Jøss, lenge siden jeg har postet i denne tråden nå! Mye universitetsarbeid får ta støyten. Det har ikke skjedd så fryktelig mye uansett da, så det er ikke helt krise.
TV-anlegget er omsider oppe og går, etter at min kamerat fikk oscilloskopert seg igjennom kretsskjemaet for så å komme over en dårlig lodding til jord. Det har derfor snurret noen LP'er her i huset de siste dagene, og anlegget spiller ganske kult. Har ikke fått koblet opp effektforsterkeren fra Linn i anlegget grunnet at jeg ikke har noen plass å sette den. Et hyllesystem er i planene, og enn så lenge venter jeg tålmodig på snekkeren i huset, før vi får dreis på sakene.
I hovedanlegget har jeg tatt kabelfornektelsen til nye høyder og erstattet senest i dag mine Viablue høyttalerkabler med 4kvmm RKUB-kabel fra nærmeste Clas. Til manges antakelige forundring spiller anlegget fortsatt musikk, tro det eller ei! Nå blir kanskje Assi glad, han som har sukket på disse kablene fra Viablue ved hvert eneste besøk. Han er kanskje heldig nok til å overta disse som han overtok min kjære T-amp, dog var dette en streit byttehandel for 2 Frydenlund pilsnere og 2 Heineken.
Så vidt jeg vet ferierer den slasken i Thailand nå, så det lar nok vente på seg. Enn så lenge får di ligge her på teppet, disse kablene.