Styggeste tweak/anlegg/rom

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.502
Torget vurderinger
0
Enkelte vellydende komponenter, tweaks og romforbedringstiltak er dessverre ikke noen fryd for øyet. Det finnes sikkert mye stygt her ute som kan være muntert for andre å se. Selv har jeg ikke gardiner, men løser problemene med store vindusflater som vist i bildet under. Jeg får ikke ha dem oppe hele tiden, kun når jeg spiller - forståelig nok. Noen styggere?

Vedlegg

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.261
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
;D Fåreløpig en klar vinner ;D

Det hender jeg har 5-6 rockwool plater plasert rund i stuen og et fleece pledd opphengt i taket, for en kose stund når waf er borte. Jeg får vel ta et bilde neste gang ;)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.047
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
totte skrev:
Enkelte vellydende komponenter, tweaks og romforbedringstiltak er dessverre ikke noen fryd for øyet. Det finnes sikkert mye stygt her ute som kan være muntert for andre å se. Selv har jeg ikke gardiner, men løser problemene med store vindusflater som vist i bildet under. Jeg får ikke ha dem oppe hele tiden, kun når jeg spiller - forståelig nok. Noen styggere?
Da skjønner jeg hvorfor du han den teksten i avataren din.......
Om du har kone/samboer, blir det vel ikke så ofte kvalitetstid med musikk ;)

Ut i fra det lille jeg ser av rommet på bildet, er det da håp om du virkelig VIL gjøre noe permanent :)

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
6.278
Torget vurderinger
1
Hensikten helliger midlet. Bra!

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
36
Torget vurderinger
1
Et tweak som vitner om at det er lyden som teller :)

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Vanskelig å se for seg hvordan det kan bli verre enn dette. "Likte" spesielt godt den madrassen som hadde fått stoffet slitt i stykker. Lekkert lekkert. Standarden er satt. Bøyer meg i støvet! :)

Mvh

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Antall liker
25
Sted
Tromsø
toref skrev:
Vanskelig å se for seg hvordan det kan bli verre enn dette. "Likte" spesielt godt den madrassen som hadde fått stoffet slitt i stykker. Lekkert lekkert. Standarden er satt. Bøyer meg i støvet! :)

Mvh
Vakkert. Man kunne jo snudd hullet mot vinduet, men hva ville naboene sagt?

lyntoft!

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.05.2008
Antall liker
807
Sted
Kløfta
Torget vurderinger
1
Den blå madrassen er tweaket, det er jo åpenbart.

J

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
varmer et gammelt tveakhjerte å se madresser brukt på en slik måte

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.502
Torget vurderinger
0
lark skrev:
Uslåelig!! Hvor lagrer du dem mellom hver lytting?
De lagres i en pen stabel på en gjesteseng. Det går raskt og greit å ta dem opp og ned.

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Jeg har ikke akkurat fått så mye skryt for utseende i mitt rom heller (men lyden er meget bra!). Til venstre i bildet henger et teppe fra Ikea ca. 10cm ut fra veggen. På baksiden av teppet har jeg stiftet 10stk eggkartongformet skumplast (Dere skjønner sikkert hva jeg mener; den typen som selges av enkelte Norske aktører for høye priser...). I hjørnet bak HT: hjemmelagde bassfeller med 5cm Rockwool på alle tre sider.

mvh,
OS

Vedlegg

norcad

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2006
Antall liker
22
Noen burde lage elektrisk drevne nedtrekksmadrasser! ;D

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Dette var litt godt å se. Rommet mitt begynner å likne mer på et studio enn en stue med 4 bassfeller, 8 absorbenter, 4 diffusorer og demping med puter på gulvet. En del av absorbentene og diffusorene står på pappesker. I tillegg er det kabler på tvers av gulvet.
Disse madrassene tok derimot kaken, men det er jo lyden som er viktigst.

Topp Bunn