Stikkontakter, amerikansk type

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.392
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Er det noen som vet hvor jeg får tak i slike? Et nytt strømfilter ankom i dag, og på det er det bare amerkanske uttak, med to flate og et rundt hull. Selgeren glemte merkelig nok å opplyse om dette,men var raus nok til å sende med et stykk amerikansk stikkontakt. Men jeg har monoblokker, og trenger en til. Er det noen som har slikt liggende, eller som vet hvor jeg får tak i slike i Norge?
mvh

S

slowmotion

Gjest
Elfa har flere utgaver, men jeg tviler på om de er godkjente for 240V.

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
Jeg skal se om jeg finner den som jeg har.Fikk en med når jeg kjøpte forsterker.Men jeg tror den har 3 flate og har en sikring i støpslet.Det skal være en amerikansk nettkabel.Den kan du FÅ hvis det er den rette :)

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.392
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Jeg skal se om jeg finner den som jeg har.Fikk en med når jeg kjøpte forsterker.Men jeg tror den har 3 flate og har en sikring i støpslet.Det skal være en amerikansk nettkabel.Den kan du FÅ hvis det er den rette :)
Takk, det hadde vært kjempefint!
mvh

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Antall liker
536
Sted
Jæren
Klart å finne den med en gang.Men den har 3 flate med en 13A sikring.Ser ut som en stor telefonkontakt(eldre type)Du får bare gi beskjed hvis den er av interesse.

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.392
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Klart å finne den med en gang.Men den har 3 flate med en 13A sikring.Ser ut som en stor telefonkontakt(eldre type)Du får bare gi beskjed hvis den er av interesse.
Kikket akkurat på nettfilteret, hvis profilen ser slik ut:

I     I
            _

så tror jeg at den skal passe. I så fall, send meg PM, så tar jeg kontakt :) :) :)
                          mvh

Topp Bunn