Høyttalere Swsg salg på sa pandion....

Assy74

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Ser de har vanvittige salg på system audio.... Pandion 2 til 40 %.... Men pandion 50 til 50 %.... Da kjenner jeg at det rykker i foten!
Ikke hørt den, men pandion 30, men har sett at toppmodell fikk toppscore i lyd og bilde :)
I den prisklassen er det mye bra og velge i, men 50% er en veldig bra deal for nye høyttalere...
Er ganske fornøyd med mine sa master explorer, men den oppgradings syken :(

C

Cyber

Gjest
Ser de har vanvittige salg på system audio.... Pandion 2 til 40 %.... Men pandion 50 til 50 %.... Da kjenner jeg at det rykker i foten!
Ikke hørt den, men pandion 30, men har sett at toppmodell fikk toppscore i lyd og bilde :)
I den prisklassen er det mye bra og velge i, men 50% er en veldig bra deal for nye høyttalere...
Er ganske fornøyd med mine sa master explorer, men den oppgradings syken :(
Sier vel mest om hvor godt den selger.

Assy74

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
215
Sted
Kristiansand
Tror ikke mange høyttalere i 140k klassen selger i bøtte og spann!
Men når vi kommer i den prisklassen, tror jeg de fleste høres bra ut ??????

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Antall liker
11.256
Sted
Narvik
Torget vurderinger
12
Pandion 2 er utgående modell. Pandion 50 er nok en skjult diamant

Lilac1

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.03.2011
Antall liker
33
Oioioi, Pandion 20 til 40% avslag. Pengene har jeg, men de skulle egentlig gå til en Rolex. Aaaaargh!

C

Cyber

Gjest
Tror ikke mange høyttalere i 140k klassen selger i bøtte og spann!
Men når vi kommer i den prisklassen, tror jeg de fleste høres bra ut ������
Sannsynligvis ikke, og de som går til halv pris selger ihvertfall ikke.

Jeg sier ikke at det er dårlige høyttalere, sannsynligvis meget kapable og kontrollerte, men System Audio sliter vel kort og godt med å etablere seg i "den enden" av markedet og 50%-salg hjelper ikke på. Er jo ikke en sjel som vil kjøpe til fullpris etter noe slikt.

Sist redigert av en moderator:
M

MusicBear

Gjest
Jeg syntes denne høyttaleren har noen kvaliteter helt i øvre verdensklasse. Men, også noen mangler som gulvstånde lydformidler - trøkket man bør forvente i lavere frekvenser til en så stor sum penger.

Men, verden har vel etter hvert blitt sånn at folk er i stand til å tenke litt selv - kan være så mye penger for en høyttaler bestende av én diskant og fire 15 cm basser i et relativt lite kabinett gjør at det skurrer litt hos folk...?

På den anne side - selger de hele tiden denne til tilbudspris er det forstatt til salt i grøten hos så vel produsent som salgsledd - samtidig som kjøperen får en grisebra høyttaler til fornuftig pris.

Topp Bunn