Mine kolleger hade i forbindelse med min siste dag i fast arbeidsforhold og over i ansettelse i staten lagd en sykkel til meg slike kolleger blir ett savn
Nå blir det en Midsommar tur
Dags for ny hjelm pga alder 6-7år. Valget falt på en Kask Mojito 3 hyggelig pris hos Spinn Majorstuen
Hakestoppen i faux-leather meget komfortabel brille garasjen funker, og att den passer nøtta mi fint
Alder bringer nye utfordringer.
Bruker e-sykkel ganske mye som alternativ til bil.
Har en høyretommel med noe slitasjeproblemer. Snaue 4 mil på lørdag, og da var faktisk tommelen et problem. Startet som ubehagelig (ikke nytt…), endte som smertefullt.
Men bak skyen er himmelen alltid blå.
Noen som har byttet til elektrisk gir på el-sykkel?
På ett av mine Strava segment her nere på svenske kysten syns jeg att min plassering var uvanlig langt ner på listen for og være her i området?
Men når hele dam eliten tråkket her i Tour of Scandinavia -22 så smadret dem allt og alle
Marianne Vos har KOM'n sammen med Amber Kraak og den blir nok stående lenge, ellers må jeg bli 40sek sjappere eller øke snitt fart fra 29 til 46km/h
Kan Torstein Træen behold den gule trøya på dagens fjelletappe, eller blir den overtatt av Pogacar (mange minutter bak) eller EFs Quinn som ligger rett bak i sammendraget? Om UnoX beholder trøya etter dagens etappe er det meget sterkt.
Men popcorn på formiddagen?? Neppe, den spares til fotballen i kveld.