De skal ha 11 for den. Ikke så mye rabatter på Cannondale/Orbea, litt mer på Bros ( ca. 30%). Et annet alternativ er tyske Focus.Hva med en Cannondale CAAD10 ? er vel å få på tilbud til under 10k med 105? Kommer opp ofte på terrengsykkel.no når det går på anbefalinger av rimelig landevei
Siden jeg ikke har hatt racer tidligere vil da en liten prøvetur si noe om hvordan den vil føles etter noen timer på sykkelen?Greieste er vel da å få prøvd de aktuelle syklene først, kan jo godt hende en reinspikka racer faller i smak![]()
Helt sikker bra den, men jeg vil kjøpe lokalt for tilpassing, oppfølging og verksted.https://www.bikebuster.no/detaljer-no/121156.html Hva med denne? Det koster ca 6-700 kr med montering og frakt.
Klokt.jeg vil kjøpe lokalt for tilpassing, oppfølging og verksted.
Campagnolo har en egen hendel for hver funksjon, og giring nedover skjer med tommelen. Man kan gire ned seks trinn med ett trykk.Fidelio: Får du hendler til å gire begge veier på kasset og krank eller får du tommelgir til å gire ned med?
Fulcrum/Campa vil bli mer gjennomført enn Mavic på ei italiensk dameZonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda.
![]()
Alle Campagruppene har én hendel for hver funksjon, men det er bare Chorus og opp som kan gire ned flere trinn på kassetten samtidig. På de andre må man trykke én og én gang. Helt idiotisk, og det strider mot Campas eleganse. For noen år siden kunne man gire ned slik på alle gruppene. Kjipt av Campa å vingeklippe de rimeligere gruppene.Ok, hvisste ikke at alle gruppene hadde det. Jeg synes det var uvant til å begynne med, men nå ville det vært rart uten.
Egentlig enig med dere begge. Men femten år på Mavic har gjort meg glad i de franske hjulene. Men Zonda er jo så rimelig nå, så valget er vel enkelt.Fulcrum/Campa vil bli mer gjennomført enn Mavic på ei italiensk dameZonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda. Zonda.
![]()
Klubben har de senere årene kjørt Kalas.Hvor lenge de holder kommer an på hvordan du behandler dem. Jeg følger instruksjonene (dvs håndvask og krysting), og etter rapporter er de meldt å holde i mange år uten at puten blir dårligere.
Assos er også litt sånn boutique, Apple-aktig. Men kvaliteten er legendarisk. De er også sydd slik at de ikke passer når du står oppreist, men i sykleposisjonen tenker du ikke på dem.
Sykkelzentrum på Sandnes har Assos on du vil se om det er noe for deg, men jeg tviler dog på at du treffer Assos-frøkna der.
Vis vedlegget 152439
HvittDriver å ser litt på forskjellige skotrekk her nå. Noen som har tips til stilrene trekk som isolerer litt? Holder tå cover?