Høyttalere System Audio 1230 vs Audio Pro

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Innlegg
488
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Hei,
trenger noen slanke gulvhøyttalere som flyttehøyttalere i den midlertidige leiligheten vi nå bor i. Er avhengig av meget slanke høyttalere pga tilgjengelig plass ved siden av stereobenken. De skal erstatte satelitthøyttalerne som fantes fra før av i leiligheten (hifiklubb-pakke 5.1, fysj)

De vil bli drevet av en Denon surround amp, og bli brukt 60/40 til film/musikk.


3 alternativer:
System audio SA1230

Audio pro Cinema C5

Audio pro Mondial M5


Kan noen som har hørt høyttalerne si hva de ville valgt av disse tre?
 
Sist redigert:

Stigimon

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.02.2005
Innlegg
522
Antall liker
304
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
26
Hei,
trenger noen slanke gulvhøyttalere som flyttehøyttalere i den midlertidige leiligheten vi nå bor i. Er avhengig av meget slanke høyttalere pga tilgjengelig plass ved siden av stereobenken. De skal erstatte satelitthøyttalerne som fantes fra før av i leiligheten (hifiklubb-pakke 5.1, fysj)

3 alternativer:
System audio SA1230

Vil tro at disse gjør god jobb: 354886063127348

Audio pro Cinema C5

Audio pro Mondial M5


Kan noen som har hørt høyttalerne si hva de ville valgt av disse tre?
Hei. Har et par som burde gjøre god jobb hos deg, dersom jeg kan foreslå et fjerde alternativ :) Finnkode: 52332549

Mvh

Stig
 

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Innlegg
488
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
Hei,
takk for tilbudet, men jeg har flyttet, så det må være i Oslo-området. Dessuten er de langt bredere enn de tre aktuelle kandidatene.
 

Stigimon

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.02.2005
Innlegg
522
Antall liker
304
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
26
Aha... Du har flytta ja :) Tenkte på de siden du i alle fall tidligere holdt til i nærheten :)

Men ser de blir endel bredere og... De er såpass høye at de ser smalere ut enn de er... sjekka specs nå og ser de er 19cm brede mot de 13 som 1230 er.

Du får ha lykke til med jakten i alle fall :)

Hei,
takk for tilbudet, men jeg har flyttet, så det må være i Oslo-området. Dessuten er de langt bredere enn de tre aktuelle kandidatene.
Ser dette var mitt 100. innlegg... Wehey.... tar nesten av det her :D
 
Topp Bunn