Sub til vintage forsterker

ToreP

Musikkinteressert
Ble medlem
01.05.2021
Innlegg
1.431
Antall liker
3.128
Sted
Trondheim
Auditor! Det skal jeg gjøre, alltid greit å dobbeltsjekke før man kjøper! Men takk for tips/forslag, det er det som gjør det så meningsfullt å være her inne på forumet! Som før sagt - "råd og vink" blir det aldri for mye av! Takk for hjelpen så langt!☺ Mvh ToreP
 

ToreP

Musikkinteressert
Ble medlem
01.05.2021
Innlegg
1.431
Antall liker
3.128
Sted
Trondheim
Steinar.SV og alle andre som har kommet med gode råd og vink, takk for hjelpen!😍
Nå har kona og jeg fått koblet opp sub'en Argon 840, og du verden for et resultat! Absolutt alt lydmessig ble bedre; mer bass, langt bedre mellomtone og diskant, og et "lydbilde" som jeg aldri hadde turt å håpe på engang! Et 30 år gammelt Technics - anlegg ble som nytt! Passet på å få sub'en justert ordentlig med en gang, gjennom justeringer underveis mens vi prøvde ut alt fra opera-arier til 70-talls rock!
Skulle egentlig brukt Argon på en 40-åring fra Philips, men fikk ikke plass til den der! Uansett ble resultatet meget bra! Godt jobbet alle sammen!😀 Mvh ToreP
 

ToreP

Musikkinteressert
Ble medlem
01.05.2021
Innlegg
1.431
Antall liker
3.128
Sted
Trondheim
Takk, Steinar! Og ja, vi koser oss med "den nye lyden"! Utrolig at en sub fra ca 2015 kan gjøre en så stor forskjell på et anlegg fra ca 1990!😀 Mvh Tore
 
Topp Bunn