Sykkel: Søndagsturen går til ?

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.600
Sted
Holmestrand
Klokka er 10:15, sola skinner, 12 grader, sykkelen er nypussa og smurt. Flaskestativ fylt. En liten skive på lomma.
Holmestrand Sykkelklubb kjører i dag følgende rute:
Gullhaug- Kleivbrottet- Gretteb- Kopstad- Nykirke-Skoppum- Åsgstrand- Slagendalen- Tverrved- Borre-Falkensten- Kopstad- Grette- Gullhaug
:) ;) :D ;D 8)
PS! Avgang kl 11:00 fra Gullhaug om det skulle friste...

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.407
Torget vurderinger
2
Se om jeg ikke får tatt meg en tur på ergometern i dag. Godt med litt vind i håret.

U

utgatt60135

Gjest
ehhiiii..... til Roubaix! Det er Paris- Roubaix i dag..

Måtte jobbe i dag, men etter innkomsten skal raceren få luftet seg en tur. Turen går sikkert til Asker området. Heggedal/Dikemark.

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
Kom akkurat hjem fra en passe lang joggetur i drammensmarka nå, steike varmt! Jaggu godt jeg tok på meg shortsen gitt.. :eek:. Nå skal det steikes pannekaker med tomatsuppe! :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
Nærbø-Orre-Reve-Klepp-Kverneland-Bryne-Garborg-Nærbø, 60 Km.

Det ble ikke lange turen i dag, men fint var det. Jeg er litt gruggen og forkjølet, men det glemmer man fort når sola skinner og hjulene triller.

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
483
Torget vurderinger
1
Idag var jeg ute 10,8 mil i haldendistriktet, der er det kupert terreng, og lengste bakken er ca 3-4km.

Deilig vær med 16-17 grader...

Destiny.. :)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
Idag var jeg ute 10,8 mil i haldendistriktet, der er det kupert terreng, og lengste bakken er ca 3-4km.

Deilig vær med 16-17 grader...

Destiny.. :)
Det kan ikke bli bedre med tanke på temperatur, hvis man i tillegg har topp dagsform er det helt perfekt! Skikkelig digg.. :)

Topp Bunn