SVS høyttalerkabel

Steintott

Fersking
Ble medlem
29.12.2021
Innlegg
4
Antall liker
2
Sted
Levanger
Hei.
Vurderer Svs Ultra høyttaler kabeler, til mine Monitor Audio 200 Silver. Noen som har erfaringer,med denne kabelen? Mye å velge,i denne pris klassen,men akkurat nå,tenker jeg på denne. For morro skyld,noen med erfaringer, med Kinesiske høyttalere kabler, fra Alixpress, i samme pris klasse? De har jo spesifikasjoner,som kabler i mange tusen klassen
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.175
Antall liker
4.364
Torget vurderinger
1
Denne : https://www.svsound.com/products/soundpath-ultra-speaker-cable ?

Jeg har ingen erfaring med den aktuelle ledningen. Det er en 12 awg ledning dvs 3,3 mm2, som bør funger fint til ikke alt for lang ledninger så lenge svingningen i høyttalernes impedans ikke er alt for slemme. F.eks. inntill ca 10 meter, avhengig av impedans og hvor mye ledningen kan tillates å påvirke frekvensresponsen. Ev. også lengre strekk dersom høyttalerimpedansen (vs frekvens) er relativt flat. Gudene må vite hvorfor SVS gir RF liknende spesifikasjoner på den ledningen. Ang. f.eks. karakteristisk impedans så er det irrelevant for audiofrekvenser og så lenge høyttaler og forsterker ikke har [edit: matchende] karakteristisk impedans.

mvh
KJ
 
Sist redigert:

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.917
Antall liker
38.887
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
noen med erfaringer, med Kinesiske høyttalere kabler, fra Alixpress, i samme pris klasse?
Veldig mye bra der å få kjøpt og til en billig penge :)
Har testet mye fra Ali og bayen og funnet mye som er like bra som dyrere kabler men har også fått ting som ikke fungerer

mvh
 
Sist redigert:
H

Hifibasillen

Gjest
Hei.
Vurderer Svs Ultra høyttaler kabeler, til mine Monitor Audio 200 Silver. Noen som har erfaringer,med denne kabelen? Mye å velge,i denne pris klassen,men akkurat nå,tenker jeg på denne. For morro skyld,noen med erfaringer, med Kinesiske høyttalere kabler, fra Alixpress, i samme pris klasse? De har jo spesifikasjoner,som kabler i mange tusen klassen
Jeg hadde disse et par mnd tilbake og gikk over til Wireworld og Supra uten nevneverdig forskjell, absolutt gode og flotte kabler de fra SVS 🙂
 
Topp Bunn