SV Inkonsekvente tullinger?

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
Vår miljøvernminister har brukt sine små grå
http://www.aftenposten.no/nyheter/miljo/article1520519.ece
Dette fra partiet som nettopp har tillatt gassproduksjon uten C02 rensing og slamdumping i bunnefjorden. Som en kuriositet så kan det jo nevnes at Bjørnøys eget fremkomstmiddel er en BMW X5 no less!

Røykes det så mye hasj blandt SV`ere at de helt har mistet kontakt med omverdenen?

Fortsetter de sånn så klarer de ikke sperregrensen ved neste stortingsvalg.

SV sitt nye slogan bør bli: Do as i say not as i do...
 

kkrog

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Innlegg
160
Antall liker
0
hehe!
Dette gjelder vel de aller fleste politikere så vidt jeg kan erhindre! :)
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det er vel ingen tvil om at intensjonane er gode? Idealisme er bra, det. Men garantert ikkje nok til å stoppe klimagassar og anna miljøskadeleg framferd frå mi si side, og heller ikkje frå ministeren sjølv, ut frå kva de seier om bilvalet?
Eg har gått og tenkt på ny båt lenge, men etter nox-avgiftstrugsmålet, går desse planene på is. Likar det ikkje, men så kan kanskje det brukast litt meir kronasje på hifi?

Sjølv må eg likevel ta turen på hytta i Portugal neste sommar, der nede er det dessutan billeg å leve - og hytta er ei god investering. Det greier inga regjering å endre på, iallfall ikkje før vi er medlem av EU, noko som vanskeleg kan skje i den tida eg er i arbeid, tenkjer eg....

Det er ingen kollektive transportalternativ for kona mi, som må reise 17 km over eit fjell. Kompiskøyring vert ikkje aktuelt før arbeidsgjevar legg til rette for at arbeidstida let seg samordne. (eg syklar stort sett på jobb, og når snøen kjem, satsar eg på ski).
Eit alternativ er sjølvsagt å flytte til ein by, og dermed bidra til avfolking av distrikta, og auka press på dei urbane områda.

Oljefyr brukar vi også, på grunn av at eg ikkje har fått tak i ved i sommar, og fordi eg av spesielle grunnar har dette som det billegaste alternativet. Men har heldigvis høve til å fyre med ved. Ser på pelletsomnar som heilt uaktuelt, det er langt lurare å fyre med veden direkte, så slepp vi transportkostnadar og fordyrande produksjon - dette skal brennast uansett.

Eg støttar sjølvsagt lokal matproduksjon, men kan faktisk gå lei av fisk, geit og sau innimellom, skal eg basere meg på lokalprodusert ost, vert eg både blakk og bilkøyrande, og dessutan har vi ete opp det vesle av mat eg dyrka sjølv - det er for billeg med langtransportert mat samanlikna med lokal. Men med dei matprisane som det ligg an til no, trur eg at det kan bli meir hageaktivitet neste sesong.

SV gjer så godt dei kan innan det mulleges kunst, men det er sjølvsagt ikkje rare greiene. Politikk styrer i liten grad det som skjer. Schizofrene som vi alle burde vere innimellom, meiner eg det finnest noko bakom som styrer agenda i langt sterkare grad. Det er lenge sidan eg trudde at raske, langsiktige endringar i samfunnet kom ut frå kva politiske konstellasjonar vi hadde... men når FrP også har fått gjort unna si "fartstid" i regjering, reknar eg med at råtningsprosessen innan systemet vårt kjem til å slå inn for fullt.
Vi får berre håpe at det satsast maksimalt på å bygge opp varige infrastruktuar før dette skjer.

Neste valperiode: Eg trur FrP i konstellasjon med H kjem til å brenne av alt vi har på tullball, og at eit nytt paradigme dukkar opp så snart denne festen er over. Erstatninga av postmodernismen vil vel sannsynlegvis verte ein neo-religiøsitet med reduksjon av demokratisk handlingsrom for einskildmennesket, og stor framandfrykt/antipati for annleis tenkjande. Fotballpatriotisme kjem til å få ei oppblomstring, og hooliganisme kjem til å verte oppfatta som noko naturleg, og kanskje erstatte verneplikta?
Når dette paradigmet i si tid går under, ved at alle kyrkjer og moskear er detroniserte, går "romarriket" under. Eg er då sikkert for gammal til å bry meg om mykje anna enn å gå i fjellet, stelle i hagen, spele på stereoen og kanskje fiske litt. Så får vi spare pengane til å vandre på pilgrimsferd mellom Noreg og Portugal alt etter kor gunstig klimaet er dei ulike årstidene, og kor trygt det er å ferdast....

Lett fyllesjuk, ja!
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.741
Antall liker
503
Du går Nostradamus en høy gang, Arve!

:)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.540
Antall liker
7.862
Torget vurderinger
0
Lett fyllesjuk, ja!

Fyllesyk ?? 8) ::) :-X

Er vel mer snakk om "Delirium Tremens" ;D ;D ;D ;D

Du bør nok be mor om å ikke smelle så hardt med lokket på Globoidesken ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D God bedring. ;)
 

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Innlegg
989
Antall liker
0
Vår miljøvernminister har brukt sine små grå
http://www.aftenposten.no/nyheter/miljo/article1520519.ece
Dette fra partiet som nettopp har tillatt gassproduksjon uten C02 rensing og slamdumping i bunnefjorden. Som en kuriositet så kan det jo nevnes at Bjørnøys eget fremkomstmiddel er en BMW X5 no less!

Røykes det så mye hasj blandt SV`ere at de helt har mistet kontakt med omverdenen?

Fortsetter de sånn så klarer de ikke sperregrensen ved neste stortingsvalg.

SV sitt nye slogan bør bli: Do as i say not as i do...
SV er ikke mer inkonsekvente tullinger enn andre, inkludert deg og meg. ;)
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.133
Antall liker
9.447
Det er vel ingen tvil om at intensjonane er gode? ..............
..............SV gjer så godt dei kan innan det mulleges kunst, men det er sjølvsagt ikkje rare greiene. Politikk styrer i liten grad det som skjer. Schizofrene som vi alle burde vere innimellom, meiner eg det finnest noko bakom som styrer agenda i langt sterkare grad. Det er lenge sidan eg trudde at raske, langsiktige endringar i samfunnet kom ut frå kva politiske konstellasjonar vi hadde... men når FrP også har fått gjort unna si "fartstid" i regjering, reknar eg med at råtningsprosessen innan systemet vårt kjem til å slå inn for fullt.
Vi får berre håpe at det satsast maksimalt på å bygge opp varige infrastruktuar før dette skjer.

Neste valperiode: Eg trur FrP i konstellasjon med H kjem til å brenne av alt vi har på tullball, og at eit nytt paradigme dukkar opp så snart denne festen er over. Erstatninga av postmodernismen vil vel sannsynlegvis verte ein neo-religiøsitet med reduksjon av demokratisk handlingsrom for einskildmennesket, og stor framandfrykt/antipati for annleis tenkjande. Fotballpatriotisme kjem til å få ei oppblomstring, og hooliganisme kjem til å verte oppfatta som noko naturleg, og kanskje erstatte verneplikta?
Når dette paradigmet i si tid går under, ved at alle kyrkjer og moskear er detroniserte, går "romarriket" under. Eg er då sikkert for gammal til å bry meg om mykje anna enn å gå i fjellet, stelle i hagen, spele på stereoen og kanskje fiske litt. Så får vi spare pengane til å vandre på pilgrimsferd mellom Noreg og Portugal alt etter kor gunstig klimaet er dei ulike årstidene, og kor trygt det er å ferdast....

Lett fyllesjuk, ja!
Lett fyllesyk eller ikke, dette var et tankevekkende innlegg med mye sant.
Engentlig er jeg ikke så redd for at FRP klarer å brenne av så fryktelig mye på tullball, men skattefradrag på kaffe latte blir nok gjennomført.
Fremmedfrykt/antipati for annerledeshet har vi nok av allerede, det være seg annen hudfarge, religion eller mental helse. Lenge leve vellykketheten er visst slagordet nå. Uansvarlighet og enkle løsninger hylles.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Bilkjøring
Nordmenn, i følge noen statistikker, er for fete og for late.
En promenade i ny og ne vil ikke bare hjelpe miljøet, men ville også føre til at Nordmenn fikk et bedre og lengre liv.

Gasskraft
Å velge gasskraft uten rensing, vel å merke fra første dag, er da også miljøvennelig, forutsatt at man skal utvikle rensemetoder som innen noen år vil gi oss full rensing.
Norge er mao klar til å bruke store summer på å utvikle et adekvat renseannlegg. Med tanke på hvor mye gass som brennes i utlandet, så er vi en foregangsnasjon. Hele verden vil på sikt nyte godt av å ta i bruk et silkt renseannlegg
Et kjempeløft for menneskeheten vil jeg si
Takk SV
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Selv mener jeg SV burde innført rensing fra første dag, DET hadde gjort oss til et foregangsland.
All lokal kollektivtrafikk som buss og trikk burde vært bortimot gratis. Feks i Tønsberg hvor jeg bor, er folk ufattelig late. Her vil de fleste ikke engang vurdere samkjøring i bil med naboen, alle skal ha sin egen bil til jobb. Og så skal man klage over bompenger som prøver og løse trafikkflokene dette forårsaker. Et reelt og godt gratis kollektivtrafikk-tilbud kunne fått slike miljøsvin på andre tanker, tipper jeg  ;)

Bilkjøring
Nordmenn, i følge noen statistikker, er for fete og for late.
En promenade i ny og ne vil ikke bare hjelpe miljøet, men ville også føre til at Nordmenn fikk et bedre og lengre liv.

Gasskraft
Å velge gasskraft uten rensing, vel å merke fra første dag, er da også miljøvennelig, forutsatt at man skal utvikle rensemetoder som innen noen år vil gi oss full rensing.
Norge er mao klar til å bruke store summer på å utvikle et adekvat renseannlegg. Med tanke på hvor mye gass som brennes i utlandet, så er vi en foregangsnasjon. Hele verden vil på sikt nyte godt av å ta i bruk et silkt renseannlegg
Et kjempeløft for menneskeheten vil jeg si
Takk SV
 
Topp Bunn