Godt nytt år til alle syklister!
|
Sjekket free-motion? Tenker da på guidet tur selv om du også får leid C'dale der.Takk det samme, og til dere andre gså.
Satt akkurat på jobben i dag og funderte på om jeg har råd til Granca og dette en uke i februar: forza bike rentals | rent road bikes in Gran Canaria
Samme her. Jeg må finne nye måter å motivere meg på. Dette ser efffektivt ut for sprinttrening:Säsongen 2016 kan inte bli sämre än 2015.![]()
Eller kreativ bruk av PhotoshopSamme her. Jeg må finne nye måter å motivere meg på. Dette ser efffektivt ut for sprinttrening:Säsongen 2016 kan inte bli sämre än 2015.![]()
![]()
Jeg orker ikke sitte så lenge på rulle, så det er stort sett intervaller som gjelder.Har akkurat kjøpt meg rulle. Noen som har tips til gode rulleøkter de ønsker å dele?
For min del er motivasjonen å se på wattmåleren for å se hvor mye jeg suger.Har akkurat kjøpt meg rulle. Noen som har tips til gode rulleøkter de ønsker å dele?
Enig Trane! men har ikke lust og offre dyre staver på slike tullingerHverken til fots eller på sykkel er det greit i nypreppa skispor.
Ser man tohjulinger i skiløypa er en stav eller en kvist passende mellom eikene.
Man må ha en eller annen form for sti eller vei for å bruke tjukksykkel.Trodde hele poenget med tjukksykkel var at man kunne sykle der det ikke hadde vært mennesker før? Ellers handler det vel om respekt for andres arbeid. Hvis man er i veien eller ødelegger spor, så er det ikke greit.