Studentbulen på Våland

Assi

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.02.2010
Antall liker
13
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
1
Her har det sannelig skjedd litt forskjellige ting siden sist jeg var innom.
Ser meget spennende ut de nye høyttalerene dine, melder gjerne egen interesse ved å avlegge et besøk i nær fremtid.

Jeg forlanger at du legger ut et bilde av den peisen din.. :p
Har du fått liv i NAD`en?

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Peisen er ikke så interessant, den er jo bare grå!

Har ikke fått oppdatering om NAD'en enda, men det kommer sikkert snart. Før eller siden får du med deg T-ampen din, slappe av i mellomtiden Assi! 8)

Ellers takk til Finger'n, god jul til deg også! Gleder meg til andreanlegget er oppe og gå, slik at jeg kan snurre litt vinyl. Snekkeren i familien er for tiden offshore, så jeg må nok belage meg på en 2-ukers ventetid, men etter det skjer forhåpentligvis ting litt raskt!

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Jøss, lenge siden jeg har postet i denne tråden nå! Mye universitetsarbeid får ta støyten. Det har ikke skjedd så fryktelig mye uansett da, så det er ikke helt krise.

TV-anlegget er omsider oppe og går, etter at min kamerat fikk oscilloskopert seg igjennom kretsskjemaet for så å komme over en dårlig lodding til jord. Det har derfor snurret noen LP'er her i huset de siste dagene, og anlegget spiller ganske kult. Har ikke fått koblet opp effektforsterkeren fra Linn i anlegget grunnet at jeg ikke har noen plass å sette den. Et hyllesystem er i planene, og enn så lenge venter jeg tålmodig på snekkeren i huset, før vi får dreis på sakene.

I hovedanlegget har jeg tatt kabelfornektelsen til nye høyder og erstattet senest i dag mine Viablue høyttalerkabler med 4kvmm RKUB-kabel fra nærmeste Clas. Til manges antakelige forundring spiller anlegget fortsatt musikk, tro det eller ei! Nå blir kanskje Assi glad, han som har sukket på disse kablene fra Viablue ved hvert eneste besøk. Han er kanskje heldig nok til å overta disse som han overtok min kjære T-amp, dog var dette en streit byttehandel for 2 Frydenlund pilsnere og 2 Heineken.

Så vidt jeg vet ferierer den slasken i Thailand nå, så det lar nok vente på seg. Enn så lenge får di ligge her på teppet, disse kablene.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Her er noen bilder fra februar. Fikk et lite lyttebesøk som drasset på stort kamera, men har ikke fått fingeren ut med å laste opp bildene før nå!

Rommet lider av ganske dårlig belysning i "anleggsdelen", så lange lukkertider vises på noen av bildene!

Sysler med tanken på å utvide anlegget med to subwoofere for å få bunnoktaven frem. Men det får bli etter sommerferien tenker jeg.

Vedlegg

Creed

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2009
Antall liker
151
Jeg lurer på om du har skrevet Mark Levinson 37.5 men egentlig mener Mark Levinson 27.5. For ML 37 er vel egentlig et cd drev.

Mvh
Per H.

.Marcus

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.07.2007
Antall liker
126
Du har så rett, for en blemme :)

Takk for at du gjør meg oppmerksom!

Assi

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.02.2010
Antall liker
13
Sted
Hommersåk
Torget vurderinger
1
Noe nytt på denne fronten, Marcus?
Synes du har vært noe rolig den siste tiden.

Topp Bunn