Morro å få lyd i vinyl'n igjen etter 13 år 
Vedlegg
-
482.4 KB Visninger: 1.102
-
437.3 KB Visninger: 961
|
Sadelta skrev:
;D neida sveiseblind er du ikke hehe.. er et par DC 12 med bedre basselement..pahf skrev:Spennende, godt mulig jeg er sveisblind men syns det lignet på cerwin vega diskant og mellomtone?
Dette er shure M91E samme som M91ED bare med metallhus i stedet for plast ifølge Kjell.BIsakAlexander skrev:Rå spiller! Hvordan er pickupen festet?
Var enda godt, hadde en kompis som bytta ut orginal elementene med celestion ad 12 element, det ble slett ikke verst!Sadelta skrev:;D neida sveiseblind er du ikke hehe.. er et par DC 12 med bedre basselement..pahf skrev:Spennende, godt mulig jeg er sveisblind men syns det lignet på cerwin vega diskant og mellomtone?
Ja det kan jeg tenke meg, dette er Sammi midbass som kutter på 46 hz, beregna for PA.pahf skrev:Var enda godt, hadde en kompis som bytta ut orginal elementene med celestion ad 12 element, det ble slett ikke verst!Sadelta skrev:;D neida sveiseblind er du ikke hehe.. er et par DC 12 med bedre basselement..pahf skrev:Spennende, godt mulig jeg er sveisblind men syns det lignet på cerwin vega diskant og mellomtone?
Velkommen i klubbenJan_I skrev:Synes disse spillerne er fine . MEN jeg Bestilte og betalte for en slik spiller med arm og to pickuper fra Sperrling for noen år siden , men fikk den aldri ( så ikke noe til pengene heller)
:-\ :-\ :-\
Mvh Jan I
Jada, det e en krute god snurr jævel som vi sier her oppe i nordLagga skrev:Ille morsomt!
Likte godt den bildeserien der, gøyal kvern den true Track'en!
/ Morten
Alupolish er notert, ser jo bedre ut damusicman skrev:Se der ja.... bra du nærmer deg mål med pickup innstillingen.
Hvis du kjøper en tube alupolish, og drar over tallerken blir den som ny.
mvh
Velkommen i klubbenJan_I skrev:Synes disse spillerne er fine . MEN jeg Bestilte og betalte for en slik spiller med arm og to pickuper fra Sperrling for noen år siden , men fikk den aldri ( så ikke noe til pengene heller)
:-\ :-\ :-\
Mvh Jan IRoger'n skylder meg 30 000,- og de ser jeg aldrig igjen.
Vi skulle starte produksjon av True Track her oppe hos meg, så jeg var på Gottland og fyllte flere paller med granittblokker og platespiller deler sammen med Roger.
Det ble så mye styr og rot rundt dette at det aldrig ble satt i gang.
Bjørn Olaf Aamodt Haug(BOAHS HIFI) skylder meg 100 000,- som han gladelig svindlet meg for, de ser jeg heller aldrig igjen
Så kanskje det kan være en liten trøst at det ikke er bare du Jan![]()