blir et jævla fett horn dette. Forøvrig er jeg jo lite overrasket over at Canales trikser med gråballen og det var godt du ikke glemte deg bort og prøve å få noen til å nikke ballen...
gråballen veide knappe 100kg, null problem for den tjukke treskallen minH.R skrev:blir et jævla fett horn dette. Forøvrig er jeg jo lite overrasket over at Canales trikser med gråballen og det var godt du ikke glemte deg bort og prøve å få noen til å nikke ballen...
Godt poeng - trodde den veide mer jeg.65finger skrev:gråballen veide knappe 100kg, null problem for den tjukke treskallen minH.R skrev:blir et jævla fett horn dette. Forøvrig er jeg jo lite overrasket over at Canales trikser med gråballen og det var godt du ikke glemte deg bort og prøve å få noen til å nikke ballen...
i lunchen65finger skrev:Vermin løftet den opp og ned på kassen et snes ganger mens vi så på.
Ja, har borra hull i den.Peter skrev:Er det inseminering av stein som foregår her:
det var en ubegripelig dårlig filmCanales skrev:har et par bilder igjen, noe av det drøyeste jeg har sett.![]()
disse gutta under her er klare, er dere?
tør dere?
jeg tar intet ansvar for senskader.
Men det ser ut til at gutta kosa seg fordet65finger skrev:det var en ubegripelig dårlig filmCanales skrev:har et par bilder igjen, noe av det drøyeste jeg har sett.![]()
tør dere?
jeg tar intet ansvar for senskader.
gøy uansett med det kjempelerreteNikko03 skrev:Men det ser ut til at gutta kosa seg fordet65finger skrev:det var en ubegripelig dårlig filmCanales skrev:har et par bilder igjen, noe av det drøyeste jeg har sett.![]()
tør dere?
jeg tar intet ansvar for senskader.![]()
Du har ett språk som bare en mor kan elske ;D65finger skrev:ser ut som en uvasket psykotisk okserunker på tjuvperm![]()