Supratek cortese

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Hei
Etter og ha virret mellom handel av ny riaa eller bedre forforsterker m/riaa har jeg delvis bestemt meg for og kjøpe en supratek cortese. Dette er jo noe helt
annet enn min Lector Zoe med sine 2 rør.

Det jeg lurer på, er om det er ting jeg ikke har tatt høyde for da jeg er temmelig grønn når det gjelder slike rør produkter. Med dette tenker jeg på potensielle fallgruver.




Mvh,
Terje
 

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Innlegg
412
Antall liker
27
Hei

Jeg har selv en Supratek Chardonnay. Det er ingen fallgruver her, men hvis du vil ha fjernstyrt volumkontroll så må du huske å be om det. Det koster litt ekstra. Og be om å få med både ubalansert og balansert utgang slik at du kan velge.

Ellers så kan du virkelig glede deg til en utrolig god forforsterker. Men den vil trenge en del timer med innspilling. Min låt litt nasalt til å begynne med, men blomstret opp etter ca. 100 timer. Lykke til! :)
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Ikke så opptatt av fjernstyrt volum kontroll, er jo borte og bytter/snur plater unasett.
Balanserte utganger er derimot kjekt og ha.

mvh,
Terje
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Hva hvist uhellet skulle være ute og den vil trenge en reprasjon og sende den til Australia virker noget langt.
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
artsound er skandinavisk forhandler.
kjøp hos de, så er du safe.
kjempeservice, og ikke så gæli priser heller.
en cortese går for 34k dkk, hvis jeg ikke husker feil.

www.artsound.dk
 

mls

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.11.2007
Innlegg
412
Antall liker
27
argh skrev:
Hva hvist uhellet skulle være ute og den vil trenge en reprasjon og sende den til Australia virker noget langt.
Hentet fra hjemmesiden til Supratek:

What happens if something goes wrong?
It shouldn't but if it does getting it sorted takes priority - the best way is to get it fixed in your home state- while Supratek products are unique they aren't complex and any good technician should be able to solve any problems. With email I can send circuit diagrams and discuss any problems with the technician. The robustness of all Supratek products means that any problems will be minor. I am setting up a circle of good technicians around the globe as I'm able. Naturally I pay for any repairs.

Ikke noe problem å kjøpe direkte fra Mick. Kjøp der det er billigst.
 
Topp Bunn