Jeg føler meg ganske topp nå. Helt enig ang. vaksinen. Håper det går fint med fruen. 
Så nå er jeg klar til musikk, men... i dag går dagen med å pakke ned anlegget. Vi flytter til nytt hus i morgen. Så etter litt flytteslit og noen strøk med maling håper jeg at lytterom er oppe og går i neste uke. Det blir heldigvis ikke helt stille frem til det. Har en nad-m33 og noen nyinnkjøpte kef ls50 meta som skal opp i hovedstuen.

Så nå er jeg klar til musikk, men... i dag går dagen med å pakke ned anlegget. Vi flytter til nytt hus i morgen. Så etter litt flytteslit og noen strøk med maling håper jeg at lytterom er oppe og går i neste uke. Det blir heldigvis ikke helt stille frem til det. Har en nad-m33 og noen nyinnkjøpte kef ls50 meta som skal opp i hovedstuen.

starter dagen med litt Jimi
 starter dagen med litt Jimi  

fremdeles negativ test på henne, men er nok samme faenskapet der å. Jentungen gikk igjennom dette uten stress men fruen får det visst skikkelig
 fremdeles negativ test på henne, men er nok samme faenskapet der å. Jentungen gikk igjennom dette uten stress men fruen får det visst skikkelig  tenker jeg er jævlig glad vi er vaksinerte hvertfall. Vet det er mye diskusjoner rundt vaksine, men om vaksinen har tatt bare 10% av faenskapet kan de gjerne sette 2 til i armen min. For dette har jeg ikke lyst på igjen må jeg innrømme
 tenker jeg er jævlig glad vi er vaksinerte hvertfall. Vet det er mye diskusjoner rundt vaksine, men om vaksinen har tatt bare 10% av faenskapet kan de gjerne sette 2 til i armen min. For dette har jeg ikke lyst på igjen må jeg innrømme  

får bare spille meg igjennom bunken til den dukker opp
 får bare spille meg igjennom bunken til den dukker opp  syns de kunne vært såpass grei å vente med å bli smittet til jeg var ferdig i isolasjon
 syns de kunne vært såpass grei å vente med å bli smittet til jeg var ferdig i isolasjon 

jeg er egentlig ganske bra form igjen. Temmelig rastløs. Ryddet bil, måkt å alt jeg kunne finne på idag... skal bli godt å komme ut av isolasjon også.
 jeg er egentlig ganske bra form igjen. Temmelig rastløs. Ryddet bil, måkt å alt jeg kunne finne på idag... skal bli godt å komme ut av isolasjon også.

en rolig start med denne idag
 en rolig start med denne idag

tekstene er jo ikke sånn superkoslige. Han skrev vel mesteparten av de på dødsleiet
 tekstene er jo ikke sånn superkoslige. Han skrev vel mesteparten av de på dødsleiet