SWSG

Zack

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.04.2018
Antall liker
154
Sted
Nittedal
Torget vurderinger
0
22 inkl. stand 6.
Så for meg 25 så derfor jeg opplevde det som hyggelig;)

M

MusicBear

Gjest
Hifiklubben har jo snart ikke varer å by på, ut over NAD og Denon, hva om de hadde fått inn Dynaudio, Hegel og noe av det andre bra disse dusteforretningene har hatt i salg?

Jeg sier dusteforretninger med adresse til eierne, bestemt ikke de mange bra folkene som jobbet rundt i systemet landet over - allerede nevnt/navngitt av tidligere debattanter i denne tråd.

Kan ikke unngås å nevenes, i denne tråd, de små DAGÅPNE forretningene som driver parallelt med de store. Som er der og gir service hver eneste arbeidsdag - år etter år.

Zack

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.04.2018
Antall liker
154
Sted
Nittedal
Torget vurderinger
0
Blir helt sikkert fornøyd.
Ble litt bekymret når jeg fikk kontrabeskjed kl. 17 om at høyttalerne ikke var hentet av postnord og butikken har åpen 10-16 imorgen og deretter stengt. Skulle jeg ha høyttallerne måtte jeg komme til Oslo og hente dem ellers var varen nok tapt og det samme var pengene. Litt høy puls og noen timer senere fikk jeg beskjed om at pakken var hentet og på vei.
Kom ikke og si at hifi ikke er "spennende":rolleyes:

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.105
Sted
Østfold
Torget vurderinger
21
Blir helt sikkert fornøyd.
Ble litt bekymret når jeg fikk kontrabeskjed kl. 17 om at høyttalerne ikke var hentet av postnord og butikken har åpen 10-16 imorgen og deretter stengt. Skulle jeg ha høyttallerne måtte jeg komme til Oslo og hente dem ellers var varen nok tapt og det samme var pengene. Litt høy puls og noen timer senere fikk jeg beskjed om at pakken var hentet og på vei.
Kom ikke og si at hifi ikke er "spennende":rolleyes:
Håper det ordner seg slik at du får fantastiske høyttalere i heimen:)

Zack

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.04.2018
Antall liker
154
Sted
Nittedal
Torget vurderinger
0
Takk de ligger hos Postnord så det ordnet seg heldigvis.

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
1.348
Det var Soundgarden som lærte meg at det er smartest å kjøpe hifi på nettet.
Kjøpte en HRT music streamer hos dem som viste seg å trekke mer strøm enn USB portene på laptopen min kunne gi med støy som resultat. De nektet å heve kjøpet fordi den fungerte på deres stasjonære PC i butikken.
Mobildeksel og annet dill får man kjøpt over alt, så ser ikke på det som noe stort tap at de går konk etter sammenslåingen med Spaceworld.

Outport

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.01.2014
Antall liker
39
Trist. Hatt glede av å være kunde hos Soundgarden. Får håpe at spådommen om at Soundgarden gjennoppstår som HiFi kjede viser seg å slå til. Overrasket.

Topp Bunn