Synkronisere Iphone og Outlook.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Forsøker å synkronisere Outlook på pc med iphone.

Får følgende feilmelding: iTunes kunne ikke laste inn leverandørdata fra Sync Services. Koble til på nytt, eller prøv igjen senere.

Når jeg går inn og skal krysse av på synkronisering av kontakter, kalender, e-post i iTunes så får jeg ikke valgt noe i tabene for "synkroniser med".

Vet ikke om noen ble noe klokere, men inntil jeg får synkronisert kalenderen er jo telefonen bortimot ubrukelig.
 
S

Supertramp

Gjest
Er det exchange server du har?
Ikke det at jeg kan hjelpe deg, men temaet er veldig aktuelt og interessant.....
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Det stemmer....
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Fosse skrev:
Forsøker å synkronisere Outlook på pc med iphone.

Får følgende feilmelding: iTunes kunne ikke laste inn leverandørdata fra Sync Services. Koble til på nytt, eller prøv igjen senere.

Når jeg går inn og skal krysse av på synkronisering av kontakter, kalender, e-post i iTunes så får jeg ikke valgt noe i tabene for "synkroniser med".

Vet ikke om noen ble noe klokere, men inntil jeg får synkronisert kalenderen er jo telefonen bortimot ubrukelig.
Her ser du hva som støttes «offisielt» fra Apple:

http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=en_US

Er det en Exchange kontoer går det fint fint. Syncer selv 2 jobb kontoer på min iPhone og da henger alt med. Mail, kontakter, kalender....
 

Reima

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.09.2007
Innlegg
89
Antall liker
0
Hei,

Jeg har ikke løsningen, men jeg har iPhone som synkroniseres mot Exchange-serveren, med mail, kontakter og kalender. Alt ble satt opp fra telefonen, jeg var aldri inni iTunes og stilte på noe.

Jeg har en MacBook som hovedmaskin, men aksesserer Windows og Outlook via en Citrix-klient.

Hvorfor må du stille på noe i iTunes?
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Da er det altså mulig, det er bare det at jeg ikke får det til.
 
S

Stereo_Mono

Gjest
Reima skrev:
Hvorfor må du stille på noe i iTunes?
Riktig! Trenger ikke iTunes for å sette opp en Exchange konto. Det gjør du rett på iPhonen.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Reima skrev:
Hei,

Jeg har ikke løsningen, men jeg har iPhone som synkroniseres mot Exchange-serveren, med mail, kontakter og kalender. Alt ble satt opp fra telefonen, jeg var aldri inni iTunes og stilte på noe.

Jeg har en MacBook som hovedmaskin, men aksesserer Windows og Outlook via en Citrix-klient.

Hvorfor må du stille på noe i iTunes?
Slik jeg har forstått det så er det i iTunes jeg gjør innstillingene.
http://office.microsoft.com/en-us/o...phone-or-ipod-touch-contacts-HA010266802.aspx
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Det har jeg ikke gjort enda, det er kanskje det som er problemet? Trodde apple var idiotsikkert jeg.
 

Reima

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.09.2007
Innlegg
89
Antall liker
0
Vel, jeg gikk inn slik;

- instillinger;
- e-post, kontakter, ...
- legg til konto...
- microsoft exchange
- så skriver du det den spør etter
- ferdig


Dette gjøres altså på iPhonen, ikke i iTunes
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Så langt kom jeg, men jeg vet tydeligvis ikke nok om e-postkontoen min.
Nei, drikker heller ei flaske med vin og overlater dette til datafolket mandag morgen.

Takk for innsatsen folkens.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Hva er forskjellen på IMAP og POP?
 

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
3.077
Antall liker
34
Forskjellen på POP og IMAP er i hovedsak at ved POP blir all epost lastet ned til din lokale maskin og man leser og svarer på epost derfra, mens ved IMAP så leser man og svarer på epost direkte fra mailserveren og epost vil fortsatt være tilgjengelig via webmail.
 
Topp Bunn