kjell
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Kjempeflott anlegg TAF!
    Fine bilder har du tatt, pøs gjerne på med flere. :D
    Tenker det spiller flott, spesielt når du snurrer i gang RUSH sin aller beste plate! ;)
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Fett anlegg. Dette har jeg tro på. Fornøyd med Xindak DAC?
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Har alltid vært litt nysjerrig på disse Triangle HT, hørte de på siste Horten messa og de imponerte stort selv om rommet begrenset mye.

    Forøvrig flott anlegg og bilder, har du forsket noe på HT plassering.?

    MVH Johnny
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Rotekroken skrev:
    Kjempeflotte bilder, TAF.! :D
    Virkelig et smakfult anlegg.! ;)
    Men har du noe mer å gå på når det gjelder høyttalerene.?
    De står jo plassert tett inntil rack og det ser ikke ut til at de har mye luft bakover.?
    Har du godt med luft ut på sidene eller.?

    Har levd med et lignende oppsett for et års tid siden, det slapp seg rett å slett aldri løs.!
    Det er ikke før jeg fikk skikkelig med luft bakover og på sidene at jeg fikk frem muskken..
    Men du lider kanskje av samma syken som jeg led av den gangen, anlegget står i ei stue og spiller, og sjefen godtar ikke at du dyrker hobbyen fullt ut.?
    Kjell
    Hei Kjell

    Ikkje mykje å gå på med tanke på høyttalerene nei.Det er ca 50cm bak dei og 1m på siden av høgre høytt og 3m på venstre.
    Mellom høytt og rack så er det ca 30cm. Går an å trekka dei fram og posisjonere litt bedre avogtil då,men vi har berre denna stova og då blir det sånn. :( Stova er 26 kvm.

    Er litt usikker på om detta er vegen å gå,(med tanke på forsterkeri)men eg får sjå ka det blir til slutt. ;)

    Mvh
    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Continuo skrev:
    Kjempeflott anlegg TAF!
    Fine bilder har du tatt, pøs gjerne på med flere. :D
    Tenker det spiller flott, spesielt når du snurrer i gang RUSH sin aller beste plate! ;)
    Takker og bukker.

    Denne nye pressingen av Permanent Waves har kjempeflott lyd.Løp og kjøp. :)

    Mvh
    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    SOEDAL skrev:
    Fett anlegg. Dette har jeg tro på. Fornøyd med Xindak DAC?
    Hei

    Xindac DAC 5 er eg kjempefornøyd med. Spelte med Hegel CDP4Mkl tidlegere og synest at den er tett på den i lydkvaliteter.
    Bruker rør utgangen og der står det eit Siemens Cca. Spelar med godt fraspark i bassen det røret,men er kansje ein tanke lyst i toppen.

    Einaste minus med Xindak er dei blå lysa i front,men skal nok få bukt med dei ein vakker dag. ;)

    Mvh
    TAF

    M
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.921
    Antall liker
    38.898
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    god morgen TAF

    moro å se hvordan ting har utviklet seg i alteret ditt,kjempe flott :)
    synes at det er litt rart at du har problemer med litt lys topp??
    etter at dac-5 kom i hus hos meg fikk jeg en mye mer dempet topp og fikk inntrykk av det samme hos cobra2.

    kjenner ikke trianglene så godt så det mulig disse er litt tøffe i diskant området.

    lykke til videre på din ferd ;)


    mvh
     

    KHH

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Innlegg
    2.805
    Antall liker
    18
    Tror TAF er for opptatt med å nyte musikk jeg :D
    Kanskje vi andre skulle fulgt hans eksempel.? :eek:
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei og takk for sist. :)

    Da er sommeren på hell og hausten nærmer seg. Med det fine været vi har hatt i sommer så har ikkje stereoen vært mykje brukt for min del.

    No når hausten nærmer seg så trekker man meir inn og kroer seg med stereo og musikk og i den sammenheng så skal eg til med ein kjempe oppgradering og samtidig rydde opp litt i stova slik at det minner meir om ei stove en eit platestudio...

    Det blir forsterker bytte frå rør til transistor :-[ :eek: :-\,men det går seg vel til ;).
    Ut skal dvd/cd spiller og inn med Squeezebox Duet og PS3. Må følge tiden.
    Platespiller og riaa o.s.v kommer til å bli stablet bort i nokre mnd.
    Kjem med bilder etter kvart. ;)

    Kjem til å komponere eit stereo oppset nr 2 ila eit halvt års tid der rør og effektive høyttalere blir indgrediensen.
    Det skal holde hus på eit garageloft på ca 17-20 kvm m skråtak og max takhøyde på 1,8m. Lavt kan ein sei :-\.BxD er hhv 4x4-5m.
    Budsjett? Ca 10-15000kr. Kilde har eg. Rega P5 og Squeezebox.Kansje ein dac,men høyttalere og forsterkeri er vigtigst.
    Kom gjerne med tips her til dette oppsettet.

    Mvh
    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Da er Accuphasen på plass i heimen og alt er bare fryd og gammen. :)

    Ja...detta va ein morro opplevelse må eg seia. Nå forstår eg kva dei meinar med at Accuphase spelar "musikk",også var det ein kanon match med Triangle Quartet,så den blir sansynlegvis ståande der den er nå. ;)
    Dens littegrande varme klang liker eg veldig godt og den spelar med eit stort og fyldigt lydbilde som fyller stova med godlyd og ikkje minst som ein stor "bonus" så er dei omdiskuterte tonekontrollane og Comp/loudness gjort til at mange av(les fleste)mine gamle cd plater blir pyntet på. Nå låter ikkje alt fra 80 talet flatt og kjedelig lengre. Juks? Tja...farging kan man vel kalla det. Why not? :D
    Dac20 kortet som eg handlet med virker svært så overbevisende. Detaljerikt. Og ikkje minst genial løysning.
    Bruker nå PS3 som drev.

    Sit nå tidleg på morgon og tester ut hodetelefon delen og den virker veldig bra,men har litt lav gain.

    Om eg ska trekka fram noke negativt,så må det vera at den ikkje takler bananstikk. :(

    Har nå måttet bestilla meg nye terminaler til mine AQ Mont Blanc som forøvrig passer som hånd i hanske til høytt.

    Har bytta ut ein del siden sist,men Jolida riaa,en har eg ikkje gitt slipp på. Låner kansje eit riaa kort hos Tor og sammenlikner ein gong,men intil videre er detta flott match til Accuphasen.

    Bilder av nytt oppsett kjem her.

    Eg tar meg ein "time out" og kosar meg med musikken nokre veker. ;)

    So long.
    T A F
     

    Vedlegg

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.921
    Antall liker
    38.898
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    god morgen TAF

    må bare gratulere med ny ervervingen,ikke mye rør igjen hos deg nå.
    har sendt deg en pm.

    mvh
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei og takk for sist.

    Seint i går kveld kom mine nye venner på besøk. Totem Acoustik Mani-2 Signature. ;D Nydeleg finish rett og slett.
    Dagen i dag og helga går til tilpassing av stativer,underlag og plasering.

    Bilder og komentarer kjem etter kvart.

    TAF
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Hyggelig å registrere liv i tråden din igjen, taf, og gratulere med usedvanlig vakre kanadiere!

    Bra saker, ut frå kva eg har lest. Dvs, den eg har lest om er gjerne std-utgaven. Kva skiller Signature frå denne? Hvilke stativer bruker du?

    Mvh.
    Karl, monitor-venn :)
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    LydKarl skrev:
    Hyggelig å registrere liv i tråden din igjen, taf, og gratulere med usedvanlig vakre kanadiere!

    Bra saker, ut frå kva eg har lest. Dvs, den eg har lest om er gjerne std-utgaven. Kva skiller Signature frå denne? Hvilke stativer bruker du?

    Mvh.
    Karl, monitor-venn :)
    Hei Karl.

    Takkar for gratulasjoner. :)

    Er ikkje så flink til følge opp tråder eller generelt skrive her på sentralen,men prøver av og til.
    Har mange jern i ilden og masse musikk i hyllene som ska spelast igjennom,så det blir ikkje så mykje tid igjen til å skrive på sentralen.
    Ka skillnaden på std og Signature,n er eg ikkje sikker på. Stativa eg har valgt er Custom Design sine og har benevnelse RQ 404.

    Mvh
    TAF
     
    S

    Storebror

    Gjest
    Oj!

    Hvordan oppfattes disse mot Trianglene? Vil tro det er temmelig forskjellige saker?

    Kult med PS3 på base-plattform! 8) ;D

    R
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.921
    Antall liker
    38.898
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Storebror skrev:
    Oj!

    Hvordan oppfattes disse mot Trianglene? Vil tro det er temmelig forskjellige saker?

    Kult med PS3 på base-plattform! 8) ;D

    R
    skulle spørre om det samme TAF, dette var en overaskelse med stativ høytalere hos deg?? har du solgt trianglene?
    men ellers ser det meget bra ut ;)

    mvh
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei Storebror

    Desse ankom sein i gårkveld,så dei har ikkje fått meir en ca10 timer på seg. Synger bra rett ut av eska må eg sei.

    Triangle Genese Quartet har nok meir å fare med heilt der oppe,men Mani-2,en tar igjen så det monner på alle andre parametre.

    Virker for meg noke behageligere å lytte til ift Triangle. Litt rundere og fyldigere kansje,men dette får ein komme tilbake til etter 200 timer. ;)

    Flotte er dei hvertfall,men det var Quartetene også.

    PS3 på base funker heilt topp. :)

    Sliter litt med DAC 20 kortet som sitter i Accuphasen. Da det ikkje er bryter for å velge mellom coax og optisk så roter SB og PS3 det litt til for kvarandre. Eg må koble strømmen av SB når eg skal spela med PS3 for ellers så ligger SB og sender signal til DAC 20 og hindrer signale frå PS3. You see.

    Råd og erfaringer noken?

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Halloen motoren

    Har hatt ein del stativ høyttalere tidleger (15år siden) og har altid hatt sans for denne type høytt,men bassen har vore vel så viktig. ;)

    Har vore inne på tanken om stativ høytt og sub eit par ganger,men det har blitt med tanken.

    Har lest mang ein gang om Totem Acoustic Mani-2 Signature,men prisen har vore noke høg synest eg. Hadde mulighet til å lytta på dei heime hos ein heldig eiger. Fekk ein litt sånn "heftig og begeistret" følelse.

    Tok da kontakt med totemakustikk.no da kjøpetrangen absolutt var tilstede. ;D

    Fekk opplyst at prisene var gått kraftig ned og da var det vel berre å slå til. :D

    Kjempe sørvis hos totemakustikk. Rask leveranse og flott oppfølging.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Har vore på jobb i ca 2 veker no og savner stereoen(gløymde headsettet til mp3 spelaren på denne turen :( ). Heim i morgon til ca 60 dager fri og mykje musikk speling.

    Heime venter eit par høytalere som no har spelt i ca 120 timer og så langt så er dette noke av det mest musikalske høyttalerene som eg har vore borti. Har reist mykje i jobben dei siste 10 åra,men har aldri hatt slik heimlengsel til stereoen som dette før. ;D Ny opplevelse.

    Om det finnes "musikk" entusiaster der ute som ønsker å låne øyret til desse gode monitorene,så er dykk hjertelig velkommen til ein lytt i koselige omgivelser.

    Dette spiller i mine øyrer "live".

    Mvh
    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Da er det klart for nok ein utskifting i stereoen. ::)

    Nå er det ht kabler som skal prøves ut. Både Accuphase,n og Mani-2,en heller litt mot det varme/mørke(spes Mani-2)
    Nå ønsker eg å prøve ein kabel som er litt meir nøytral en eg opplever Audioquest Mont Blanc. I mine øyre så heller den også litt mot det varme/mørke og kansje litt laidback i spillestilen.

    Tankane mine går nå til Chord sine kabler og da spesielt Signatur kabelen. Kjenner litt til Chord fra før og veit dei har ein frisk,åpen og organisk spillestil.
    Kom gjerne med innspel. :)

    Har også tankar om å prøve Rega TTS strømmforsyninga til min P5. Er det noken her som kjenner denne og kan fortelle om
    kor mykje det er å hente på denna?

    Mani-2,en har nå pasert 300 timer og vel så det og det har sjedd utvikling heile vegen. På Totem sine sider står det 200-300 timer innspeling,men eg har oppservert at eigere av Dynaudio snakker om 6-700 timer. Mani-2,en har Dynaudio sine elementer,så kansje eg har enda meir i vente.
    Men som nevnt tidlegar,så er eg godt nøgd og så får me sjå kva Chord Signatur vil tilføye.

    TAF
     

    Trond_B

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.08.2004
    Innlegg
    791
    Antall liker
    206
    Torget vurderinger
    19
    Blir det bytte, E-450 ut og E-550 inn?
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Trond_B skrev:
    Blir det bytte, E-450 ut og E-550 inn?
    Ser slik ut ja. ;)
    Har gått rundt og tenkt på klasse A ei god stund nå. Har hatt i tankane Luxman,Pass,Coda++,men er jo svært fornøyd med Accuphase da. Rett og slett eit produkt til å bli glad i.

    Du da? Er du nøgd med din 450??

    Mvh
    TAF
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Flott anlegg Taf----

    Bytte til Totem ble sikkert bra , utrolig lyd fra disse småtassene rett og slett.

    Sikkert stålkontroll med accuphase ampen også....

    Men hvor befinner den mørke stjerne seg ?

    har den ikke ankommet.....?

    Mvh Espen
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    ssm skrev:
    Flott anlegg Taf----

    Bytte til Totem ble sikkert bra , utrolig lyd fra disse småtassene rett og slett.

    Sikkert stålkontroll med accuphase ampen også....

    Men hvor befinner den mørke stjerne seg ?

    har den ikke ankommet.....?

    Mvh Espen
    Totem låter meget bra. "Naturtro" kan ein kansje kalle det. ;)

    Den mørke stjerne er fortsatt dypt savnet. I følge importøren så er det forsiknkelser pga feil i produksjonen på enkelte deler fra undeleverandør.
    Blei lovt denne spilleren til påske,men det er lenge siden det. Veldigt trist dette her,men me får håpe den kjem i det heile.

    Har tross alt betalt heile beløpet på forskudd........... :-\ :'(

    TAF
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hva med en VPI classic i sort , på tilbud hos Tor nå , for 19990,- Inkl 10,5 armen

    Hvis ikke importøren kan levere , så er jo det ett alternativ...

    Du får sikkert igjen pengene , men da er det vel sikkert smart å sjekke om noe annet er leveringsklart.

    Espen
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.921
    Antall liker
    38.898
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    T A F skrev:
    Trond_B skrev:
    Blir det bytte, E-450 ut og E-550 inn?
    Ser slik ut ja. ;)
    Har gått rundt og tenkt på klasse A ei god stund nå. Har hatt i tankane Luxman,Pass,Coda++,men er jo svært fornøyd med Accuphase da. Rett og slett eit produkt til å bli glad i.

    Du da? Er du nøgd med din 450??

    Mvh
    TAF

    hei TAF

    en stund siden nå,alt bra?
    hvordan går det med planene med klasse A drift? ser du nevner Luxman,noen spes modell du har kikket på?

    mvh
    Hei motoren og takk for sist.

    Har kikka litt Luxman,s nye 20 watter som heiter 550A-ll eller noke lignande,men nu ser det ut som det er Accuphase E-550 som skal gjera jobben her i stova. ;)
    Detta ser eg fram til med eit stort ;D

    Du da? Står til?

    TAF
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.921
    Antall liker
    38.898
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    motoren skrev:
    T A F skrev:
    Trond_B skrev:
    Blir det bytte, E-450 ut og E-550 inn?
    Ser slik ut ja. ;)
    Har gått rundt og tenkt på klasse A ei god stund nå. Har hatt i tankane Luxman,Pass,Coda++,men er jo svært fornøyd med Accuphase da. Rett og slett eit produkt til å bli glad i.

    Du da? Er du nøgd med din 450??

    Mvh
    TAF

    hei TAF

    en stund siden nå,alt bra?
    hvordan går det med planene med klasse A drift? ser du nevner Luxman,noen spes modell du har kikket på?

    mvh
    Hei motoren og takk for sist.

    Har kikka litt Luxman,s nye 20 watter som heiter 550A-ll eller noke lignande,men nu ser det ut som det er Accuphase E-550 som skal gjera jobben her i stova. ;)
    Detta ser eg fram til med eit stort ;D

    Du da? Står til?

    TAF


    jo takk bare bra her,sitter å koser meg med vinyl i kveld og legger innpå litt tweaks ;)
    fikk spilleren opp å gå for noen dager siden,så det blir noen timer i sweetspot denne uken.
    spennende dette med 550en,er den på vei til vestlandet alt?

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn