Strømforsyning Thorens platespiller

MrOlufsen

Fersking
Ble medlem
21.03.2024
Innlegg
1
Antall liker
0
Sted
Namsos
Hei! Nå har jeg søkt både i trådene her og på nettet generelt, men er like klok... Derfor: kan noen hjelpe meg med spesifikasjoner til strømforsyningen til min Thorens td 240? Spilleren er ca 20 år, og den originale adapteren er borte😅 Eventuelt legg ut et bilde av en original der jeg kan lese av strøm, polaritet osv.. Takker for svar som hjelper meg med å vekke spilleren til liv!
 

tob

Medlem
Ble medlem
09.12.2013
Innlegg
30
Antall liker
24
Sted
5235 Rådal
Torget vurderinger
2
Hei! Nå har jeg søkt både i trådene her og på nettet generelt, men er like klok... Derfor: kan noen hjelpe meg med spesifikasjoner til strømforsyningen til min Thorens td 240? Spilleren er ca 20 år, og den originale adapteren er borte😅 Eventuelt legg ut et bilde av en original der jeg kan lese av strøm, polaritet osv.. Takker for svar som hjelper meg med å vekke spilleren til liv!
Hei,
Kanskje dette kan hjelpe deg videre.

Originale Thorens veggvorter finnes å få kjøpt her: Thorens® Elektronik | Plattenspieler Reparatur (plattenspieler-reparatur.de)
Nettsiden er kun på tysk men google translate kan sikkert hjelpe.

Det finnes ingen "online shop" slik at all bestilling gjøres på epost, se her: Thorens Ersatzteile | Plattenspieler Reparatur (plattenspieler-reparatur.de)

Vedlegger bilde av veggvorte tatt fra denne nettsiden

Netzteil Thorens.JPG


Her finner finner du nettside med online-shop for original veggvorte: Netzteil für THORENS Plattenspieler TD170-190-158-235-240 - 1285417 (thorens-shop.de)

Tore
 
Sist redigert:
Topp Bunn