Svartebørsbilletter til Roger Waters

Zatz

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
70
Antall liker
0
Ja, det der er for jæ...........g :mad: Og er ikke det egentlig ulovlig? Oppga de navn og nr. forresten? Det skal sjekkes ut........ :mad:

Dog så er jeg heldig å ha fått billett til normal pris ::)
 

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
Svartebørs stinker!!!
Bruker titt og ofte kjøpe flere billetter enn jeg trenger, til konserter jeg vet blir utsolgt.
Hvorfor? Selger de videre til kompiser som ikke får somlet seg til å skaffe billetter i tide. Skulle jeg ikke bli kvitt de i vennekretsen selger jeg de alltid til pålydende pris utenfor konsertstedet. Har etterhvert lært meg de fleste haiene i Oslo å kjenne, så de får ihvertfall ikke kjøpt av meg.
Svartebørshaier suger big time, og dessverre er det ikke ulovlig...... :mad:
 
S

stikken

Gjest
¨Ja, jeg fikk ikke bilett!!!!!!!!!!!!!! :'(
Skulle tatt balletak på svina........bunnet dem fast i tråldøra og tauet i 4timer og gitt dem til kongekrabben , og spist krabben etterpå :-*
De vet sikkert ikke hvem mannen er en gang!!!!!!!!!
Irritert ....nei.......
F I H x 2
Vh
S
 

Zatz

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.01.2006
Innlegg
70
Antall liker
0
Her er det noen jævla snikere som er ute etter å tjene penger!HÅPER DE ALDRI TJENER PENGER PÅ DISSE BILLETTENE!

http://www.finn.no/finn/bap/all/result?sid=9argNw2pn506629&pos=1
Har sendt en mail til billettservice , lurer litt på hva de synes og hva de eventuelt vil gjøre, venter i spening på svar nå!

Synes alle burde sende en slik "klage" slik at vi kansje blir kvitt svina.... eller gjør det litt mer riski for dem...

Det er for jæ...g, noen få timer etter det er utsolg så kryr det av svarebørs billetter på nett.....
 

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Innlegg
700
Antall liker
1
kommer ikke akkuratt som noe bombe. Værste var jo at når jeg var på posten 10:25 så var det utsolgt.. men så sjekka en kompis nettet før vi skulle på trening kl 10:45. Og da var det jo plutselig mulig å bestille 2 billetter i allefall. Merkelig system. Har iallefall billetter dit nå :D.
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
567
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Jeg har sendt epost til gjeldene anonnser og sagt at jeg vil kjøpe 2 bill til pålydene og da motbevise at de er sånne typer som kjøper og selger bill på bekostning av oss uheldige som ikke fikk tak i bill. Hjelper vel ikke, men har ihvertfall sagt det jeg mener!
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.079
Antall liker
3.077
Torget vurderinger
2
annonsen er borte nå ...
 

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
567
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Ja, flott! De er borte! Det var to annonser. entren er de solgt eller så tør de ikke ha dem oppe på Finn (men kan jo hende de er lagt ut andre steder). Jeg har ikke fått noe svar på mine krasse eposter.
 

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Innlegg
90
Antall liker
0
Jeg tror jeg har hørt at det ikke er ulovelig å selge en billett til over pålydende. Men det er sikkert noen her som har mer kunnskap om det juridiske enn meg.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.569
Antall liker
9.740
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
De rød/grønne har vel ønsket en sånn lov lenge - men det var vel ikke flertall for det før valget og om det koker bort i kålen på lik linje med 200 krs grensa nå når de sitter med makten vet vi vel ikke. Men foreløpig er det så vidt jeg vet lov, skal ikke garantere at jeg husker 100% rett om hvem som ville hva men SV har i hvert fall i lang tid vært en ihuga tilhenger av lovgivning som forbyr videresalg av billetter til over pålydende.
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.569
Antall liker
9.740
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Og PS hvis alle lot være å kjøpe på svartebørs ble det snart slutt på det.
 

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Innlegg
90
Antall liker
0
Men har man lyst på en billett og ikke fikk kjøpt den når de ble lagt ut er det jo fristende. Det er ikke alle som er så musikk interessert som oss. Og Jeg har også sliti litt med å få billetter til konserter som blir utsolgt iløpet av få minutter.
 

Alexander

Medlem
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
28
Antall liker
0
Det kan vel løses ganske enkelt med at det ikke burde være lov til å bestille så mye som 10 billetter da?
 
Topp Bunn