Sylvia Brustad

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Ja hva er egentlig greia med denne dama?
Hadde hun en vond barndom, har hun blitt mobbet - ser hun opp til Stalin og Hitler? jeg bare spør.
Det kan virke som om dama ønsker å totalforby alt som ikke passer hennes smak.
Alle vet at røyking, alkohol, snusing osv. ikke er bra, men folk må da få velge selv. Vi lever jo tross alt i et demokrati (tror jeg...)

K

kbwh

Gjest
Så henne på TV der hun smurte brøskiven med Brelett og så hadde på Tulip-salami. Jadda.

T

theStig

Gjest
Ja, et forbud mot Tulip salami hadde vært på sin plass synes jeg.

K

kbwh

Gjest
Jupp, og la oss få et forbud om import av alle danske varer når vi først er i gang. ;D

T

theStig

Gjest
La oss starte en KRIG mot Danmark. Som hevn mot.. et eller annet.

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
Heller kalle en salami opp etter hun.

Brustadsalami Feit og ekkel kunne kansje reklamen lyde

Så slepper vi krig med danskene.... ::)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Er nok helt i grenseland nå, :eek: men likevel. ;) Kan ikke noen i AP sende dama til frisør og skaffe henne en stylist. Hun ser så ubehjelpelig håpløs ut at jeg nesten ( men bare nesten ) synes synd på henne ! ;D

Hun er vel blandt "de aller ypperste", som det het på radio da man kåret "Upper Ten", når det gjelder å komme med ganske håpløse forslag. Men framtoningen hennes gjør det i allefall ikke noe bedre ! Sover partisekretæren?, har man i AP glemt at intrykket på TV har mye å si for en politiker?, eller er det slik at man i AP er så politisk korrekt at ingen tør fortelle dama at hun ser ut som en "Burugle"? :-\

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Antall liker
2
For all del ikke missforstå

Det gjelder kun reklame på pruduktet.

Ingen relasjoner ellers...

P

Parelius

Gjest
Hva har min egen Sylvia gjort nå da?

Heavenly arms reach out to hold me
Heavenly arms entice you to dance
In a world of ill will, the dancers are still
Heavenly arms reach out to me

Heavenly arms, soft as a love song
Heavenly arms bring a kiss to your ear
In a world that seems mad, all the dancers seem sad

Sylvia, Sylvia, Sylvia, Sylvia,

Heavenly arms come to my rescue
Only a woman can love a man
In a world full of hate, love should never wait

Heavenly arms, strong as a sunset
Heavenly arms, pure as the rain
Lovers stand warned of the worlds impending storm

Sylvia, Sylvia, Sylvia, Sylvia

S

Slubbert

Gjest
Det er ganske åpenbart at Sylvia Brustad selv ikke er mentalt sterk nok til å ha fornuftig omgang med usunne nytelsesmidler, det kan enkelt fastslås ved å betrakte hennes fysiske fremtoning. At andre kan omgås samme nytelsesmidler uten å bli usunne, stygge og feite slik hun selv har blitt, er tydeligvis noe som for henne ikke er begripelig.

Så beklager frk.Brustad, om du leser dette; selv om du ikke får det til så kan jeg gå forbi en sjokoladehylle i rekkehøyde uten å grafse med meg to kilo Snickers og fråtse uhemmet til "gullrekka" på NRK. Og det kan faktisk også de aller fleste andre normale mennesker. Prøv å gjøre noe med deg selv først.

P

Parelius

Gjest
Nå skal vi ikke glemme at fru Brustad bare gjør det som tilhører hennes vesen som politikerbyråkrat; allerede Marx så på byråkratene - og i dag er jo alle politikere byråkrater - som statsjesuitter.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.690
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Parelius skrev:
Nå skal vi ikke glemme at fru Brustad bare gjør det som tilhører hennes vesen som politikerbyråkrat; allerede Marx så på byråkratene - og i dag er jo alle politikere byråkrater - som statsjesuitter.
Det var en usedvanlig god beskrivelse!
mvh

Topp Bunn