Suzann Pettersen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.441
Torget vurderinger
2
Det er det nok mange som gjør

3

322_911

Gjest
Er det hun pene som sier ass fuck? Høres i så tilfelle ut som en dame for meg.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Tipper hun banner litt nå ;D. To bogeys og en dobbel bogey i innspurten ;D. Begynte vel å tenke, og ble skjelven. Ja ja, sånn går det når man gjør noe man ikke er vant til,...........tenke altså ;).

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Men så dreit a på draget....igjen.

Hvor mange ganger har vi hørt at "nå spiller hun i verdensklasse" og så går det ikke "veien" likevel? ;)Hun mangler liksom...det siste.

V

villov

Gjest
Fulgte streamingen på nett fra hull 16 da hun gjorde et dårlig utslag.
Det som var gøy var å høre dama si "faen i helvete", og kommentatoren som senere sa at: "as they say in norwegian..uffda". :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Ærlig talt, hvem bryr seg.
Burde jo forvente litt sympati for sære sportsgrener fra noen som gidder å følge med på F1, som må være det kjedeligste som er blitt kringkastet siden pausefiskene forsvant fra NRK, og som får NM i frimerkesamling til å virker som en thriller av dimensjoner. :)

Run Tutta, Run!

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.663
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Burde jo forvente litt sympati for sære sportsgrener fra noen som gidder å følge med på F1, som må  være det kjedeligste som er blitt kringkastet siden pausefiskene forsvant fra NRK, og som får NM i frimerkesamling til å virker som en thriller av dimensjoner.    :)

Run Tutta, Run!
Tykkjer ikkje du skal harsellere med pausefiskane. Det var langt betre enn mykje av det vi vert serverte i dag. Det einaste som irriterte meg med pausefiskane, var at ingen mata dei...
Eg tykkjer det meste av idretten kunne vore redigert ned med 90%, slik at sendetida vart frigjort til fordel for opplysningsprogram om høgtalarplassering, pickupjusteringar og anna nødvendig kunnskap for danna menneske. Slik det er no, ser eg nok alt for lite TV..

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.027
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Er det hun pene som sier ass fuck? Høres i så tilfelle ut som en dame for meg.
Da tror jeg AnneKath. er dama for deg....
8)
Jeg så forestillingen hennes her i Trondheim.....hun åpnet med å si at hun hadde lovet seg selv og andre å ikke si "Fi..."
Men annenhver setning inneholdt benevnelsen på det kvinnelige kjønnsorgan.
Bra show forøvrig ;)

Topp Bunn