Svanå ak. prod.

topspin

Medlem
Ble medlem
31.10.2004
Antall liker
0
De av dere som har handlet derfra, hvor lenge har dere ventet på varene fra dette firmaet?

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Antall liker
2
Har hørt at det i en del tilfeller tar LANG tid...

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Ja, jeg husker at jeg ventet en god stund - tror faktisk det var i overkant av tre uker. :-\

Mvh

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
topspin skrev:
De av dere som har handlet derfra, hvor lenge har dere ventet på varene fra dette firmaet?
Hejsan topspin!

Eftersom val av färger och storlekar varierar kraftigt från installation till installation, kund till kund, rum till rum, så är enda ekonomiskt försvarbara lösningen att tillverka på order. Detta ger tyvärr lite längre leveranstider men sett till orderboken och antalet nöjda kunder verkar detta vara något som är "worth waiting for"!

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
31.374
Torget vurderinger
28
Tre uker er da ingen tid for noe som lages på bestilling. Møbler rundt om i bransjen tar ofte 6-8 uker, og da snakker vi langt større firmaer enn dette. All honør for at man klarer levere så pass hurtig.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
For all del; det var absolutt verd ventetiden for min del i alle fall. Når det opplyses at tingene blir laget etter bestilling så er jeg enig i at det var kjapt levert også. Emballeringen var også førsteklasses.

Mvh

topspin

Medlem
Ble medlem
31.10.2004
Antall liker
0
Hei og takk for alle innspill, har ventet i langt mer enn tre uker men det det har seg slik at transportselskapet ha rotet bort varene, fikk vite dette pr. mail fra min forhandler som korsponderer med Svanø vedr. kjøp. Nye varer blir nå sedt direkte til meg så det ser ut til å løse seg, takk og pris for det, ha lest så mye positivt om Svanås produktlinje skjønner dere. :)

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
Klargörande:
3 veckor lever vi nog endast undantagsvis upp till. Vanligare är som nämts tidigare - mellan 6 till 8 veckor.

Topp Bunn