En annen ting jeg lurer på er hva er fordelene med mange små elektrolytter etter hverandre kontra noen få store? Det må da være noen som har synpunkter/praktisk erfaring på dette her?
Uansett så kommer jeg til å sette sammen noen alternativer og teste ut. Det er vel egentlig den beste måten å lære på. Har hittil brukt Monkey-Se-Monkey-Do prinsippet på det meste jeg har gjort innen DIY. Dog er jeg ikke redd for å teste ut nye ting

Mulig jeg også går videre og tester eventuelt ett Switch mode alternativ. Må bare finne litt mere info på området.
Mvh
Roy-E
Etter å ha erfart hva en generøs lyttebank kan bety, så lurer jeg på om det ikke er bedre med en haug store lytter framfor en haug små....
Ærlig talt: Problemet med store lytter er vel litt høyere impedans - at de reagerer litt treigere? Hvis man da henger på en liten en, en enda mindre og så et RC-ledd til slutt så skal vel det være nok til å levere firkantpulser så det holder.
Men en annen ting: Jeg har har svært gode erfaringer med å oppgradere fra middels lytter til Black Gate. Det ga et vannvittig løft i switch mode forsyninger. Men i den sammenheng så leste jeg alt jeg kom over om Black Gate's og kvalitetslytter generelt. Jeg husker blant annet en test der en kar hadde byttet ut hele batteriet i effekttrinnet med BG's. Sånt koster en formue - men det ga visstnok et tilsvarende løft i lydkvaliteten.
Normale lytter har et dårlig signal/støy forhold. Enkelte gode og dyre lytter er langt bedre, og kan derfor gi langt bedre lyd. Ikke dermed sagt BG er det eneste saliggjørende, men type lytter og kvaliteten på dem har utvilsomt stor betydning.
IMO, så er signalveien den enkle veien, mens strømveien er den vanskelige veien å få til - både på linjenivå og effektnivå.
Ser fram til å høre hvordan det går med denne strømforsyningen.
Når det gjelder sikringer på utgangen fra strømforsyningene ville jeg sjekket hvordan Leif Ernstsen har løst dette. Dette er typisk en sånn ting som han har optimalisert.