Sorry altså, men hva har Frank sitt navn med troverdigheten hans å gjøre?
Vel, hvis det er han som kjører sykebilen, så sliter han nok litt med troverdigheten.... ;D
Sorry altså, men hva har Frank sitt navn med troverdigheten hans å gjøre?
Jeg snakker om udokumenterte personangrep i et offentlig forum der personen ikke er til stede for å forsvare seg.
Mvh
Roysen
Ok. Jeg tolket innlegget hans humoristisk. Greit nok.Det har forsåvidt ikke noe med hans troverdighet å gjøre, men han forsøkte å rettferdiggjøre sin offentlige kritikk ved å oppgi sitt fornavn som ikke gir noen reell identitet. Poenget var vel at ingen som kaster skitt bør kunne gjemme seg back et "nick" når fullt navnet på personen de kritiserer også er oppgitt.
Mvh
Roysen
HAHA.Litt morsomt .......... jeg har i løpet av helgen snakket med nesten alle jeg kjenner som har Krell FBP CX/MCX forsterkere dvs nyere enn 4 år.......... 6 av de er kjøpt via OHFC, 5 er kjøpt direkte hos Audionord tiltross for at disse hvistnok selger kun til butikker, 3 er kjøpt av importøren i Tyskalnd og hele 8 er kjøpt i fra USA + at jeg vet om en svenske fra Gotland som har kjøpt 2stk 300CX + 1 sett med 450MCX direkte i fra Audionord.
Morsomt nok viser det seg at flere av de senere averterte Krell forsterkere kommer i fra Audionord og IKKE fra noe tyvegods raid hos Krell i USA............. medmindre det er Audionord som står for distrubisjonen av tyvegodset da ? hva vet jeg.
Ja hvis det er rigtig så kan jeg ikke forstå hvorfor disse shops ikke har tage kontakt til krell, var det så ikke bedre at få en impotør for norge.Det er ikke noe nytt å få kjøpt direkte av importør,spesielt ikke i dette tilfelle! Norges forhandler bruker sin energi på å forklare hvor utrolig dårlig Krell er, kanskje han tjener for lite på de? Att det selges lite Krell siste par kan jo kanskje irritere Audionord en smule.........
Denne tråden er til å grine av!HAHA.
Nej da audionord laver vel ikke bagdørs salg ? puha.
Men jeg kender nu også rigtig mange med krell.
Og er ved at død af grin.
Det spørs vel om Krells komponenter er laget etter "samlebåndsprinsippet"Jeg ser ikke noe problem. Hvem er det som tar en selger alvorlig? Herregud, da er man jo helt naiv. Nei, jeg mener at en selger bare må få lov å lire av seg hva som helst, for det gjør han jo likevel. Men man skal behandle selgere høflig og pent, uansett, det er min filosofi.
Når det gjelder "et parti Krell som ble tatt av samlebåndet" så skjønner jo selv den mest naive hvor landet ligger. Hvis det det var tyvegods vill jo sereinumrene vært lagt ut for lenge siden. Formuleringen "tatt av samlebåndet" er vel heller valgt for å slippe å påstå at det er tyveri. Hvis det var noe i historien kan man tenke seg noe slikt som at eieren av Krell kommer ned på samlebåndet og laster en del store forsterkere på hengeren fordi han trenger cash i en fart. Han selger dem utenfor de vanlige kanalene til underpris, osv. Det er jo bare bare rett ut av hverdagen i ethvert firma. No