T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.383
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er du ikke hjemme enda? Drit i Taco med familien. Bilder!
    Tror ikke jeg orker i dag. Får sløve noen timer å se senere :)
    Med man flu er det bare en ting å si. Well done!:)

    Forrige gang jeg hadde vært på Voss og fått spikket på beinet, kjørte jeg tur/retur Torshov på direkten for en RP10. Vi er syk, men det er nå litt kjekt og :)
     

    oyvindl85

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2013
    Innlegg
    3.131
    Antall liker
    2.218
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    17
    Grattis med nytt leketøy igjen :) Du er en syk mann ja, ikke bare med manflu :) Byttesyken har nemlig fått permanent rotfeste i hifisjelen din ;) Men det er pokker meg moro å ha den syken :) Ha en flott helg til tross pjuskhet i formen... :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.871
    Antall liker
    17.461
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ja, det oser litt respekt (og galskap) av t/r Vang med man-flu. God bedring med begge sykdommene :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Satan i gatan for noen tunge jævler! Fruen har jo jentekveld så jeg er forvist til bula mi uansett så får jo prøve litt da... takk for gratulasjoner å sympati for min høyst alvorlige grad av man flue.. Er et slitt rett og slett!
    20191129_192958.jpg
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Så små høyttalere du har.. ;). Gratulerer, veldig trivelig. Bortsett fra bæring..
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja nusselige igrunn ;) ja fytti helvette det var tungt å flytte rundt på. Men nå er det oppe å går. Helt tett i et øre så konkluderer lite idag, men mye mer av masse er det ja!
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Mens jeg var på tur har jentene å fruen vært å kjøpt julekalender til meg :D er det enda et påskudd for å sende meg i bula? :rolleyes: spørs om det blir en daglig, blir nok spart opp litt vil jeg tro..
    20191129_221209.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    En rolig start på dagen. Ungene svippet ut til veninner å fruen gjør sin hobby med rydding og vasking :p
    Da er det bare å dra på meg ei plate. Jack white er karen som får igang dagen her idag . Asr er lekre greier altså! Litt av et byggverk både power suply å batteri også.
    20191130_123209.jpg
    20191130_123229.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bra du er fornøyd. Og så tunge som de er gidder du vel kanskje ikke kaste de ut på denne siden av jul? :)
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.265
    Antall liker
    9.055
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Fordelen med ting som veier over 35kg er at det ofte får stå litt lengere.. I allfall her nord der markedet er minimalt og det er 80mil til nærmeste hifi nerd ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Satan i gatan for noen tunge jævler! Fruen har jo jentekveld så jeg er forvist til bula mi uansett så får jo prøve litt da... takk for gratulasjoner å sympati for min høyst alvorlige grad av man flue.. Er et slitt rett og slett! Vis vedlegget 561923

    dette rommet skriker etter et par khorn
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jeg bare kødder, sikkert bra det du har nå.
    men hadde jeg hatt et sånt rom, så hadde det stått er par khorn klint opp i hjørnene der. 8)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ah, nei nå får det være bra for ei stund :p nå er jeg Blakk :p samt fruen har gitt meg totalt kjøpestopp i lang tid fremover :p men sikkert spennende det å ja
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.851
    Antall liker
    50.891
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    KHorn er bøst men da må du ha ny amp :)

    O
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Fordelen med ting som veier over 35kg er at det ofte får stå litt lengere.. I allfall her nord der markedet er minimalt og det er 80mil til nærmeste hifi nerd ;)
    Ja jo lengre jeg har drevet med hifi jo latere blir jeg.. Så som sagt skal det hvertfall få stå til over jul;)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Frokost unnagjort, barn hentet f4a overnattingsbesøk å overnattingsbesøk hos eldste levert. En normal å hektisk søndag. Asr har stått på siden tidlig morgen å har god temp. Fyrer igang en liten ego time i bula med litt Metallica.

    Det første som er veldig utpreged bedre med asr er stålkontrollen settet har på tannoy. One med Metallica har sjeldent hørtes så bra ut. Detaljene er vesentlig mer fremtredende også.

    Har satt tannoy på standard innstilling igjen så får jeg prøve meg litt frem utover uken for å se hva som låter best. Det er jo ikke den "sødmen" rør gir å alt det der, men rått er vell et ord jeg mener passer bra til Asr
    Screenshot_20191201-130118_BluOS.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    "Rått" og "stålkontroll" kler en pus som deg ;).. Seriøst så er det artig at du liker forskjell kontra rør. På mine fulltoner er rør-vreng lett å like. Hvis en tror på slikt vås som "ubesudlet signal" så kan det bli en lang vei . All musikk, gjengitt på et stereoanlegg, er BESUDLET fra første akkord, fra artisten åpner kjeften. Gjelder bare å finne gjengivelse en tror mer på. Og derav stole på seg selv, ikke grafer skrevet av folk med for mye fritid og for glede lite i livet.. :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Pus faktisk... :rolleyes: jeg er ekstremt glad i rør å det rør gjør med lyden. Men når jeg hører asr på tannoy er det ingen tvil om at de trives med litt mer krefter. Hadde lommeboken vært utømmelig hadde jeg nok vurdert større å mer rør, men asr gjør ekstremt mye rett her. Hadde sånn passe forventninger men de forventningene er innfridd å vel så det.

    Ja uansett hvilke amp så er det en form for farging.

    Men fks på zu audio soul supreme tror jeg ikke asr hadde vært veien å gå. Men på tannoy var det imo veldig rett valg. Hadde for et par år siden audium comp 5 eller hva de het å der var transistor skivebom i forhold til rør så ikke overrasket at rør fungerer best hos deg
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.858
    Antall liker
    38.629
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    |Så bra at du er fornøyd T-1 :) det er en flott forsterker du har fått i hus

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.958
    Antall liker
    5.554
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
    Enda en hund?:cool: Eller er det vinterkroppen din du frister med?;)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
    Enda en hund?:cool: Eller er det vinterkroppen din du frister med?;)
    Din frekke faen ;) nei hund utgår! Å kroppen sto hu glatt over selv om jeg nevnte kg pris på prima kjøtt om dagen.. rene gullgruven ;) måtte nok grave dypere i lommene gitt..
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.958
    Antall liker
    5.554
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
    Enda en hund?:cool: Eller er det vinterkroppen din du frister med?;)
    Din frekke faen ;) nei hund utgår! Å kroppen sto hu glatt over selv om jeg nevnte kg pris på prima kjøtt om dagen.. rene gullgruven ;) måtte nok grave dypere i lommene gitt..
    Har du fridd?:confused:
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
    Enda en hund?:cool: Eller er det vinterkroppen din du frister med?;)
    Din frekke faen ;) nei hund utgår! Å kroppen sto hu glatt over selv om jeg nevnte kg pris på prima kjøtt om dagen.. rene gullgruven ;) måtte nok grave dypere i lommene gitt..
    Har du fridd?:confused:
    Ja, men det er 12år siden ;)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.585
    Antall liker
    27.743
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Ja dette er gøy. Ikke at jeg på noen som helst måte var misfornøyd med lm, men lysten på mer krefter tok overhånd :p byttesyken er en alvorlig lidelse.. :rolleyes: også når jeg har bula mi er det bare å gi gass. Har avtalt med en helt her inne om akustikk plater som skal testes ut etterhvert også. Fruen var langt ifra enig i de planene men det viste seg at hu kan visst bestikkes til å forandre mening :rolleyes:;)
    Enda en hund?:cool: Eller er det vinterkroppen din du frister med?;)
    Din frekke faen ;) nei hund utgår! Å kroppen sto hu glatt over selv om jeg nevnte kg pris på prima kjøtt om dagen.. rene gullgruven ;) måtte nok grave dypere i lommene gitt..
    Hvis naturalia ikke frister, kan du kanskje prøve med noe slikt:

    nordeablack.png


    Det skulle distrahere henne en stund......

    mvh
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn