Store knapper for dreiepotmetre, hvor????

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.031
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
12
Hei

Jeg trenger store knotter for volumpotmetre etc, men finner ingen som tilfredsstiller mine krav. Jeg trenger et sylinderformet knapp ca 60-70mm i diameter og 10-15mm dyp. De må være i sort utførelse, helst metall med en enkel strek for å markere posisjon. Riller langs kanten ikke ønsket, men kan vurderes. Noen som vet som har noe slikt evt kan lage det i små antall?
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.903
Antall liker
13.162
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
her har de mye om du gidder å lete:
Knobs

mvh
Leif
 

mesc

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.08.2008
Innlegg
306
Antall liker
7
Sted
Rogaland
Da jeg så tråden din husket jeg noe jeg hadde sett for ikke så lenge siden, da jeg selv kjøpte inn diverse komponenter.
Men da jeg fant den viste den seg å ikke være innenfor dine krav, men tenkte jeg skulle poste en link allikevel i tilfelle: Knobs ConneX 48mm D, Black Anodized Aluminum

Det er vel den bredeste jeg har sett til nå.
 

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Innlegg
3.009
Antall liker
1.127
Hei

Jeg trenger store knotter for volumpotmetre etc, men finner ingen som tilfredsstiller mine krav. Jeg trenger et sylinderformet knapp ca 60-70mm i diameter og 10-15mm dyp. De må være i sort utførelse, helst metall med en enkel strek for å markere posisjon. Riller langs kanten ikke ønsket, men kan vurderes. Noen som vet som har noe slikt evt kan lage det i små antall?
Hvor mange trenger du?
Spør fordi jeg evnt kan lage to-tre stk i aluminium, som senere må elokseres sorte.
Sier du ti eks, så må jeg dessverre si nei, det blir for tidkrevende. (Og antakelig for kostbart?).
Kan om du ønsker, legge ut et bilde av de jeg lagde til min ASR-forsterker senere i dag.
 

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Innlegg
13.031
Antall liker
7.853
Torget vurderinger
12
Tusen takk til alle for hjelp og tilbud. Jeg har kontaktet Fosstech og de kan produsere akkurat hva jeg trenger og i det antall som er aktuelt.

Case closed.

God sommer!
 
Topp Bunn