Sutrebærta sliter

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Høyre holder stø kurs mot sperregrensa. Mens regjeringen tjener på finanskrisa og FrP tjener på hijab og islamfrykt mangler høyre fanesaker og en klar profil. Med en partileder som fremstår som sutrete og heller kritiserer alt det andre gjør framfor å fremstå som en klar og sterk leder som kan samle høyresiden til et reelt regjeringsalternativ er det kanskje ikke så rart. Nå bør Erna snart stå fram eller overlate jobben til Foss, som fremstår som alt annet enn en sutrebærte.

V

vredensgnag

Gjest
Jan Petersen og Sutra var begge på premieren av Don Quixote på lørdag. Interessant nok vekslet de ikke et ord, men oppholdt seg i ulike deler av lokalet, både før forestillingen og i pausene. Det var morsomt å observere. Bergens Høyre-kupp ble ikke som forventet. Høyre er blitt meningsløst.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Høyre bør fort som f... bytte leder og begynne å mene noe, så unngår vi kanskje Frp til rors!

G

Gjestemedlem

Gjest
Høye er blitt som poteten. De fleste vil gjerne ha dem med i en rett, men hvem gidder å gå på restaurant å bestille potet som hovedrett?

Tannløst og veikt, prøver å gjøre alle til lags uten noen egne meninger annet enn de rent generiske økonomiske høyresidesakene, og ikke engang dem frister folk i særlig grad lenger med usikker økonomi og nedgangstider.

Erna Solberg har gjort Høyre til et småparti.

G

Gjestemedlem

Gjest
Kabeldragern skrev:
Høyre bør fort som f... bytte leder og begynne å mene noe, så unngår vi kanskje Frp til rors!
Frp vil aldri komme til rors, så det er ikke der faren ligger. Men uten et sterkere Høyre enn dette så vil vi får 4 nye år med Stoltenberg helt uavhengig av valgresultatene blir.

En ren AP-regjering ser mer og mer sannsynlig ut, og det er vel egentlig ikke det verste utfallet heller. Med SV og SP på sidelinjen er en AP-regjering straks mer spisbar enn i dag. Xenofobe bønder og hyperfeminister har like lite i en regjering å gjøre som frpbajaser.

V

vredensgnag

Gjest
Tenk på det som AdministrasjonsPartiet fremfor Arbeider...
Da blir det greiere å akseptere. Ap har flere tiår med trening i å administrere landet, og dyktige, karrieresultne mennesker med null arbeiderbakgrunn har søkt seg dit.

Man kan ikke annet enn frykte hva følgene ville bli om klovnene i FrP kom i posisjon. Så en ren Administrasjonsparti-regjering er helt ok.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
vredensgnag skrev:
Tenk på det som AdministrasjonsPartiet fremfor Arbeider...
Da blir det greiere å akseptere. Ap har flere tiår med trening i å administrere landet, og dyktige, karrieresultne mennesker med null arbeiderbakgrunn har søkt seg dit.
Ja, kfr oljefondet og tapene der. Her blir det sykmeldinger (Liv Signe eller Lysbakken neste? her er det mye tung psykiatri under den vellykkete overflaten) og kaos fremover.

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.649
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
48
det var ingen som klagde på forvaltningen av olje fondet når det passerte 2000 mrd NOK.
risiko er som regel symmetrisk,noe som avspeiles i avkastningen man tilbys
mvh
Leif

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.653
BBking skrev:
Ja, kfr oljefondet og tapene der.
Du har ikke fått med deg at aksjeverdien globalt har falt kraftig? Det er du ikke alene om, FrP har heller ikke fått det med seg.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Ikke helt våken i dag, Moshe? Jeg har riktignok tilgode å være enig med deg, men jeg hadde ventet meg mer fra deg enn det her....

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor Høyre, gjennom Erna Solberg lar seg marginalisere på en slik måte.
Fortsetter de slik er ikke lenger Høyre et parti men trenger å ta hensyn til på lik linje med Venstre, Rød og SP.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Pink_Panther skrev:
BBking skrev:
Ja, kfr oljefondet og tapene der.
Du har ikke fått med deg at aksjeverdien globalt har falt kraftig? Det er du ikke alene om, FrP har heller ikke fått det med seg.
Snålt det der. Jeg forstått det sånn at til og med private investorer kan ha tapt litt lommerusk. Men det er jo mulig at jeg tar feil..... ;D

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.712
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Tenk eit tospann beståande av ho der, og så syster til Karius og Baktus. Takke meg til Liv Signe og Kristin som damelag. (Kristin er ein av dei to SV-arane som har gjort ein brukbar jobb i regjering etter mitt syn. Og den andre har ikkje hatt med undervisning å gjere) Vi får sjå til hausten.

Topp Bunn