Har i en periode prøvd å få kjøpt Klipsch CF 3,
Fikk en henvendelse fra en person i London. Han het Mercin Mazur.
Han sendte bilder av høyttalerne og dette så i utgangspunktet seriøst ut.
Sendte til og med bilder av seg med familien og sa at "I am a man of honor"
Vi ble enig om en pris på EUR 500 inkludert frakt.
Jeg ble litt skeptisk da ikke denne mannen hadde noen bankkonto som
jeg kunne overført til, men ga meg valget mellom Western Union eller Pay Pal.
Jeg prøvde å få han til å gi meg et kontonummer men han brukte ikke slik betaling.
Undersøkte om det gikk an å sende ting i oppkrav fra utlandet men det var ikke mulig.
Til slutt sa jeg til Mazur at han kunne sende høyttalerne og få penger etterpå men
det ville han ikke.
Det ble til at jeg ringte til han for å høre om jeg kunne høre på stemmen om dette virkelig
var en engelskmann. Den jeg fikk i tale var ingen engelskmann, men en med aksent fra et sted i Asia.
Det var en en skikkelig sinna mann som mailet meg tilbake da jeg skrev at han ikke var mannen på bildet.
PS:Bildene av høyttalerne var hentet fra nettet. Jeg la inn CF 3 på Google og det første treff var de
han sendte meg.Det var en fra Chicago som skulle selge disse.
Cadillacman
Fikk en henvendelse fra en person i London. Han het Mercin Mazur.
Han sendte bilder av høyttalerne og dette så i utgangspunktet seriøst ut.
Sendte til og med bilder av seg med familien og sa at "I am a man of honor"
Vi ble enig om en pris på EUR 500 inkludert frakt.
Jeg ble litt skeptisk da ikke denne mannen hadde noen bankkonto som
jeg kunne overført til, men ga meg valget mellom Western Union eller Pay Pal.
Jeg prøvde å få han til å gi meg et kontonummer men han brukte ikke slik betaling.
Undersøkte om det gikk an å sende ting i oppkrav fra utlandet men det var ikke mulig.
Til slutt sa jeg til Mazur at han kunne sende høyttalerne og få penger etterpå men
det ville han ikke.
Det ble til at jeg ringte til han for å høre om jeg kunne høre på stemmen om dette virkelig
var en engelskmann. Den jeg fikk i tale var ingen engelskmann, men en med aksent fra et sted i Asia.
Det var en en skikkelig sinna mann som mailet meg tilbake da jeg skrev at han ikke var mannen på bildet.
PS:Bildene av høyttalerne var hentet fra nettet. Jeg la inn CF 3 på Google og det første treff var de
han sendte meg.Det var en fra Chicago som skulle selge disse.
Cadillacman