Var og henta subben i dag....veldig lekker med avrundede kanter over det hele, og bygget i 1,83mm MDF = 35 kg
Bra byggekvalitet mao.
LINK: http://www.epiksubwoofers.com/legend.html#
Har koblet den til +/utgangen på forforsterker og kjører da A+B-inngangen samtidig.
Delefilter er det i subben...kjører bare på crossover-inngangen på subben (som de sa på LSound)
Subben må såklart spilles inn, men er IKKE imponert, for å si det sånn.
Den lille bassen som er, virker veldig ren og fin da.
Kjører jeg bare B-inngangen er det torden, men så snart jeg skifter over til A+B virker det som signalet blir halvert ut, og subben blir dønn rolig.
Jeg hører at den er der, men den står på full guffe.(300 W RMS)
Har delt den på ca. 90Hz
Litt rådvill her nå...det blir vell samme resultat hvis jeg kobler den fra høyttaleren til subben på "High Level Input"
Halvering av signalet mener jeg....
Blir vell ikke "rett" å gjøre det sånn heller?
Bassen står klint helt inni hjørnet også, så man skulle jo tro at det skulle holde ikke sant?
Får mine "Martin Logan Aeria i" i morgen, og kjøpte denne subben for at det skulle bli orntlig bass i anlegget ved film og konsert-spilling.
Forslag til hva jeg kan gjøre noen?
Bra byggekvalitet mao.
LINK: http://www.epiksubwoofers.com/legend.html#
Har koblet den til +/utgangen på forforsterker og kjører da A+B-inngangen samtidig.
Delefilter er det i subben...kjører bare på crossover-inngangen på subben (som de sa på LSound)
Subben må såklart spilles inn, men er IKKE imponert, for å si det sånn.
Den lille bassen som er, virker veldig ren og fin da.
Kjører jeg bare B-inngangen er det torden, men så snart jeg skifter over til A+B virker det som signalet blir halvert ut, og subben blir dønn rolig.
Jeg hører at den er der, men den står på full guffe.(300 W RMS)
Har delt den på ca. 90Hz
Litt rådvill her nå...det blir vell samme resultat hvis jeg kobler den fra høyttaleren til subben på "High Level Input"
Halvering av signalet mener jeg....
Blir vell ikke "rett" å gjøre det sånn heller?
Bassen står klint helt inni hjørnet også, så man skulle jo tro at det skulle holde ikke sant?
Får mine "Martin Logan Aeria i" i morgen, og kjøpte denne subben for at det skulle bli orntlig bass i anlegget ved film og konsert-spilling.
Forslag til hva jeg kan gjøre noen?